Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 90 van de 101 EersteEerste ... 40808889909192100 ... LaatsteLaatste
Resultaten 891 tot 900 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #891
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    6

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    ik heb vorig jaar ( 2011) een auto gehuurd in Miami voor 6 weken.
    Je kan deze niet online boeken ( bij connections ) toch niet.
    max 4 weken.

    Je moet naar je reisburo zelf gaan. Ze kunnen dit namelijk wel

  2. Top | #892
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    20

    Standaard Welk autoverhuurbedrijf

    Misschien is deze vraag al eerder gesteld (sorry als dat zo is). Welk autoverhuurbedrijf raden jullie aan? Wij hebben een optie op een vliegreis, we hebben eerder bij Alamo een auto gehuurd omdat dit in de fly drive zat. Exit en Jan Doets. Door dit forum zijn we bij Arke fly gekomen, de dame die onze vliegreis heeft geboekt, zei dat ze heel goede ervaringen hebben bij Sunny cars. Ik hoor het graag.

    groet, Roelina

  3. Top | #893
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Sunny cars is een tussen persoon voor de auto huur en Alamo is echt een auto verhuurder. Als je niet teveel van doen wil hebben met de Toll en alles dan is Alamo aan te raden omdat deze het beste programma hebben wat betreft Tol.

    Zie de faq's :

    http://floridaforum.nl/showthread.php?t=13100
    http://floridaforum.nl/showthread.php?t=13099

    Dit zegt niet dat de andere auto verhuurders niet goed zijn maar daar is de toll optie duurder. Maar een ieder heeft vaak zijn persoonlijke redenen om ergens te huren. Zelf prefereer ik Dollar maar ik heb zelf een sunpass transponder welke ik gebruik als ik in Florida ben en heb dus geen Toll programma nodig van de auto verhuurder.
    Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 24-01-12 om 22:41.


  4. Top | #894
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Welk autoverhuurbedrijf

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terence Bekijk Berichten
    Welk autoverhuurbedrijf raden jullie aan?
    Die met de laagste prijs...

    Leg de verschillende offertes naast elkaar, vergelijk de voorwaarden en maak je keuze. Of je Fordje straks van Alamo komt of van Dollar, maakt echt niets uit. Voor eventuele tol, zie de opmerking van Jeroen hierboven.

    De prijzen van de autohuur verschillen per periode, type auto, aanbieder en verhuurbedrijf. Het is een kwestie van vraag en aanbod, vergelijk dus altijd meerdere aanbieders.



  5. Top | #895
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    20

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    hartelijk bedankt! We hebben voor Alamo gekozen. We willen inderdaad niet te veel gedoe en hebben goede ervaringen met Alamo.

  6. Top | #896

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Ik plan een trip naar amerika en ben weker van plan om de sunshine state uitgebreid te bewoeken. Maar zoals je wel zult verwachten... waar en wanneer kan ik best een auto boeken. We zijn maar met 2 dus de grote maakt niet echt uit.

    Ik heb iets gelezen over een internationaal rijbewijs... Velen zeggen dat men dit niet overal accepteerd... wie kan mij verder helpen?

    http://www.allesamerika.com/reistips-amerika.html

  7. Top | #897
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Daar komt ie weer; een internationaal rijbewijs is NIET nodig. Een gewoon NL/BE rijbewijs is voldoende.

    Er zijn vele autoaanbieders, maar usareisen.de en eautohuur.nl worden hier veel genoemd, en gebruikt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #898
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Heel makkelijk, de auto huur je vanaf de luchthaven en dat kan via bv. usareisen.de.

    Vergis je niet in de grote van de auto want als je gaat rondreizen moet je er ook rekening mee houden dat je altijd je bagage in de auto hebt liggen. Verder rijden er in Amerika ook erg veel grote SUV's en andere grote auto's rond en voel je je snel inniminie in een kleine auto. Vaak kost een auto een slag groter huren ook niet extreem veel geld dus neem het mee in je overweging welke auto je wil huren.

    Aangezien je nieuw in Florida bent en wil gaan rondrijden is het misschien het verstandigste naar een auto van verhuurder Alamo te kijken omdat je daar het goedkoopste de tol optie bij hebt zitten. Dat scheelt je weer een eventuele boete omdat je door het verkeerde poortje bent gereden.

    Zie ook:

    FAQ autohuur
    FAQ: Tol betalen via de autoverhuurder
    FAQ: Tolwegen in Florida en SunPass

    Een internationaal rijbewijs is NIET nodig om te mogen rijden in Amerika, let er wel op dat als je beide wil rijden dat je de juiste huuroptie kiest waarbij dit mogelijk is en dat je ook beide je rijbewijs toont bij het ophalen van de auto.


  9. Top | #899
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Daar komt ie weer; een internationaal rijbewijs is NIET nodig. Een gewoon NL/BE rijbewijs is voldoende.
    Zelfs een Frans rijbewijs wordt zonder meer geaccepteerd :-\" =D> :-D
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #900
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Zelfs een Frans rijbewijs wordt zonder meer geaccepteerd :-\" =D> :-D

    Maar die heb ik nu juist niet Trails. [-X




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •