Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 101 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #111
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Verzekeringszaken heb ik persoonlijk altijd graag in de voorwaarden. Het is al lastig genoeg om daar uit wijs te worden. Met een mailtje kan je niet zoveel als het er echt op aankomt. Ik heb zelf het pakket 'zonder' etc. geboekt en daar staat echt niets in de voorwaarden over een inzittenden en/of bagageverzekering.

    Nog maar even de verzekerings- en overige kostencomponenten uit de offertes van eAutohuurop een rij. :
    * Onbeperkt aantal km ALL car groups
    * Verzekering ( - CDW-verzekering - diefstal protectie - aansprakelijkheid derden - SLI (extra ansprakelijkheidsverzekering) - Uninsured Motorist - verzekering )
    * Lokale belastingen
    * Luchthaven toeslag
    * Premium bestemmings toeslag
    * Home Security Fee (Omzet & Staats belastingen)
    Ik heb begrepen dat de diefstal protectie niet om de bagage gaat, maar om de auto.......:-k. Misschien biedt de tekst uit jouw mailtje dan wel uitkomst. Dan hebben we weer wat geleerd.



  2. Top | #112
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    14

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Ik heb zojuist geboekt bij www.usrentacar.co.uk. Een 4x4 full size suv 7 persoons (Dodge Durango) van 22-07 tm 07-08 voor 527 pond met het goldpakket van budget. Dit is ongeveer 602 euro. Lijkt mij een goede prijs of heeft iemand opmerkingen over usrentacar en de goldvoorwaarden.

  3. Top | #113
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Auto huren 2010

    @teleton. Je geeft precies aan waar ik ook moeite mee heb: het staat niet in de voorwaarden maar in een mailtje van een medewerker. (tekst uit de mail :Ongevallen verzekering en derde partij zit er altijd in. De inzittende is in de reaiverzekering inbegrepen)

  4. Top | #114
    Regelmatige Bezoeker rudy's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    18

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Ik ben waarschijnlijk ouderwets maar heb mijn complete reis [vliegen martinair,hotel springhill suites en auto alamo] geboekt bij D-reizen reisburo. Alles is[uit de gids] duidelijk en over de autohuur en voorwaarden zijn ook geen vragen. Als we alles los boeken via internet zijn we misschien wat voordeliger uit, maar voor ons is een boeking via een reisburo[gevoelskwestie] ook wat waard. We gaan van 5 tot 24 juni.

    Groetjes van Ruud en Sylvia

  5. Top | #115
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Rudy: iedereen moet vooral doen waar ie zich prettig bij voelt - althans das mijn mening. De één wil wat avontuur, de ander neust graag op sites en door voorwaarden. Allemaal prima en we leren hier v elkaar.

    Agnes B: ik heb zo.avond ook geboekt van US Rent a Car en heb gekozen voor Budget. Heb inmiddels een bevestiging binnen v US Rent a Car en kan met mijn reservering-nr ook inloggen op de site van Budget en daar kloppen de gegevens ook dus ik heb er alle vertrouwen in.

  6. Top | #116
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AgnesB Bekijk Berichten
    Ik heb zojuist geboekt bij www.usrentacar.co.uk. Een 4x4 full size suv 7 persoons (Dodge Durango) van 22-07 tm 07-08 voor 527 pond met het goldpakket van budget. Dit is ongeveer 602 euro. Lijkt mij een goede prijs of heeft iemand opmerkingen over usrentacar en de goldvoorwaarden.
    Dat is volgens mij een hele mooie prijs !
    Wij hebben de 4x4 full size suv 7 persoons (Dodge Durango) van 19-7 tm 12-8 gold met navigatie van Alamo voor 1241 maar kreeg net een kortingscode van eautohuur dus voor 1199 en ik vind dit al een superprijs!
    Zelf heb ik geen ervaring met budget maar neem aan dat het gewoon goed zal zijn, je hebt een heel mooie deal denk ik !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rudy Bekijk Berichten
    Ik ben waarschijnlijk ouderwets maar heb mijn complete reis [vliegen martinair,hotel springhill suites en auto alamo] geboekt bij D-reizen reisburo. Alles is[uit de gids] duidelijk en over de autohuur en voorwaarden zijn ook geen vragen. Als we alles los boeken via internet zijn we misschien wat voordeliger uit, maar voor ons is een boeking via een reisburo[gevoelskwestie] ook wat waard. We gaan van 5 tot 24 juni.
    Je bent niet ouderwets hoor als dit jou een goed gevoel geeft dan is dit toch perfect en je hoeft helemaal niet duurder uit te zijn wanneer je alles in 1 boekt. Wij hebben de eerste keer Florida alles in 1 geboekt bij AE en het was de goedkoopste Florida vakantie . De laatste jaren willen wij net even wat anders dan hoe het b.v in de gids staat, villa met directe toegang tot de golf van mexico, bootje erbij ect. Daarnaast vind ik het gewoon echt leuk om onderdeel voor onderdeel te boeken en zo mijn eigen vakantie samen te stellen een soort van voorpret en inderdaad soms is het niet allemaal even duidelijk maar met hulp van de forum leden kom je er altijd uit.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 20-01-10 om 09:50. Reden: Quote gerepareerd
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  7. Top | #117
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    15

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Weer een volgende stap gezet; gisteren bij usareisen de auto geboekt:
    van 03-06 t/m 24-06 , midsize SUV: EURO 577 incl PLUS pakket.

    In mei 2008 zijn we toch een extra verzekering aangekletst bij Alamo, volgens mij was het de Roadside plus. Ik wist eigenlijk goed dat het formulier 0 moest zijn omdat we een goldpakket hadden maar de medewerker zei dat de verzekering verplicht was en dat die altijd terplaatse moest worden voldaan. Mijn man zei toen snel OK (moe van de reis etc etc.) Maar achteraf voelde ik me toch een beetje gen....
    Zie nu in de bijlage bij de boeking staan:
    ROADSIDE PLUS: vor Ort USD 4,99/Tag, Abschluss rein OPTIONAL
    Om twijfel te voorkomen. Ik wist het eigenlijk zo goed (al 4x eerder gehuurd) maar ze voelden de aarzeling van mijn man haarfijn aan..

    Het zijn natuurlijk prachtige prijzen. Net in Brazilie 3 weken een klein autootje gehuurd voor totaal EURO 850...

    Nu de volgende stap: accommodaties ..

  8. Top | #118
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Speciaal voor overmoeide reizigers geeft een bekende broker bij hun reserveringsvoucher een formulier wat je thuis kunt invullen met o.a. de volgende tekst in Duits en Engels:

    Bitte bei Bedarf ankreuzen und/oder ergänzen:
    Bitte händigen Sie mir einen Mietvertrag in Deutscher Sprache aus.
    - Please provide me with a Rental Agreement printed in GERMAN

    Ich akzeptiere keine größere / andere Fahrzeugkategorie als die von mir gebuchten Kategorie, sofern hierfür zusätzliche Kosten für mich entstehen. Falls die auf meinem Leistungsgutschein/Voucher angegebene Fahrzeugkategorie nicht zur Verfügung steht, erwarte ich, dass mir ein Fahrzeug der nächst höheren Kategorie ohne Aufpreis zur Verfügung gestellt wird.

    - I won’t accept any Upgrades or Car-Class-Changes if this results in any additional charges to me. If the car class I reserved (see voucher) is unavailable for any reason, I expect to be provided with a higher class car at no additional charge.

    Ich verzichte auf den optionalen “Roadside Service Plan”.
    - I don’t want to purchase the optional Roadside Service Plan

    Knaapje

    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-01-10 om 19:53.

  9. Top | #119
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Hoi Allemaal,
    Heb een vraagje omtrent het huren van auto in the Us.
    In 2007 heb ik via een reisagent een auto gehuurd bij avis op Miami airport, de reisagent gaf aan dat je geen extra kosten hoeft te betalen voor een 2de bestuurder mits je getrouwd of samenwonend ben. Nu wil ik het allemaal zelf regelen via de duitse aanbieder of eventueel de nederlandse aanbieder moet nog uitzoeken wat voor ons het goedkoopste is. Allebeide aanbieders geven aan dat je extra moet betalen voor een 2de bestuurder.
    Weet iemand of het echt nodig is om die extra kosten te maken? Wij mijn partner en ik gaan dus samen rijden hij waarschijnlijk meer dan ik.
    Heeft iemand ook ervaring met de Chevrolet Uplander we gaan met z'n vieren en waarschijnlijk ook 4 koffers.

    Alvast bedankt voor het antwoord.

  10. Top | #120
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejo Bekijk Berichten
    Wij mijn partner en ik gaan dus samen rijden hij waarschijnlijk meer dan ik.
    Hoeveel je rijdt, maakt niet uit. Als je achter het stuur wilt, dan kan je een pakket inclusief 2 bestuurder, tank benzine en eventueel andere opties kiezen. De namen voor dit pakket verschillen per aanbieder. Maak voor jezelf per aanbieder een overzichtje van de pakketten en de prijs, bepaal waar je behoeft aan hebt et voila, je kunt je keuze maken.

    Vuistregel is dat je bij een tweede chauffeur altijd beter uit bent met een pakket waar dit in is opgenomen, dan dat je de chauffeur toevoegt. Verder is het handig als je de aanbieder noemt, dan kan er nog beter met je mee worden gedacht.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •