Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 14 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 134

Onderwerp: Shopping: Malls & Outlets in Miami

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    21

    Standaard

    Wij zijn met Royal Caribean (Majesty of the Seas) naar de Bahama's (Nassau en Coco Cay) en Key West geweest.

    In Miami hebben wij prima overnacht in het Best Western Ocean Front Suites. Dat is in de buurt van Ball Harbour. Lekkere grote kamer en gelegen pal aan het strand.

    Op onze verdere reis hebben wij overnacht in Fort Myers beach (outrigger beach resort), Clearwater Beach (holiday inn) en Orlando (RUI en een prive villa).

    Waar ga jij overnachten?

  2. Top | #22
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank
    Waar ga jij overnachten?
    Frank, dat was een beetje vreemde vraag van mij of jullie al eerder in deze hotels geweest waren. Ik ben natuurlijk weer overal te gelijk bezig en dan haal je de dingen door elkaar. Jeroen had nl. iets geschreven bij een ander verhaal over de 2 hotels waar wij ook naar toe gaan en hij ook.
    Maar om maar even antwoord te geven, in Miami zitten we in het Dorchester hotel en in Orlando in het Quality Inn Plaza.
    We weten ook totaal niet wat we kunnen verwachten, erg spannend dus vooral voor de kinderen, zijn als de dood dat ze met z'n tweeën in één bed moeten, maar ik neem aan dat dat ter plaatse nog wel te regelen valt. Ja als je 16 en 18 bent is het inderdaad niet zo prettig als broer en zus bij elkaar in bed te kruipen.

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    21

    Standaard

    Onze ervaring is dat de bedden daar, toch iets groter zijn als hier in Nederland. Waarschijnlijk merken ze niet eens dat ze bij elkaar liggen.
    Al zal de eerste keer toch wat raar zijn voor ze, denk ik.

  4. Top | #24
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ja, ik ben toch bang dat het iets gaat tegenvallen.
    De bedden in een hotel zijn per kamer 2 stuks van meestal 1m40, en dat is niet echt breed.
    Een oplossing kan zijn een extra bed, maar ik weet niet of dat past in een wat ouder hotel als 'The Dorchester" .
    Je zou ook kunnen overwegen om een luchtbedje of zo mee te nemen, mocht het nodig zijn ben je in ieder geval voorbereid.
    Of kijken of je de kamer tegen redelijke kosten kan upgraden naar een suite, dan heb je zat ruimte.
    Eric

  5. Top | #25
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Even ter verduidelijking, we hebben in allebei de hotels 2 x een 2 persoonskamer genomen, dus de kinderen hebben een aparte kamer, is op die leeftijd toch wat prettiger leek ons. We zitten dus niet met 4 personen op één kamer.
    Op de website van beider hotels hebben we gezien dat ze óf een groot tweepersoonsbed óf twee éénpersoons bedden hebben. We hebben ook het vezoek ingediend voor in ieder geval één kamer met twee aparte bedden, dus hopen maar dat dat ook gebeurt en anders hebben ze gewoon pech. Ze kunnen het goed met elkaar vinden dus het zal geen moord en doodslag worden alleen zijn ze er niet zo van gecharmeerd.
    We hebben ook gezien dat op het cruiseschip er in ieder geval twee aparte bedden zijn per hut.

  6. Top | #26
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Dat had ik dus verkeerd begrepen, ik dacht dat jullie met zijn vieren één kamer hadden.
    Wat jullie nu hebben is perfect, als je zorgt dat je op tijd incheckt kun je vrijwel altijd een kamer met twee aparte bedden regelen.
    Bij de meeste hotels in Amerika hebben ze meer kamers met 2 x queen dan 1 x king !!!
    Persoonlijk vind ik 4 pax in een kamer erg vol, maar er zijn er zat die het wel doen.
    Eric

  7. Top | #27
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Dat had ik dus verkeerd begrepen, ik dacht dat jullie met zijn vieren één kamer hadden.
    Wat jullie nu hebben is perfect, als je zorgt dat je op tijd incheckt
    Ik weet niet precies hoe dat met inchecken gaat, in ieder gevoel moeilijk om vroeg in te checken in Miami, dan komen we pas 's avonds aan, maar alles is via het reisbureau geregeld ( ja, dat heb je als je voor de eerste keer gaat, dan weet je al die wegen nog niet te bewandelen), maar in ieder geval wel aangevraagd van die twee bedden, is iets wat we de laatste jaren sowieso doen, dochter is een uur in de badkamer bezig, dat krijg je nu eenmaal als je 16 bent, en onze zoon ging 's avonds vaak nog stappen en kwam midden in de nacht thuis in het hotel, nou zal dat in Florida wel anders gaan, maar het is gewoon prettig om op die leeftijd twee kamers te hebben. Nou ja we zien wel, ik denk dat het allemaal wel los loopt.
    Paula

  8. Top | #28
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Zal allemaal wel goedkomen, in het slechtste geval als jullie echt laat aankomen en ze hebben niet zoveel keuze meer, zul je de eerste nacht een keer de verkeerde kamer hebben, maar dan kun je de volgende morgen gewoon een andere kamer vragen.
    Je betaald veel geld voor een hotel, en dan mag je gerust dat soort dingen verwachten.
    Wat je voor de zekerheid nog kan doen, is dag voor je vertrek (dus zo laat mogelijk) even een mailtje naar het hotel sturen, met je verwachtte aankmsttijd, en je kamervoorkeuren (roken/niet roken, 2 bedden en rustige ligging). Vooral als je verwacht laat aan te komen, is een hotel blij om dat te weten.
    Eric

  9. Top | #29
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Eric, goed idee van dat mailtje.
    Als de tijden kloppen komen we 's avonds om half 9 aan in Miami, ik weet niet precies hoe het met vertragingen zal gaan, moeten ook nog in WDC overstappen, misschien wordt het wel nachtwerk. Dan ben je denk ik blij als alles goed geregeld is.
    We overnachten hier maar 2 nachten voordat de cruise begint, daarna nog 4 nachten en na de week Orlando de laatste nacht ook weer voordat we weer naar huis vliegen. Klinkt allemaal wat ingewikkeld, moeten hier dus 3 keer inchecken, kunnen dus bij het eerste bezoek ook onze wensen voor de volgende bezoeken bekend maken. ](*,)

  10. Top | #30
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    4

    Standaard Shoppingmalls in Miami

    HI allemaal!

    nog 3 weken en dan zijn we weg, naar Miami, Curacao en Bonaire.

    We willen graag gaan winkelen in één of twee shoppingmalls (ralph lauren, gant, abercrombie & fitch, Hilfiger etc etc). Waar moeten we dan zijn?? Kan iemand ook wat over de afstand vanuit Miami daarnaartoe vertellen en de reistijd?
    Ik heb veel rij-ervaring hier in Nederland, zit meer in mijn auto dan dat ik thuis ben zeg maar.. valt het mee om daar te rijden (we hebben een huurauto 4 dagen?), ben erg benieuwd.

    Graag jullie tips, adressen en routes! We hebben al begrepen dat bovengenoemde merken stukken goedkoper zijn daar dan hier..

    Thanksss!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •