Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 87

Onderwerp: Openbaar vervoer van/naar/binnen WDW

  1. Top | #61
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Transport tussen de Disney Hotels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten

    Nogmaals ik heb het hier over het "Holiday Season"...
    Als het goed is gaan wij in een redelijk rustige periode (30 November tot 21 December) De tijd tussen Thanksgiving en Kerst. Het is ons aangeraden als je toch van de kerstsfeer wilt genieten, dat het dan in ieder geval een stuk rustiger is.

    Zal het dan toch druk zijn met het Disney OV? Ik neem aan dat het alleen druk is als de parken ook daadwerkelijk druk zijn.

  2. Top | #62
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Transport tussen de Disney Hotels

    Heb afgelopen December 1 week tot de 21st in Lake Buena vista gezeten en kon van drukte helemaal niks merken. Wegen waren helemaal niet vol.

    Alleen een avond tijdens een van de MVMCP was het een keer dat het erg druk was, parkeerplaats zelf erg vol in Disney, maar over het algemaal was het allemaal goed te doen.

    Maar na de 21st werd het stukken drukker omdat toen de kerstweek begon en dan is het inderdaad erg druk!

  3. Top | #63
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard

    Komt mooi uit want de 21ste gaan wij precies weer terug naar huis. Ik heb ergens gelezen dat het rond de 18e soms al drukker wordt.

    Het is wel fijn te weten dat je niet in een disney file komt te staan... hahahaha

    Hoe bereikbaar zijn dingen buiten het disney resort vanaf het disney resort. Kan er eigenlijk niet veel over vinden. We willen een dagje naar de mall, een dagje Sea World en een dagje Universal studios doen. En ook nog een avondje Pirate Dinnershow. Maar om voor die 4x die we in 21 dagen van het resort af willen, wil ik niet helemaal een auto huren.

    Is daar een goede optie voor? De vorige keer toen we niet on site verbleven, zijn we met mears bussen gegaan naar de mall enzo. Maar kan dat vanuit ALK ook? hoe doen jullie dat?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 06:35. Reden: samengevoegd

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    best
    Berichten
    45

    Standaard Re: Openbaar vervoer van/naar/binnen WDW

    Ik en mijn moeder gaan 30 augustus t/m 14 september naar wdw. We logeren dan in all stars movie resort.Ik heb hier ergens gelezen dat er een bus komt bij het hotel voor universal en seaworld. Mag je dan in de bus betalen voor de kaartjes of moet je eerst naar het ticketcentrum?

  5. Top | #65
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Openbaar vervoer van/naar/binnen WDW

    Ik denk niet dat er een bus tot het disney hotel zal komen hoor voor sea world of universal?

  6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    best
    Berichten
    45

    Standaard Re: Openbaar vervoer van/naar/binnen WDW

    Bij florida algemeen, hotel ervaringen stond bij all stars movie dat er een bus kwam van mears?

  7. Top | #67
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Openbaar vervoer van/naar/binnen WDW

    Volgens mij moet je die van te voren inhuren.
    http://www.mearstransportation.com/attractiontrans.htm

    Naast het Disneytransport zelf zijn er geen andere vaste lijndiensten vanaf de hotels voor zover ik weet en gezien heb.

  8. Top | #68
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Openbaar vervoer van/naar/binnen WDW

    Hoy,

    Prima maatschappij hoor!
    We zijn er die periode ook en gaan ook gebruik maken van het mears transport. Ze zijn nog betaalbaar ook!

  9. Top | #69

    Standaard Re: Openbaar vervoer van/naar/binnen WDW

    Hoi allemaal,

    Ook ik heb een vraag over het vervoer vanaf ons disney hotel (pop century) naar de universal parken.
    Is hier nu wel of niet openbaar vervoer voor, en zo ja, wat zijn dan de kosten? Moet ik hier vooraf iets voor reserveren?
    Of is het misschien mogelijk om een auto te huren bij disney?

    Ik hoor het graag!

  10. Top | #70
    Vaste Bezoeker liesje1967's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    114

    Standaard Re: Openbaar vervoer van/naar/binnen WDW

    Wij hebben een auto gehuurd bij Disney Car Care Centre, wij hebben het via een reisbureau geregelt, maar zal je zelf ook vast goed kunnen.
    Wij hebben de auto voor 3 dagen, aangezien we de rest in en om Disney zitten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •