Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 101 EersteEerste ... 3038394041425090 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #391
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit. Het wel of niet kunnen uitzoeken ligt meer aan de locatie dan aan de verhuurder.

    Hadden ze verder nog een reden opgegeven waarom ze het omgezet hadden?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #392
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tamaar Bekijk Berichten
    Weet iemand of dit klopt?
    Nou.....het klopt een beetje. Met een fullsize pakket bedoel je waarschijnlijk dat jullie een full size sedan personenauto hebben gehuurd? Bij Alamo is dat een Chevrolet Impala ( or similar.......). Zowel bij Dollar als bij Alamo mag je zelf de auto kiezen. Bij beide verhuurders krijg je, als de categorie die jij hebt gehuurd er niet meer is, een auto uit de naast hogere categorie. In jullie geval wordt dat een Premium ( Buick o.s.) of een Luxury ( Cadillac). Het Alamo Gold pakket biedt geen hogere of betere verzekering, je hebt echter wel een eerste tank benzine en meerdere chauffeurs bij de huur inbegrepen.

    Tips?
    Lees vooraf goed de voorwaarden.
    Bepaal vooraf of je voor een transponder voor de tolwegen gaat en of je Road Side Assistence kiest.
    Wijs verder alle upgrades af.
    Zorg dat je je zaakjes op orde hebt; voucher, creditcard, rijbewijs en eventuele andere chauffeurs onder handbereik, controleer de huurovereenkomst voor je je handtekeningen zet.
    Naar de garage om je auto uit te zoeken en te controleren of deze niet is beschadigd.
    En karren maar!



  3. Top | #393
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tamaar Bekijk Berichten
    We hebben de reisgeboekt via exitreisen en zouden een huur auto krijgen van dollar.
    Nu krijg ik net me reispapieren binnen en zie ik dat het omgezet is naar Alamo i.p.v Dollar.
    Dit overkwam ons vorig jaar december ook, wij vlogen echter op Tampa en daar zit Alamo niet op de airport en moet je met de shuttlebus. Daar hadden we geen zin in en ook wij hebben de Dollar express card. Het vreemde is dat Exit zich in allerlei bochten wrong en allerlei verhalen gaf om ons toch Alamo te laten accepteren, de excuses varieerden van 'er zijn geen auto's beschikbaar' tot 'Alamo is beter' enz. Wij hielden voet bij stuk en kregen uiteindelijk Dollar. Kennelijk (niet gebaseerd op feiten waarnaar ik kan verwijzen) heeft Exit een betere deal met Alamo. Aangekomen bij Dollar op Tampa stond de hele parkeergarage vol:roll:.
    Overigens heeft USA reisen betere aanbiedingen, maar dat is een ander topic.

  4. Top | #394
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Hoi Hoi

    ja wij hebben ook de dollar expres kaart aangevraagd, en ondertussen ook de kaart binnen gekregen.
    Het is wel jammer dat we die nu voor niks hebben aangevraagd, bestaat er eigenlijk ook zoiets voor alamo?
    Wij kregen ook de reden dat er geen auto's meer beschikbaar waren.
    wij zouden bij dollar deze krijgen.



    Dodge Charger or similar
    FC/FD Fullsize 2of 4 -deurs: AM/FM/CD Stereo Radio,
    Air Conditioning,
    Power Steering/ Brakes,
    Tilt Wheel/Cruise Control,
    Reclining Front Seats

  5. Top | #395
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    24

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Na een break van 10 jaar gaan we weer een reis naar Orlando boeken.
    Als ik bij Alamo 10 jaar geleden een auto huurde werd je met een busje naar Alamo gebracht welke buiten het vliegveld zat, is dit nog steeds zo, of zit Alamo inmiddels op het vliegveld waar je lopend naar toe kan?
    Hoe is de verplichting in Florida voor het gebruik van een autostoeltje?
    onze zoon is 5 jaar oud.

    Vast bedankt voor een antwoord,
    Oscar

  6. Top | #396
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Hoi Oscar,
    Over Alamo bestaat een apart onderwerp en zelfs ook eentje specifiek over Alamo op Orlando Int. Airport (MCO), net zoals over de meeste andere verhuurders zie Overzicht onderwerpen Florida Algemeen. Daar staat een heleboel info.

    En ook over kinderen in de auto. Kijk ook meteen eens bij Florida met kinderen.

    (Ja, Alamo zit al jaren direct op/aan de luchthaven in Orlando, op kruipafstand )
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-07-10 om 12:02.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #397
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Maar 10 jaar geleden nog niet, toen was het idd met een shuttle bus naar het afgelegen terrein van Alamo. Nu gelukkig niet meer en kan je meteen op de luchthaven terecht bij Alamo en staat de auto in de garage tegenover de in-/uitgang van de luchthaven.

    Kind van 5 mag gewoon op de achterbank alleen moet je wel even zelf bedenken of je dat wil. Anders kan je bij de Wallmart goedkoop een verhoger kopen zo dat je niet hoeft te slepen met je verhoger.


  8. Top | #398
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Voor iedereen die nog een auto moet ophalen:

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #399

    Standaard Re: Auto huren 2010

    In februari 2011 ga ik met mijn vriendin voor het eerst naar florida, nu willen we graag een convertible huren.

    Zou zo graag een Ford mustang huren!! weet iemand bij welk verhuurbedrijf je moet zijn dat als je via internet/site aangeeft en boekt, dat je dan ook werkelijk een mustang kan verw8ten en geen vergelijkbare auto?

  10. Top | #400
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Ik denk dat je dan de meeste kans maakt bij Hertz. Die hebben de Mustang als categorie.
    http://www.usareisen.de/mietwagen/hertz/index_wi.htm
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •