Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 101 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #121
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Auto huren 2010

    2e bestuurder in Florida moet je altijd betalen. Wij hebben de afgelopen drie jaren altijd de Chevrolet Uplander (7 seater minivan) gehuurd en een Chrysler Town & Country meegekregen. Heel comfortabel en zeer ruim. 4 koffers passen er makkelijk in. De 3e bank zullen jullie met 4 personen niet nodig hebben.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  2. Top | #122
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren 2010

    @dejo

    ... en let er t.z.t. op dat je allebei het contract moet tekenen!
    Je moet dus allebei aan de balie zijn en je rijbewijs tonen.
    Een creditcard op naam van de hoofdhuurder is verder voldoende.
    Alleen dan geldt de verzekering.


    Knaapje

  3. Top | #123
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Auto huren 2010

    En als je een contract hebt waar 2 bestuurders mogen rijden, dan moet je zelf wel aangeven dat je er ook gebruik van wilt maken. De 1e keer werd mij niet om mijn rijbewijs gevraagd. Wist ik veel dat dat moest. (kende dit Forum toen nog niet) Ik heb dus ook vrolijk rondgereden in de auto, zonder dat ik dus verzekerd was. Oeps, gelukkig is alles toen goed gegaan,maar dit gebeurt mij geen tweede keer.
    Bij usrentacar kun je zelfs een contract afsluiten met standaard 4 bestuurders.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  4. Top | #124
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Als je bij Alamo de Gold optie neemt (of hoe dat bij de diverse brokers dan ook mag heten) heb je ook de optie op meerdere extra bestuurders, tot max. 4 dacht.

    Je moet dan wel met z'n allen naar de balie om het rijbewijs te tonen en te tekenen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #125
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Kortom je moet dus altijd betalen voor een 2de bestuurder ongeacht je nu een koppel bent of niet. Duidelijk.
    De aanbieders die ik op het oog heb zijn usareisen en eautohuur. Het laatse is zelfs iets goedkoper, maar na het lezen van de reacties hier ben ik een beetje huiver.

  6. Top | #126
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Bij Hertz bestaat de mogelijkheid voor een gratis bestuurder.
    De voorwaarden staan in bericht #122 van dit topic, dus even terug bladeren.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #127
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Hoi allen,
    ben nu ff aan het onderhandelen met eautohuur.
    Chevrolet Uplander voor een 40 jaar oude bestuurder, haalt de auto op om 11:30 uur van JFK Luchthaven in JFK Luchthaven op 5 augustus 2010voor 15 dagen.
    Afleveradres Miami airport. Attentie: Extra achterlatingskosten kunnen in rekening worden gebracht voor dit voertuig. Als dit het geval is zullen wij contact met u opnemen zodra wij uw reservering ontvangen en u op de hoogte brengen van eventuele kosten, deze moeten plaatselijkl betaald worden aan de leverancier.
    Chevrolet Uplander - of Soortgelijk Premium Pakket: Prijs is inclusief extra bestuurders over 25 jaar en een tank benzine.

    Boek nu en doe alleen een aanbetaling € 80,00
    Te betalen saldo ( 8 jul 2010) € 691,00
    TOTAAL TE BETALEN € 771,00
    en usreisen.de
    Minivan 7 P. Code: LX
    Veranstalter Frosch Touristik GmbH Vermieter: National Paket Super-Inklusiv-PLUS
    Annahme: New York JFK Airport (JFK) – 05.08.2010 - 12:00 Uhr
    Abgabe: Miami International Airport (MIA - 20.08.2010 - 12:00 Uhr
    Miettage 15 Preis: 826,16 EUR
    Prijsverschil van z’n 55 euro
    National is in mijn geval goedkoper. Dropoff is hier 250 dollar. wat vinden jullie ervan is dit een redelijke prijs?? an offer I can't refuse!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-02-10 om 17:56. Reden: quotes gemaakt

  8. Top | #128
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Attentie: Extra achterlatingskosten kunnen in rekening worden gebracht voor dit voertuig. Als dit het geval is zullen wij contact met u opnemen zodra wij uw reservering ontvangen en u op de hoogte brengen van eventuele kosten, deze moeten plaatselijkl betaald worden aan de leverancier.
    Ik zou er snel mee klaar zijn als ik op basis van deze twee opties moest kiezen.. Wanneer ik vooraf geen inzicht in de kosten krijg, zou ik er niet boeken. Verder is usareisen in dit geval de goedkoopste, heeft de verzekering de meest uitgebreide dekking, dus; waar wacht je op? Een lagere huurprijs? Vergeet het.

    Maar heb je al drop off kosten bij anderen opgevraagd? Alamo? Dollar? Wat heb je er aan als je bij usareisen voordelig huurt, maar duurder uit zou zijn vanwege de drop-off kosten van National?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-01-10 om 08:45.



  9. Top | #129
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Auto huren 2010

    de prijs van USAreisen is 826 daar komen nog dropoff kosten bij van 250 dollar.
    eautohuur (771) de dropoff ook 250 dollar heb net gebeld ze doen zaken met national.
    helpp ik weet het niet meer.

  10. Top | #130
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejo Bekijk Berichten
    helpp ik weet het niet meer.
    Je weet nu de drop off kosten van national. Ik verwacht geen grote verschillen, maar je weet het niet, dus ik zou nu nog de drop-off kosten van Alamo en Dollar uitzoeken. Kan je ook gewoon bij usareisen opvragen. Bij eAutohuur heb je zelf geen invloed op de verhuurder.

    Wanneer je op basis van deze info zou willen boeken, is het simpel; kies de voordeligste. Zeker als je hebt uitgezocht dat je verzekeringen de inzittenden en de bagage in de auto goed dekken.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •