Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 101 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker diznie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    29

    Standaard Re: Auto huren 2010

    us rent a car (co.uk) was voor ons voor februari 2010 de goedkoopste. We betaalden €150 minder voor een 7 persoons minivan Alamo gold pakket dan bij usa reisen, waar we normaal altijd boeken. We hebben wel betaald in engelse ponden, dat scheelde behoorlijk tov de euro.

  2. Top | #32
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Diznie: ik heb de site even bekeken en t scheelt inderdaad behoorlijk als je een "quote" aanvraagt in Ponden ipv in Euro's. En uhm, dit mag dus? Je mag als Nederlander in Ponden betalen zonder dat ze vragen stellen? Ik word hier helemaal hyper van want we willen graag een 4x4 voor 7 personen en die kun je niet overal boeken en als t te boeken is, is de prijs behoorlijk. Bij US Rent a Car valt t reuze mee!

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker SjonnieM's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    In de buurt van Amsterdam
    Berichten
    54

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    De Tahoe die wij hadden was een sevenseater al is dat ook wat ruim gezegd.

    Bedankt, heb even bij uscarhire.co.uk gekeken en daar staat inderdaad een Seven Seater Suv.

  4. Top | #34

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Bij eautohuur.be een 7zits SUV te huur (Dodge Durango) voor een prijs die nog lager is......

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker diznie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    29

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Diznie: ik heb de site even bekeken en t scheelt inderdaad behoorlijk als je een "quote" aanvraagt in Ponden ipv in Euro's. En uhm, dit mag dus? Je mag als Nederlander in Ponden betalen zonder dat ze vragen stellen?
    Uiteraard mag je in ponden betalen. gewoon met de cc, geen probleem en behoorlijk goedkoper. Een dag na de boeking krijg je een voucher via de mail die print je uit en hiermee kun je naar de balie van Alamo.

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker SjonnieM's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    In de buurt van Amsterdam
    Berichten
    54

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Heb net een full-size (7seat) SUV gereserveerd bij uscarhire.co.uk (orlandovillas.com)

    2 weken gold € 529

    usareisen.de € 614
    eautohuur.be € 642

  7. Top | #37
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Zo dat heb je snel gedaan!! Woow, super hoor. Via welke aanbieder is t nu geregeld, Alamo of Budget? Welk type auto heb je? Extra bestuurders?

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker SjonnieM's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    In de buurt van Amsterdam
    Berichten
    54

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrloes Bekijk Berichten
    Zo dat heb je snel gedaan!! Woow, super hoor. Via welke aanbieder is t nu geregeld, Alamo of Budget? Welk type auto heb je? Extra bestuurders?
    Ik zat het al een tijdje uit te stellen, dus dacht nu ga toch niet naar buiten dus regelen maar! Budget, ik heb een Seven Seater SUV 4x4 /gold inclusive gereserveerd en als ik het goed heb begrepen mag je 4 bestuurders bij het afhalen opgeven zonder extra kosten. Het type weet ik niet maar ik heb er alle vertrouwen dat het een goede auto is waar we 2 weken lekker in kunnen rondrijden

  9. Top | #39
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Ik ken t ... dat uitstellen ... ik ben maar bang dat ik iets over t hoofd zie.
    Andere keren heb ik de huurauto altijd via t reisburo geboekt maar ik vind t toch wel erg veel schelen in prijs, pfoe. Op de website van Budget kun je de 7 seater terug vinden, t wordt daar een "standard elite" SUV genoemd. Ze geven aan dat er bar weinig bagage in kan, dat lijkt me in t echt wel mee vallen .. ?

  10. Top | #40
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrloes Bekijk Berichten
    Ze geven aan dat er bar weinig bagage in kan, dat lijkt me in t echt wel mee vallen .. ?
    Bij sommige 7 seaters blijft er maar bar weinig ruimte over voor bagage als je alle zeven zitplaatsen gebruikt. Wij hadden er zo één; prima car maar niet geschikt om met één koffer per persoon rond te reizen als je met z'n zevenen bent. Ook niet met 7 middelgrote koffers.... Daarom geeft de verhuurder een realistische specificatie van de hoeveelheid beschikbare bagagereruimte bij een volledige bezetting.

    Zelf zegt Budget hierover: if you reserve in the intermediate car class, for example, we'll have an intermediate available for you....... :-&. M.a.w. het wordt lastig reclameren als de or similar aan de specificaties voldoet.

    Op deze site kan je vrij aardig zien dat de bagageruimte die in de Ford Expedition overblijft maar heel ondiep is als je de derde rij stoelen uitklapt.

    Toegevoegd foto:

    Laatst gewijzigd door Teleton; 10-01-10 om 17:11.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •