Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 32

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Parijs (F)

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    30

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Parijs (F)

    Ik heb voor mijn vlucht via Parijs op 28 mei aankomst in Parijs op terminal 2F en vertrek via 2E.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Parijs (F)

    Als je met de tgv naar cdg gaat en een overstap naar je vlucht hebt van 2u30 is dit te doen ? Want ik neem aan dat je nog moet inchecken normaal moet je 3 uur voor je vlucht daar zijn .

  3. Top | #23
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Parijs (F)

    Als je van Brussel naar Parijs vertrekt met de TGV en met KLM/AIRFRANCE vliegt kan je al inchecken op het treinstation midi Brussel.

  4. Top | #24
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Parijs (F)

    Oke maar wat met je koffers ik neem aan dat je zowiezo moet aanschuiven om deze op de band te leggen zoals anders

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker lvfl's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    78

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Parijs (F)

    Je bent inderdaad al ingecheckt van in Brussel-Zuid. Je bagage heeft al de correcte labels maar blijft bij jou. In Parijs neem je ze van de trein mee en brengt ze naar de drop off zone. De nodige 3 uur zijn voor check-in maar jij bent al ingecheckt dus no prob.

  6. Top | #26
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    5

    Standaard VRAAG: Overstappen op CDG (Paris Charles de Gaulle Airport) ervaringen

    Omdat mijn vader in Ft Lauderdale woont vlieg ik zelf 1 a 2 maal per jaar naar Ft Lauderdale en
    ben ook een grote fan van Florida.
    Nu vlieg ik samen met een echtpaar, op leeftijd , op 19-dec-2017 heen (AMS - ATL - MIA) en
    op 08-jan-2018 terug (MIA - CDG - AMS).

    Maar het echtpaar, die zelf, zonder mij, terugvliegen op 11-jan-2018 zijn niet gewend om te vliegen.

    Ik weet van ongeveer 10 jaar geleden dat CGD een vreselijk vliegveld was om over te stappen
    (kies er zelf, indien mogelijk, ook nooit meer voor bij het boeken van mijn vluchten).

    Nu probeer ik via google de huidige tranfer stroom (hoe te lopen of welke treinen te nemen
    door CGD te bepalen en waar op te letten, zodat ik een kleine handleiding voor ze kan maken.
    Maar hier kan ik niets over vinden (allemaal Google hits van het jaar 2008 en 2009).

    iemand ervaring / tips / .... ?

    groetjes,

    Marco

  7. Top | #27
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: VRAAG: Overstappen op CDG (Paris Charles de Gaulle Airport) ervaringen

    Je kunt van te voren opzoeken op welke terminal ze landen en vertrekken. Dat zal waarschijnlijk 2E en 2F zijn.
    Zoals je hier kunt zien is het maar 5 minuten lopen tussen 2E en 2F. Dat zou geen probleem mogen opleveren: http://easycdg.com/airport-guide/tra...ot-terminal-2/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #28

    Standaard Re: VRAAG: Overstappen op CDG (Paris Charles de Gaulle Airport) ervaringen

    CDG is verschrikkelijk.
    Afgelopen jaar nog geweest maar vind het echt een verschrikking.
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 20-09-17 om 14:30.

  9. Top | #29
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: VRAAG: Overstappen op CDG (Paris Charles de Gaulle Airport) ervaringen

    Wij hebben daar vorig jaar wat uurtjes doorgebracht.
    We landen ergens achteraf op het vliegveld. Dus met de bus verder.
    Ondanks dat we wisten naar welke terminal we moesten hadden we geen idee wanneer we uit de bus moesten.
    En de bus rit duurden echt erg lang.
    Eindelijk aangekomen in de goede terminal kwamen we er achter dat onze vlucht vertraging had.
    Voor niks gestrest dus.
    Gelukkig mochten we wel met zijn 4en de lounge in, zodat we daar onze tijd konden verdoen.

    Maar ik zou er niet snel voor kiezen.

    Maar kan je niet proberen om rolstoel begeleiding aan te vragen.
    Dan worden ze geheel begeleid.

  10. Top | #30
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: VRAAG: Overstappen op CDG (Paris Charles de Gaulle Airport) ervaringen

    Ik zou ook proberen voor de begeleiding te gaan. Dit jaar met echt heel veel moeite onze aansluitende vlucht van Amsterdam naar Johannesburg gehaald. De tijden die ze aangeven zijn kort, maar de onoverzichtelijkheid op deze luchthaven erg groot.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •