Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 14 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 134

Onderwerp: Shopping: Malls & Outlets in Miami

  1. Top | #41
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Shoppingmalls in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Die Bal Harbour kun je trouwens best overslaan, ik ben er altijd in een uurtje al helemaal doorheen.
    Dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant zijn de designer stores in Amerika erg laagdrempelig. Je kunt er gewoon op je flip-flops binnenlopen zonder dat het personeel je raar staat aan te kijken. Dat is in Nederland niet altijd het geval. Als je dus eens lekker op je gemak wilt rondkijken in dit soort winkels, dan is dit je kans. En (voor de dames) als je dan toch dat mooie tasje ziet welke je altijd al had willen hebben.....dan zijn de heren misschien wel bereid om de beurs te trekken. Het is per slot van rekening vakantie :smile: .
    Laatst gewijzigd door Guus; 03-10-06 om 07:03.

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Shoppingmalls in Miami

    Drie weken gelden verbleven wij in het Sheraton Bal Harbour recht tegenover de mall. Zeer fraaie winkels met exorbitante prijzen in vergelijking met de Nedelandse prijzen. Moet zeggen dat het wel een bezienswaardigheid is vooral vrijdag aan het eind van de middag wanneer de plaatselijke jetsetverzameld in de verschillnede horecagelegenheden om het weekend te vieren. Je kijkt alleen al op de parkeerplaats al je ogen uit.8-)

  3. Top | #43
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Shoppingmalls in Miami

    Is er iemand bekend met 'Dadeland Mall'? Wat vinden jullie ervan?

  4. Top | #44
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Shoppingmalls in Miami

    De Dadeland Mall is een grote Mall aan de zuidkant van Miami. Ik weet echt niet of er een LV winkel is, maar als LV op zijn site meld van wel zal dat zo zijn. Om de Mall heen zijn ook nog veel winkelcomplexen, waardoor het een heel groot geheel is met heel veel keus.
    Het is een van mijn favourite Malls in Miami, samen met de Dolphin Mall.
    Beide Malls zijn wat goedkoper dan bv. de Avertura Mall.
    Eric

  5. Top | #45
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Shoppingmalls in Miami

    Wat vinden jullie van het shoppingmall "sawgrass mills" en de daarbij liggende "colonnade outlets"? Hoe is deze bij jullie bevallen, en heeft er iemand (een paar) foto's van??

    Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door VinMor; 26-02-07 om 20:07.

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Shoppingmalls in Miami

    Geweldig geshopt, groot, goedkoop en veel keuze. Kijk voor foto's op hun site.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:26. Reden: full quote eruit

  7. Top | #47
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Shoppingmalls in Miami

    Ik heb gezien dat er voor Orlando Premium Outlets een coupon bestaat waarmee je een kortingsboekje kan ophalen. Weet iemand of die ook voor Sawgrass bestaat, en waar zou ik dat kunnen vinden??

  8. Top | #48
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Shoppingmalls in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Morit Bekijk Berichten
    Ik heb gezien dat er voor Orlando Premium Outlets een coupon bestaat waarmee je een kortingsboekje kan ophalen. Weet iemand of die ook voor Sawgrass bestaat, en waar zou ik dat kunnen vinden??
    Coupons kan ik niet voor je vinden, wel op de site van de Sawgrass Mills een pagina met aanbiedingen en een mogelijkheid je in te schrijven voor een email-notificatie van aanbiedingen. Klik.

    Er is wel iets te krijgen:
    Free Sawgrass Mills Coupon Book. Bring a copy of your hotels.com booking confirmation page to the Sawgrass Mills Customer Service Centers located at Doors 2 and 3, and receive your free coupon book, worth hundreds in additional savings.
    Dus gewoon naar die "booth" gaan en vragen naar het coupon-boekje.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-02-07 om 02:05.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #49
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Shoppingmalls in Miami

    Sawgrass Mills is een gigantisch complex.
    Duizenden parkeerplaatsen.Onthoud dus goed waar je auto staat en waar je er in komt, anders verdwaal je geheid.
    Is zeker de moeite waard.
    Paar jaar terug, de gangbare Levi's (501 enz) voor minder dan $100 per 3 incl tax en ook grote maten:-\"

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:02. Reden: full quote eruit

  10. Top | #50

    Standaard Re: Shoppingmalls in Miami

    hoi, ik ben net terug uit Miami.Al voor de 4 de keer in het voorjaar genoten. Mijn favoriete shoppingmall is aventura mall. Alle merken zijn daar , met heerlijke restaurants en geweldig shoppen. Aventura is een mooie mall en 1 van de grootste in Miami. Hoe je er komt met de auto is idd niet moeilijk. Maar je kan ook gewoon de bus pakken ..dat wijst zichzelf!!. voor $1.50 per persoon.!!!! De S bus stopt er voor de deur en de rit is ongeveer 45 minuten.Vanaf miami south beach.veel plezier shunshine
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:03. Reden: regeleindes eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •