Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 66 van de 101 EersteEerste ... 1656646566676876 ... LaatsteLaatste
Resultaten 651 tot 660 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #651
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    17

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Onder "eten" verstaan we op een vliegveld een snelle hap. Een broodje o.i.d. Ik moet gewoon wat in mijn maag hebben. Anders word ik stikchagerijnig met alle gevolgen vandien. Bovendien tijdens de binnenlandse vlucht naar Orlando krijgen we ook helemaal niks. Vandaar.
    Voor de rest zien we wel hoe het loopt en hoe snel of hoe langzaam het gaat.
    In elk geval bedankt voor jullie meedenken.
    Groetjes Wilma.

  2. Top | #652
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Tijdens de overstap eten wij ook meestal wat of we kopen een broodje voor 'onderweg' op de binnenlandse vlucht :sun:
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 20-02-11 om 22:11. Reden: fqe
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  3. Top | #653
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Superlekkere broodjes bij Potbelly, bij C1 op IAD. Daar is altijd tijd voor :-)

    Maar nu opeten dat broodje, we gaan weer verder met "Auto huren".
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #654
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    @Cindy74, de volle tank is inclusief en de lege tank terugbrengen ook. ;-)

    @Penpe, wij hebben het voor elkaar gekregen in 3 weken 5 verschillende auto's te rijden van Alamo, dat was dan ook de druppel aangezien het niet 1 vakantie lukt om 1 auto te rijden als we bij Alamo huren. Wij zullen wel net pech hebben of zo met die auto's.

    Meestal merk ik het al nadat we net de garage uit zijn bij Alamo en dan is het direct het rondje rijden en weer inleveren. Ook al meerdere keren auto's aangetroffen met onvoldoende bandendruk, service lampjes die gaan branden als we de auto net een paar dagen mee hebben .....

    En bij Dollar hebben we nu na iets van 9 weken auto's huren welgeteld 1 auto omgeruild omdat er een gordel spanner stuk ging tijdens het gebruik. Verder geen brandende service lampjes en bandenspanning lampjes gehad bij Dollar.

    Maar zoals gezegd, velen hebben geen ellende met Alamo, wij helaas wel.


  5. Top | #655
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    ..Meestal merk ik het al nadat we net de garage uit zijn bij Alamo en dan is het direct het rondje rijden en weer inleveren. Ook al meerdere keren auto's aangetroffen met onvoldoende bandendruk, service lampjes die gaan branden als we de auto net een paar dagen mee hebben .....
    Bandenspanning verhogen is iets wat ik altijd standaard doe bij de 1e tankbeurt met de huurauto, dit om de meestal belabberde wegligging enigszins te compenseren.

    Het oplichtende check-engine lampje geeft alleen maar aan de 1e servicebeurt eraan zit te komen, niets spectaculairs dus tenzij dit wordt begeleid door dat bekende 'pingeltje' dan is er echt iets serieus mis :roll:

    Groetjes,
    Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  6. Top | #656
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Het is maar hoe je er zelf mee omgaat, ik hou niet van een auto waar lampjes de hele tijd in branden en het geeft mij geen goed gevoel. En waarom kan Alamo de auto niet afleveren zonder brandende lampjes en Dollar wel???

    En als een service lampje gaat branden als je de auto net 3 dagen mee hebt en er nog 18 dagen mee moet rijden dan lever ik hem in. En bij sommige auto's inderdaad dat irritante piepje als je de auto dan weer aan zet.

    Maar als het jou niet stoort mag je er van mij lekker mee rijden, ik doe dat dus niet. :-D


  7. Top | #657
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Wat ik doe als het Service lampje gaat branden?
    Ik ga terug naar Alamo en krijg (of kreeg tot nu toe) elke keer een nieuwe auto mee in vergelijkbare of hogere klasse. Eentje waarbij het lampje niet brandt. :-)
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

  8. Top | #658
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjemmie Bekijk Berichten
    Wat ik doe als het Service lampje gaat branden?
    Tsja, Jeroen rijdt terug, Pieter rijdt door. Alamo is zeer soepel, vind je zo'n lampje niet prettig, dan nemen ze de auto terug en krijg je ' iets" anders. Dat antwoord krijg je ook als je het sevicecenter belt.

    Je ziet zelf wat het voor hun goodwill doet als je iets extra's krijgt. To keep the customer satisfied, give him more than he expects.....:-\"



  9. Top | #659
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ...Tsja, Jeroen rijdt terug, Pieter rijdt door. Alamo is zeer soepel, vind je zo'n lampje niet prettig, dan nemen ze de auto terug en krijg je ' iets" anders. Dat antwoord krijg je ook als je het sevicecenter belt...
    Als zo'n 'probleem' zich tijdens de laatste dagen vd huurperiode zou voordoen zou ik er misschien mee door blijven rijden
    ( na checken olie en koelvloeistof ) en probleem melden bij inleveren van de auto.
    ( Daar zit denk ik de kneep, bijna niemand meldt probleem bij inleveren :roll: )

    Indien het probleem echter al aan het begin van de huurperiode zou zijn dan kies ik er uiteraard wel voor om de auto om te ruilen.

    Mvrgr,
    Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  10. Top | #660
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Ik ga het deze keer proberen om het met één auto te doen, maar kan niks beloven :lol:
    Ook weer van Alamo, maar in Oktober gaan we voor Dollar(.de :-)), dat even aanzien.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •