Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 73 van de 101 EersteEerste ... 2363717273747583 ... LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 730 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #721
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Ze zijn er wel en die krijgen dan een HHR mee...maar resultaten uit het verleden........
    Hehe that's me ;-)

    Wat ik me weleens afvraag.... als je nu niet vraagt om een upgrade en er ook geen spontaan aangeboden krijgt... maar gewoon zelf een klasse of twee klassen hoger auto pakt... Hoe weet de dame in het hokje bij de exit dat deze jou niet aangeboden was?

    Ik zou weleens willen weten hoe ze dit nu doen. Of zouden ze begin van de dag hebben afgesproken 'vandaag geven we iedereen een upgrade'...

  2. Top | #722
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Ik denk niet dat ze het weten. De auto kan tenslotte ook door een medewerker verkeerd zijn neergezet in jouw rij. En weet jij veel welke auto's allemaal in jouw klasse vallen?

    Ik denk alleen dat het gaat opvallen als je een Economy hebt gehuurd en met een Fullsize SUV komt aanrijden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #723
    Regelmatige Bezoeker valkmir's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    28

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Maar ja, welk rijtje is dan 1 of 2 klasse hoger dan een Economy.....wij hebben totaal geen verstand hiervan...ik snap wel dat je niet met een Hummer ofzo moet komen aancrossen met een voucher van een Economy
    maar zit er een systeem in die overkappingen waar al die auto's onder staan?

  4. Top | #724
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee?

    @Marco Stern;
    Als je de parkeergarage uit rijdt kom je langs een hokje met slagboom, de Alamo-medewerker in dat hokje controleert je contract ](*,)

    Hoe het in mijn geval verliep kun je lezen op mn blog : http://penpeintheusa-juni2011.blogsp...4_archive.html

    Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-07-11 om 06:05. Reden: fqe
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #725
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Als je de parkeergarage uit rijdt kom je langs een hokje met slagboom, de Alamo-medewerker in dat hokje controleert je contract ](*,)
    Bij jou werd er misschien gebeld, bij mij niet. Er is geen contact geweest tussen mannetje die mij de upgrade gaf en het dametje bij de poort. Dat heb ik uberhaubt nog nooit gehad bij gratis upgrades, dat dat werd gecheckt of vooraf geregistreerd.

  6. Top | #726
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Prijs FFAR full size SUV

    Eind oktober gaan we voor de 2e keer naar Florida dit jaar. Dit keer gaan we naar Greater Orlando om onze dan 1,5 jarige zoon kennis te laten maken met de Disney parken, Seaworld en Isle of Adventure. Dit laatste park is meer voor mijn vrouw dan voor de kleine. Onze reis data is 27 oktober aankomst op MCO en vertrek op 17 november vanaf MCO.

    Op het moment zijn we op zoek naar autohuur in de full size SUV, FFAR, klasse. De goedkoopste prijs, gbp 672 (eur. 773) die ik op het moment heb kunnen vinden is bij Carhireagency.com. Is iemand nog scherpere aanbiedingen voor deze klasse tegengekomen?

    Alvast bedankt voor het meedenken.

    Petra en Eric
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #727
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    22

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    zojuist heb ik een auto geboekt bij eautohuur.. staat in de voorwaarden:

    - Een recente electriciteitsfaktuur is verplicht voor identificatie redenen.

    wordt daar naar gevraagd ter plaatse?

  8. Top | #728
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Nog nooit van gehoord dat ze die nodig hebben. Is dat nieuw? Je hebt toch een credit card?? En wat is er mis met een rijbewijs/paspoort als identificatie?

    In hun eigen FAQ staat er overigens niks over in:

    Vraag: Wat moet ik meenemen wanneer ik de auto ophaal?


    Antwoord: Wanneer u de auto ophaalt moet de hoofdbestuurder de reserverings coupon, het rijbewijs en een credit card in zijn/haar naam kunnen aantonen. Wij raden u aan om nog een andere vorm van identificatie mee te nemen - bijv. een paspoort.

    Maar zoals zo vaak, een beller is sneller! En helemaal gratis: 0800 022 9672
    (Maandag - Zondag 8am tot 10pm)
    Laatst gewijzigd door Njit; 27-07-11 om 13:49.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #729
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dickvanvoren Bekijk Berichten
    zojuist heb ik een auto geboekt bij eautohuur.. staat in de voorwaarden:

    - Een recente electriciteitsfaktuur is verplicht voor identificatie redenen.

    wordt daar naar gevraagd ter plaatse?
    Hebben afgelopen vrijdag auto opgehaald die gereserveerd was bij eautohuur. Simpel.... Voucher afgeven.... rijbewijs bestuurder.... rijbewijs 2e bestuurder.... Voorwaaden ondertekenen.... (op je voucher staat waarschijnlijk FULL PAID), CC, auto toegewezen.... Formuliertje afgeven bij de uitgang.... Wegwezen.... Niet te moeilijk doen.... Elektriciteitsfakturen krijg je alleen bij Essent e.d.
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 27-07-11 om 14:57.

  10. Top | #730
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Blijft de vraag: stond er op jouw Voucher ook iets over een factuur.. Want resultaten uit het verleden...

    Zoals jij het beschrijft is het bij elke verhuurder. Maar misschien heeft eAutohuur iets nieuws bedacht..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •