Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 87

Onderwerp: Openbaar vervoer van/naar/binnen WDW

  1. Top | #41
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Best
    Berichten
    3

    Standaard

    Bedankt voor jullie antwoorden, wegens een pc storing wist ik niet meer waar alles stond. Wij hebben hier een fly-drive geboekt incl. gold pakket. De kosten vielen ons erg mee. Voor 14 dagen komt het op ongeveer 600 euro p.p.

  2. Top | #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanty
    Wij hebben minder uitgerekend, per persoon komt het op 25 euro.
    De bus is maar 3 euro retour nl.
    Ik ging er vanuit dat je een shuttle zou boeken. De gewone bus kan ook, maar die stopt heeeeeel vaak.
    Ach, die ene dag dat we de bus buiten Disney nemen is vast wel overheen te komen Ik ben het wel gewend, in LA neem ik ook altijd een OV kaart ipv autohuur. En soms zit het mee...en een andere keer zit het flink tegen. Bedankt voor je tips in ieder geval!

    Gr Chantal

  3. Top | #43

    Standaard Vervoer van Disney naar Universal

    Hoi Allemaal,

    In April gaan wij lekker weer, na 2 dagen new york, voor 10 dagen naar Orlando. De eerste 7 nachten verblijven wij op het disney resort en de laatste 3 nachten in het universal resort. Wij vinden het eigenlijk onnodig om een auto te huren voor de gehele periode gezien we gebruik kunnen maken van het disney/universal transportation system. Nu hebben we nog 1 vraagje...hoe komen we van disney bij universal??? Heeft iemand enig idee of dit met een soort shuttle busje kan (lijkt me niet want ze sturen je niet graag naar de concurrent...) of wat een taxi zou kosten, mogelijk een auto huren in disney en deze weer afdroppen in universal??

    Graag hoor ik van jullie!
    Have a 'magical' day,
    Britt

  4. Top | #44
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vervoer van disney naar universal

    Gewoon een taxi regelen bij Guest Services van het Disney-resort waar je zit. Probeer een Fixed-price te regelen van xx-dollar, volgens mij kan dat voor een stuk of 20-25 dollar

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #45
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vervoer van disney naar universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brittje24 Bekijk Berichten
    Hoi Allemaal,

    In April gaan wij lekker weer, na 2 dagen new york, voor 10 dagen naar Orlando. De eerste 7 nachten verblijven wij op het disney resort en de laatste 3 nachten in het universal resort. Wij vinden het eigenlijk onnodig om een auto te huren voor de gehele periode gezien we gebruik kunnen maken van het disney/universal transportation system. Nu hebben we nog 1 vraagje...hoe komen we van disney bij universal??? Heeft iemand enig idee of dit met een soort shuttle busje kan (lijkt me niet want ze sturen je niet graag naar de concurrent...) of wat een taxi zou kosten, mogelijk een auto huren in disney en deze weer afdroppen in universal??

    Graag hoor ik van jullie!
    Have a 'magical' day,
    Britt
    Eigenlijk zeg je dat je wel een auto wil huren, maar niet constant.
    Bedenk dan wel dat af en toe een auto huren vaak duurder is dan vooraf een auto vastleggen bij de bekende aanbieders voor een hele week.

    Bijv. bij usareisen.de, rond de €160,- inclusief alle verzekeringen. Die heb ja na een paar taxi's al terugverdiend. En je bent wat mobieler i.v.m. shoppen en reizen tussen de Disneyparken, waar je als WDW resident volgens mij ook nog eens gratis parkeren hebt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #46
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vervoer van disney naar universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    En je bent wat mobieler i.v.m. shoppen en reizen tussen de Disneyparken, waar je als WDW resident volgens mij ook nog eens gratis parkeren hebt.
    Q: Is parking available at the Theme Parks?
    A: Yes, parking is available at the Disney Theme Parks for an additional fee. Once the parking fee is paid, this will allow you to park at all the Disney Theme Parks for that entire day. Disney Resort Guests receive complimentary parking at the Disney Theme Parks for the length of their resort stay, with valid resort identification.

    Bij Universal zit er een watertaxi of Shuttle vanaf je hotel naar het park.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #47
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Eten in een disney resort terwijl ik elders verblijf

    Wij willen met de kids gaan eten in het whispering Canyon cafe. Vooral voor mijn oudste twee (10 en 12). Ze zullen het geweldig vinden als ik zo lees wat er allemaal kan gebeuren tijdens het nuttigen van de maaltijd. We verblijven in een villa en dus niet in het resort. Is het dan wel mogelijk?

  8. Top | #48
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Eten in een disney resort terwijl ik elders verblijf

    No problemo! Alle restaurants staan open voor iedereen. Alleen zijn er een paar restaurants waar kleinere kids (<10) niet in mogen, zoals Victoria & Alberts in het Grand Floridian.

    Let wel op dat als het druk is de bediening volgens Allears geen tijd heeft voor "grapjes". Misschien een idee om redelijk vroeg te gaan eten.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #49
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Eten in een disney resort terwijl ik elders verblijf

    Bedankt Michael! Zou tussen 5 en 6 goed zijn? En zou ik moeten reserveren dan? Ik vind het nogal een gedoe via de telefoon. ik heb nu twee dingen gereserveerd en moet iedere keer alles spellen in het engels.............pfffffffffffffffffffff dus liever niet nog eens reserveren....

  10. Top | #50
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Rond die tijd is het vaak minder druk in de restaurants. Geen idee of reserveren handig is. Afhankelijk van de periode ook. Als je zeker wilt zijn van een plekje ....

    En je hoeft niet perse met je eigen naam te reserveren. Geef gewoon een naam op die makkelijk is voor Amerikanen, zoals Jessy Jones of zo. Wel de naam onthouden!! Anders sta je daar straks ....

    Je kunt als je de dag dat je wilt gaan eten bijv. Animal Kingdom doen. Zodra je het park inkomt ga je naar de Guest Services balie en vraagt of er nog plek is en op welke tijd. Als er nog plaats is reserveren ze meteen voor je. En is er geen plaats meer, dan sta je in ieder geval niet met teleurgestelde kids voor het restaurant.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-09 om 07:05. Reden: samengevoegd

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •