Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 32 van de 32

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Parijs (F)

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: VRAAG: Overstappen op CDG (Paris Charles de Gaulle Airport) ervaringen

    Ik vind CDG by far het meest onduidelijke vliegveld wat ik ken.

  2. Top | #32
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: VRAAG: Overstappen op CDG (Paris Charles de Gaulle Airport) ervaringen

    Ik kan me alleen maar aansluiten bij de overige leden: ik heb zelden zo'n onduidelijk vliegveld gezien als CDG. Twee keer daar geweest, twee keer hopeloos verdwaald, op verkeerde bussen van de ene naar de andere terminal, en in mijn beste Frans, alsof ze op een vliegveld geen enkele andere taal kunnen spreken, tig keer de weg gevraagd. Als je op het vliegveld iets wil eten, dan kun je kiezen tussen anderhalve loeidure broodjeszaken. Beide keren wel mijn vliegtuig gehaald, al was het de eerste keer kiele-kiele, de tweede keer was de overstap zo ruim dat het onmogelijk was om het te missen.

    Daarentegen vlieg je naar ik aanneem met Air France en daar word je in de watten gelegd. Ik heb nooit zo goed verzorgde vluchten meegemaakt als met AF. Eten is prima, service geweldig. De eerste keer kon je bij het eten kiezen uit vier wijnen: een Bordeaux, een Bourgogne, een witte Bordeaux of een Riesling. Je bent wel in Frankrijk he. De tweede keer dat ik vloog kreeg ik het wijnflesje wijn sowieso bij het eten, ik ben geen wijnkenner maar het was prima te drinken. De geweldige service maakte het gedoe op CDG wel weer goed.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •