Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 101 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #11
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Hoe gaat het eigenlijk met het terug brengen van de auto, hoeveel tijd gaat daar gemiddelt in zitten. Wil dit graag weten omdat je ook weer 3 uur van te voren in moet checken voor het vliegtuig, zodat we ruim van te voren kunnen vertrekken.

  2. Top | #12

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Oh, dat gaat normaal gesproken erg snel, mits er natuurlijk geen rare dingen aan de auto mankeren.
    Wij waren de laatste keer binnen 5 minuten klaar.
    Ze checken de auto en je krijgt een bonnetje van bewijs van inlevering. (goed bewaren)

  3. Top | #13
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    ..............en je krijgt een bonnetje van bewijs van inlevering. (goed bewaren)


    En ondanks je haast, controleer ter plekke het bonnetje of de afrekening klopt.
    Het kan je later een heleboel ergernis en gemail schelen.

    Knaapje

  4. Top | #14
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    neem aan dat die controle in de garage plaatsvind niet dat je weer naar de balie moet op vliegveld?

  5. Top | #15

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Je rijdt gewoon het terrein van de verhuurmaatschappij op en volgt de aanwijzingen (borden en personeel). Vervolgens scannen ze de streepjescode op je auto, noteren de km-stand, je krijgt een bonnetje en weg ben je. Ik denk niet dat je de 5 minuten haalt.

  6. Top | #16
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Valt al met al nogal mee, kunnen we iets langer van de vakantie genieten zal dan toch al rot genoeg zijn dat we weer weg moeten dan.

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Wat ik de laatste tijd doe is eerst de familie met koffers droppen zodat die alvast naar de balie kunnen en dan lever ik de auto in, in oktober kwamen er zoveel auto's tegelijk terug en er stonden wel 2 mensen om alles in orde te maken, dan moet je dus wel even wachten op je bonnetje.

    Toen ik eindelijk zover was stond mijn vrouw bij de balie en hoefde ik daar niet ook nog een keer te wachten. Zo en zo scheelt het een hoop gesleep met die koffers vanaf de rental naar de vertrekhal.



    Is er misschien een moderator die het jaartal uit de titel kan halen ? Dan kunnen we gewoon hier doorgaan. ;-)


  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    33

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee?

    hallo ik had een vraagje over welke auto je nu mee kreeg als je een compact huurt. 2 jaar geleden kregen we een chevrolet mee maar ik ben benieuwd welke je nog meer kan uitzoeken:?::?::?::?::?::?:
    gr Belinda680

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belinda680 Bekijk Berichten
    vraagje over welke auto je nu mee kreeg als je een compact huurt.
    Dan krijg je een compact car bijvoorbeeld een Dodge Caliber or similar. Vergelijkbaar met bijv. een Opel Astra. Met ruimte voor 2 volwassen, 2 kinderen en 3 koffers. De Or Similar is de meest verhuurde auto. Je krijgt dus een auto uit de categorie die je hebt gehuurd.....tenzij deze niet voorradig is. Dan krijg je een auto uit de volgende, hogere categorie. Merken en modellen kunnen per dag wisselen.

    Met de komst van de midsize suv Equinox klasse bei die deutsche freunde van www.usareisen.de huren vrij veel forumleden overigens deze klasse. Voor een paar euro per dag meer willen zij de zekerheid van een redelijke ruime robuuste auto.



  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    18

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Zit zelf te twijfelen tussen Compact & Midsize SUV. Ben wat bang dat het verbruik van de SUV te hoog is. Hebben jullie hier ervaringen mee? Viel het best mee?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •