Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Reisschema calypso: 12-06 tot 03-07 2010

  1. Top | #1
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Reisschema calypso: 12-06 tot 03-07 2010

    Afgelopen weekend ook maar weer geboekt voor een reisje naar de USA.

    Van 12 Juni tot en met 3 juli zit ik weer in de USA.
    Vlieg met Airfrance vanuit AMS naar CDG, en daarna verder met Delta naar ATL. Daar ga ik eerst een paar dagen bij een vriendin logeren waarna we samen voor een week naar Orlando Disneyworld gaan. Zij met haar man en kind zijn daar namelijk nog nooit geweest.

    Ik heb bij onze Duitse vrienden van usareisen.de weer de beroemde Equiinoxe gehuurd alhoewel ik weet dat deze op Atlanta airport niet te krijgen is. maar daardoor kan ik lekker zelf een mooie auto uitzoeken op de Alamo parking lot :-)

    Na het weekje Orlando ben ik van plan om omhoog te rijden naar Chambersburg in Penssylvania om daar nog een oude collega te bezoeken. Om vanuit daar door te rijden naar de Niagara Falls, want die heb ik ook nog niet gezien.
    Onderweg ben ik van plan nog even bij Dollywood (Tennessee) te stoppen want dat park heb ik ook nog niet gedaan.
    Dus zoals jullie kunnen zien een leuke roadtrip door Amerika!
    :-)

    Dit alles is nog een vroolopige planning en kan nog wijzigen.
    Laatst gewijzigd door calypso; 03-01-10 om 14:51.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Reisschema calypso 12-06 tot 03-07

    Dat is een mooie trip zeg ! Ga je ook naar/via/langs Smokey Mountains ?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Reisschema calypso 12-06 tot 03-07

    Tja Dollywood ligt zowat naast de Smokey Moutains dus die doe ik er dan wel bij denk ik, :-)
    Heb je nog aanbevelingen daarvoor?
    Ben je daar zelf ook al eens geweest dan?
    Laatst gewijzigd door calypso; 03-01-10 om 15:07.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Reisschema calypso 12-06 tot 03-07

    Nee, maar wij gaan maandje later, alleen andersom. Vliegen op New York, rijden dan via Washington naar Great Smokey Mountains en dan door naar Orlando. En dan uiteindelijk laatste 2/3 dagen naar Atlanta en vandaar terug naar Amsterdam.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisschema calypso 12-06 tot 03-07

    GSM vanaf Asheville NC is een heel mooi stukje om te toeren, zeker als het weer een beetje meewerkt.
    Wij hadden helaas wat druilerig weer, wat het zicht niet ten goede kwam. Maar desondanks hebben we nog wel een bear-encounter meegemaakt. Geweldig om te zien.

    En dan kom je het bos uit in Gatlinburg, een openbaring. Het lijkt of je zo Valkenburg in rijdt :-)
    Ook het ritje naar Pigeon Forge, Dollywood's hometown, is erg leuk, beetje door de bergen.
    Eén en ander staat ook te lezen in ons reisverslag bij "Rest USA" Oostkust 2008
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Reisschema calypso 12-06 tot 03-07

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Nee, maar wij gaan maandje later, alleen andersom. Vliegen op New York, rijden dan via Washington naar Great Smokey Mountains en dan door naar Orlando. En dan uiteindelijk laatste 2/3 dagen naar Atlanta en vandaar terug naar Amsterdam.
    Ah ok ook een leuk voorzuitzicht dan :-)
    En Atlanta is ok nog genoeg te zien en te doen!
    Doe zeker het Aquarium aan daar echt de moeite waard, plus ernaast ligt het Coca-Cola museum/Winkel, en aan de overkant het CNN gebouw met tour, allemaal binnen 5 minuten van elkaar af.
    Verder is het Underground Atlanta leuk om te doen met leuke winkeltjes en zo. En als je een auto hebt zeker even naar Stone mountain park gaan!

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Reisschema calypso 12-06 tot 03-07

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    GSM vanaf Asheville NC is een heel mooi stukje om te toeren, zeker als het weer een beetje meewerkt.
    Wij hadden helaas wat druilerig weer, wat het zicht niet ten goede kwam. Maar desondanks hebben we nog wel een bear-encounter meegemaakt. Geweldig om te zien.
    Cool dat lijkt me echt te gek om mee te maken dus.

    En dan kom je het bos uit in Gatlinburg, een openbaring. Het lijkt of je zo Valkenburg in rijdt :-)
    Ook het ritje naar Pigeon Forge, Dollywood's hometown, is erg leuk, beetje door de bergen.
    Eén en ander staat ook te lezen in ons reisverslag bij "Rest USA" Oostkust 2008
    Leuk jullie hebben precies het plaatsje Pigeon Forge bezocht dat ik op het oog had om te doen. Heb hier la genoeg informatie over verzameld op het internet. Leuk om dat verslag te lezen, kan ik weer wat informatie uithalen die ik nog zocht, bedankt hiervoor!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •