Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 101 EersteEerste ... 1523242526273575 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #241
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brechtje1983 Bekijk Berichten
    Ton, bedankt
    Prima zo, gewoon even vragen. Niks mis mee, zeker zo vlak voor d'n grote oversteek komt er nogal wat op je af........\\/.



  2. Top | #242
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Assebroek (Brugge)
    Berichten
    35

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Inderdaad ton, we zijn er kort, en willen het optimaal gebruiken om zoveel mogelijk te doen/zien/shoppen! Gelukkig dat m'n vriendin naast het roadbook (tiogatours) nog een eigen roadbookje gemaakt heeft, met de dingen die wij willen zien, alle benodigde adressen. Zo'n reis vraagt veel voorbereiding, maar dat maakt het net leuk! Ben nieuwsgierig hoe het voelt gebeten te zijn door het Floridavirus, als het mij zal bijten e?

    Van u komt't ook dichterbij e! :d

    4 april 2010: onze eerste Florida-reis
    Orlando-Palm Beach-Miami Beach-Key West-Homestead-Fort Myers-Orlando

  3. Top | #243
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brechtje1983 Bekijk Berichten
    Van u komt't ook dichterbij e! :d
    Ja, maar jullie gaan nog even voor! Wij wachten geduldig af, tot het onze tijd is....[-o<
    Laatst gewijzigd door Teleton; 31-03-10 om 08:06. Reden: Wegens plotselinge geslachtsverandering.....



  4. Top | #244
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    leiden
    Berichten
    13

    Standaard Re: Auto huren 2010

    aangezien wij naar florida gaan(hopelijk erg mooi weer) wil ik eens kijken wat het me gaat kosten(in dollars) als ik voor 1 dag(ochten tot avond) een amerikaase auto huur(mustang gt, hummer, enz) heeft iemand misschien een website ofzo iets. Ik wil er toch een keer in gereden hebben en hier in nederland kost het een godsvermogen voor 1 dag.

  5. Top | #245
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Ja, maar de dames gaan voor! Wij wachten geduldig af, tot het onze tijd is....[-o<
    @ Ton, de nieuwe info in acht genomen, zou ik dit bericht even aanpassen :mrgreen:

    @ Keizertjuh, op deze site kun je wel wat exclusiefs huren in Orlando :-P
    Mocht je dit in Miami willen doen, kun je bij deze jongens (of meisjes) terecht,
    hoewel die wat meer in de europese hoek zitten.

    Maar ook bij deze, of deze en deze Floridianen hebben ze wel wat leuke voitures.
    En ook US Made (o.a. Viper \\/ ), maar zeker niet voor discountprijzen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #246
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    44

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Via Expedia is een auto te huur via Hertz voor 294 euro. ( voor 18 dagen in juli ) Lijkt mij erg goedkoop, ik heb gebeld, en men heeft heeft toegezegd dat we alleen voor een extra bestuurder moeten betalen. Heeft iemand ervaring met auro huren via Expedia?

  7. Top | #247
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Iets meer informatie is in dit geval wel welkom.
    Wat voor (categorie) auto, en hoe verzekerd, in of exclusief tank benzine, van die dingen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #248
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    44

    Standaard

    Gegevens van de autoVoor Speciale leveranciersprijs moeten de volledige kosten bij de reservering via je creditcard worden voldaan. Lees zorgvuldig de regels en beperkingen! 1 Gegevens van de auto controleren Balie en auto in terminal Balie in terminal, shuttle naar auto Shuttle naar balie en auto. Je moet mogelijk bellen voor de shuttle. Niet bekend Hertz Groot Recreatievoertuig
    • Airconditioning, automatische versnelling, onbeperkt kilometeraantal, Aanrijding & Schade, Inbraak, Derde partij Aansprakelijkheid Verzekering, Stad/Luchthaven Toeslagen, Wegen belasting, BTW, Toegevoegde Aanspareklijkheids Verzekering voor de Verenigde Staten en Canada. .
    • Ford Explorer of soortgelijk, 7 volwassenen, 3 grote koffers, 2 kleine tassen, 4 deuren
    Ophalen:
    di 13-jul-2010 12:00 Terugbrengen:
    vr 30-jul-2010 12:00 Locatie: balie in terminal, shuttle naar auto, Miami, FL, Verenigde Staten (MIA) Meer info over de locatie Openingstijden: 13-7-2010: 24 uur per dag geopend, 30-7-2010: 24 uur per dag geopend
    De bovenstaande afbeelding is slechts een voorbeeld.

    Sorry is vergeet even een berichtje bij te voegen..... maar wie kan hier een oordeel over geven?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-03-10 om 23:13. Reden: samengevoegd

  9. Top | #249
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Dat is i.i.g. erg goedkoop, en je kent het gezegde; If it's to good to be true.....
    Normaal bij Hertz zelf is hij beduidend duurder, dus ik zou even goed info inwinnen.



    Anderzijds is Expedia i.h.a. een betrouwbare organisatie, waar wij ook wel eens (pre-usareisen) auto's en hotelkamers gehuurd hebben.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #250
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren 2010

    1. "Speciale leveranciersprijs" staat erbij. Kom je daarvoor in aanmerking?

    2. Uït de gegevens die in je bericht staan blijkt niet welk pakket aan extra's en verzekeringen erbij zit. Dat maakt het beoordelen / vergelijken wat lastig.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •