Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 14 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 134

Onderwerp: Shopping: Malls & Outlets in Miami

  1. Top | #31
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: shoppingmalls

    Als je een grote, goedkope mall zoekt, met veel merken in Miami moet je eens bij de Dolphin Mall gaan kijken, 10 minuten van de luchthaven. Verder stikt het van de shoppingmalls in Miami, als je een kaartje bij de autoverhuur meeneemt staan ze er vaak op aangegeven.
    Succes, Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 12:57. Reden: full quote eruit

  2. Top | #32
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: shoppingmalls

    Indien je een auto huurt en in Maimi verblijft lijkt het mij verstandig om naar de Sawgrass Mills Mall te gaan in Fort Lauderdale. Zeer groot en alle merken die je opnoemt zijn daar middels grote winkels (veelal outlet) vertegenwoordigd. Een kleine twee weken geleden hebben wij daar weer de nodige resultaten behaald. Het leuke daar is behalve dat het een enorm aantal winkels biedt tevens zowel "normale" winkels heeft alsook outlet winkels. Zeer grote ralph lauren winkel waar je indien het je smaak is met gemak je geld kwijt kan. Succes

  3. Top | #33
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    4

    Standaard Re: shoppingmalls

    Hi Marco,

    dank voor je reactie. Prijzen zijn toch ook aantrekkelijk? stuk goedkoper dan hier of vergis ik me daarin..?
    fijn, hoever is die shopping mall van de stad af, valt het mee?
    en kunnen we daar ook in de avond terecht of is dat niet aan te raden..

    bedankt weer..!

  4. Top | #34

    Standaard Re: shoppingmalls

    Hoi Noortje,

    Sawgrass Mills Mall ligt ongeveer op een half uurtje a drie kwartier bij Miami vandaan met de auto. De prijzen zijn inderdaad echt stukken goedkoper dan bij ons in Nederland. Zeker als je kijkt naar Ralph Lauren, Hilfiger, Gap etc. Abercrombie heb je niet in Nederland en is dus ook niet goedkoper. Maar wel een supergave store met heel veel moois! Niet heel goedkoop maar wel leuk. Volgens mij zit 'ie alleen net niet in Sawgrass... Anyway, als je daar bent is het; push your plastic to the limit! Ofwel; je creditcard zal veel getrokken worden! Heel veel plezier.

    Groeten, Britt

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker 2lingmams's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    75

    Standaard Re: shoppingmalls

    Hoi Noortje,

    Ik ben helaas nog niet in Amerika geweest, maar heb wel al veel tips voor het shoppen gehad. Daar ik volgend jaar zelf ga en flink veel inkopen wil doen. Voor de kleding gaven ze als tip dat je zowiezo alle kaartjes eraf moet halen en moet dragen of zeker laten lijken of je het gedragen hebt.
    Een vriend van ons heeft zelfs alles gewassen.

    Tevens raadde een vriendin aan als je bv een camera of horloge koopt, het garantie bewijs naar je huis op te sturen.

    Misschien zijn ze allemaal wel een beetje te zenuwachtig, hihi, maar dat horen we hier dan wel van de echte kenners.

    Groetjes patries

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: shoppingmalls

    Volgens mij is de mall geopend tot een uur of 9 maar helemaal zeker weet ik het niet. De prijzen voor de merkkleding liggen inderdaad veel lager. Ter vergelijking een polo van ralph lauren kost 39 dollar. Indien je voldoende koopt krijg je nog een korting van 15%. Reken maar uit. Ten opzichte van Nederland zijn de prijzen nog steeds interessant maar ik merkte wel dat de verschillen kleiner zijn geworden ten opzichte van twee jaar geleden. In 2004 kwamen wij bij zowel hilfiger alsook ralph lauren acties tegen die inhielden dat je voor 250 dollar diende te kopen waarna je een korting kreeg van maar liefst 100 dollar.

  7. Top | #37
    Newbie stroke's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Ieper, België
    Berichten
    5

    Standaard Re: shoppingmalls

    grassy mills mall (of zo iets;-) ) ziet er erg aantrekkelijk uit, maar weet er soms iemand of je wat in dezelfde aard kan vinden op miami beach (liefst in de buurt van south beach)?

  8. Top | #38
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Nou nee, in Miami Beach kost alles juist veel meer dan hier.
    In South Beach vind je heel mooie winkels (Versace, Armani en zo), maar geen shoppingmalls en zo.
    Eric

    De grote warenhuizen, zolas Macy's, Sears, JC Penney en Bloomingdales liggen vrijwel altijd in een shoppingmall. Het zijn de zg. anchorstores (ankerwinkels = vrij vertaald 'publiekstrekkers') die aan de uiteinden van een shoppingmall vastzitten, en waartussen de overige winkels de verbinding zijn. Vaak met in het midden een foodcourt, met veel keuze in eten. Typ bij Google maar eens shoppingmalls in, dan krijg je een iedee waar je over praat.
    Vanuit Miami Beach heb je op taxiafstand bv.
    1 de Aventura Mall (luxe)
    2 Mall of the America's (gemiddelde prijzen)
    3 Dadeland Mall (gemiddelde prijzen)
    4 Dolphin Mall (goedkoop, veel latino's shoppen hier)
    5 Sawgrass Mills (goedkoop en veel zg outletstores.
    Ik heb ze een beetje op volgorde van afstand gezet, zo ongeveer van 20 tot 30 minuten rijden vanaf SoBe.
    Uiteraard zijn er nog wel meer Malls zoals bv Ball Harbour, erg luxe maar dichterbij) maar hiermee moet je goed uit de voeten kunnen.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:01. Reden: samengevoegd

  9. Top | #39
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: shoppingmalls

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Vanuit Miami Beach heb je op taxiafstand bv.
    1 de Aventura Mall (luxe)
    Volgens mij heb je hier Bal Harbour in gedachte Eric. Aventura Mall zit v.w.b. prijsklasse namelijk op een gemiddeld niveau. Aventura is wel een heel goede Mall met een zeer grote diversiteit aan winkels. Een echte aanrader voor de winkelverslaafden onder ons (zoals b.v. mijn vriendin). In Bal Harbour zitten de grote designer stores. Overigens betaal je voor de merken die ze daar verkopen in Nederland over het algemeen minder. Zelfs met de huidige dollar koers.

  10. Top | #40
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Shoppingmalls in Miami

    Ik had Bal Harbour ook genoemd hoor als dichtstbijzijnde maar heel duur.
    Aventura is inderdaad niet extreem duur, maar ik vind er toch iets meer luxe winkels als in bv. Mall of the America's.
    Ook het publiek wat er rondloopt is iets beter. Kijk bv. maar eens bij de Starbucks die bij de roltrappen zit.
    Die Bal Harbour kun je trouwens best overslaan, ik ben er altijd in een uurtje al helemaal doorheen.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •