Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 42 van de 101 EersteEerste ... 3240414243445292 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #411
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Wie kent dit Autoverhuurbedrijf?

    Hallo

    Wie is er bekend met dit autoverhuurbedrijf? Ben aan het zoeken geweest bij Google, maar wordt niet echt wijzer.
    Ik kom steeds bij dit bedrijf uit, maar weet niet of dit hetzelfde is. De prijzen zijn goedkoper bij de eerst genoemde.

    Groeten
    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  2. Top | #412
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Wie kent dit Autoverhuurbedrijf?

    Die /magical is gewoon een villaverhuurbedrijf dat de auto's via hun verhuurd. Is gewoon hetzelfde bedrijf qua autohuur maar het villaverhuurbedrijf krijgt er een % van.

    Er zit iig een engels bedrijf achter. Zie hier.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #413
    Regelmatige Bezoeker rudy's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    18

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Voor iedereen die bij Alamo huurt[misschien ook andere maatschappijen] let op: Wij zijn in july 17 dagen in orlando geweest met auto erbij van Alamo. wij hebben thuis geboekt voor een type SFAR met voorkeur voor een Chevrolet. Ter plaatse aangekomen hebben we een Dodge Nitro meegekregen. Er was niks mis met deze wagen[groot,stoer reed als een trein] maar bij het inleveren op het vliegveld kreeg ik een bonnetje waar op stond; Class charged SFAR Class driven IFAR. Thuis gekomen heb ik de prijslijst in de gids[Hotelplan]nagekeken en bleek dus teveel betaald te hebben voor de auto die ik gekregen had. Na een klacht ingediend te hebben bij het reisburo waar we geboekt hadden kregen we deze week te horen dat het verschil[€ 192] word terug betaald. Kijk dus je terug gekregen bon goed na|||

  4. Top | #414
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2010

    De klasse staat als het goed is ook al op je sleutel. Die had je dus gewoon niet moeten accepteren. Maar goed, je hebt het geld terug dus prima opgelost.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #415
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    44

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nee Bekijk Berichten
    Via Expedia is een auto te huur via Hertz voor 294 euro. ( voor 18 dagen in juli ) Lijkt mij erg goedkoop, ik heb gebeld, en men heeft heeft toegezegd dat we alleen voor een extra bestuurder moeten betalen. Heeft iemand ervaring met auro huren via Expedia?
    Inmiddels zijn we al weer lang terug, maar toch nog een reactie op deze prijs van Expedia. We hebben inderdaad 294 euro betaald, voor 18 dagen huur via Hertz. Alleen hebben we 65 dolar betaald voor extra bestuurder, en weer met volle tank terug gebracht. Verder alles prima in orde.
    De auto ook, een Nissan Armada, dus voor de toekomst houd de site van Expedia in de gaten!

  6. Top | #416
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard

    Vandaag had ik even gekeken naar www.usareisen.de
    Weken geleden zat ik ook al op de site om in december een auto te gaan huren, maar de prijs stond mij toch niet echt aan.
    Ondanks de vroegboek korting etc. vandaag toch nog maar eens gekeken, en 20 euro korting gekregen indien je bij Alamo boekt.
    Wij hebben 2 boekingen gedaan, 1 bij Alamo en 1 bij Dollar.
    Dollar was voor die periode en ondanks de 20 euro Alamokorting beduidend goedkoper.
    Groet Arie

    Edit: Vergeten erbij te vertellen: geldt voor dinsdag en woensdag boekingen en minimaal 5 dagen huren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-09-10 om 18:25. Reden: samengevoegd

  7. Top | #417
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Aangezien ik geen topic kon vinden over autohuur via Expedia toch even het volgende:

    Mijn vrouw attendeerde mij er op dat ik voor een "Groot vierwielaandrijving" bij Expedia in de periode 30/4 - 7/5/2011 € 291,49 kwijt zou zijn. Als afbeelding staat er een Chevrolet Tahoe. (uiteraard of soortgelijk voertuig). Naar mijn idee zou dit overeen komen met een Fullsize-SUV bij Alamo.

    Echter alleen de "prijsregels" zijn vrij onduidelijk (met name het vetgedrukte):

    Prijsregels:
    De volledige kosten die op het tijdstip van boeken staan vermeld, worden met je creditcard van je rekening afgeschreven.
    Speciale leveranciersprijs is inclusief verzekering. Inclusief autobelasting en -toeslagen.
    Je moet een volle tank benzine kopen wanneer je de auto ophaalt en je moet de auto leeg inleveren. Je krijgt geen geld terug voor een niet-lege tank.
    Misschien moet je ter plaatse andere kosten voldoen, zoals bijtanken, toeslagen voor extra bestuurders, toeslagen voor een jonge bestuurder, en bezorging- en ophaalkosten.
    Datumwijzigingen leiden mogelijk tot prijsveranderingen.
    Op het tijdstip van verhuur worden mogelijk extra kosten of toeslagen in rekening gebracht.

    Iemand ervaring met deze "prijsregels" ???

  8. Top | #418

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Weet iemand of de grote SUV's of de minivans beschikken over een achterbank of twee losse stoelen?
    En de meesten hebben waarschijnlijk ook nog een derde rij?
    Ik heb op de sites van diverse fabrikanten gezien dat er 2x twee stoelen in de meeste grote auto's zitten, maar ik zou (denk ik) liever een achterbank hebben en gewoon achterin alle koffers.

    Wij plannen voor volgend jaar iets voor 5 personen en het moet natuurlijk wel allemaal passen.

  9. Top | #419
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren 2010

    @chicco68
    Ik heb momenteel een auto via Expedia van Dollar/Thrifty.
    Gereserveerd een economy met gratis upgrade naar intermediate, gekregen een Dodge Charger uit de VIP rij op MCO ( met dollarexpress card)

    Alle kosten incl 1 bestuurder waren inbegrepen. Ook stond hij met een volle tank benizine, maar ik begrijp dat ik hem afgetankt moet inleveren of hij wordt voor zo'n $ 7,50 per gallon afgetankt. Is mij in de verwarring met een computerstoring aan de balie niet helemaal duidelijk, maar voor die paar dollar neem ik het risico maar niet.
    Alles was verder via Expedia prima geregeld.
    Ik heb een kompleet arrangement via Expedia geboekt, vlucht,hotel en auto.

    Knaapje


    Even een update: Op het mapje van het rentalvoucher zit een sticker. De auto moet binnen 10 mijl van de luchthaven afgetankt worden. Dus met volle tank inleveren!
    Laatst gewijzigd door knaapje; 10-10-10 om 00:19. Reden: update aftanken

  10. Top | #420
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derrobbie Bekijk Berichten
    Weet iemand of de grote SUV's of de minivans beschikken over een achterbank of twee losse stoelen?
    En de meesten hebben waarschijnlijk ook nog een derde rij?
    Ik heb op de sites van diverse fabrikanten gezien dat er 2x twee stoelen in de meeste grote auto's zitten, maar ik zou (denk ik) liever een achterbank hebben en gewoon achterin alle koffers.

    Wij plannen voor volgend jaar iets voor 5 personen en het moet natuurlijk wel allemaal passen.
    De SUV's en Minivans zijn 7-seaters en hebben dus een derde rij. Die kan meestal wel verwijderd of weggeborgen worden.

    Achterbank of 2 stoelen is erg verschillend. De Chrysler minivan die wij de laatste keer hadden had (gelukkig voor ons) 2 stoelen, de Ram Van die er naast stond een achterbank. De derde rij was een gedeelde wegklapbare bank. Dus er is keuze.

    De Tahoe die we eerder hadden had een achterbank met wegklapdeel en op de derde rij 2 demontabele stoelen. Gewoon even zoeken dus, mits je met een verhuurder in zee gaat waar je kunt uitkiezen,
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •