Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Oak Plantation Village, Kissimmee

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    11

    Standaard Oak Plantation Village, Kissimmee

    Wij gaan komend jaar naar de Oak Plantation Village.
    Wie is hier al eens eerder geweest?

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    10

    Standaard Re: Oak Plantation Village?

    Hoi, wij zijn hier vorig jaar geweest, in de villa's, kan alleen maar zeggen, geweldig! De villa's zijn in principe gewoon apartementen in een groot woonblok maar ze zijn schoon, netjes en lekker ruim. De zwembaden zijn fantastisch en zeker als je de weg al een beetje kent in Orlando is de ligging ook goed. De Oak plantation ligt net achter de HWY 192 in Kissimmee maar zoals de naam al zegt, het is net of je middenin een groot bos zit en je merkt er helemaal niets van de drukte en heisa van Orlando, het is er echt heerlijk rustig en het staat vol met bomen. Let echter wel op bij het inchecken, ze proberen je hier namelijk voor zo'n timeshare tour over te halen, niet doen, is echt een hele vervelende bedoening en je komt niet zo gemakkelijk van ze af. Ze geven je er wel 80 dollar voor maar dat is het echt niet waard, je hele dag en je humeur zijn verpest.

    Maar als vakantieverblijf zou ik er absoluut zo weer verblijven, echt een aanrader!

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker flevogirl's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    19

    Standaard Re: Oak Plantation Village?

    Wij gaan ook dit jaar naar Oak Plantation villa's en ben blij om te horen dat het er ook zo is bevallen zoals het er op de plaatjes uitziet.....
    Op google maps, zag ik dat het wel heeel dichtbij een vliegveldje is, maar ach ...je bent meer op pad dan daar, denk ik dan maar...hooguit af en toe een dagje bij het zwembad om je voeten wat rust te gunnen..

    nootje, bedankt voor de time share tip...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •