Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 134

Onderwerp: Shopping: Malls & Outlets in Miami

  1. Top | #11
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Wat dacht je van The Falls, ook leuk, met Johnny Rockets om een lekkere burger naar binnen te werken :lol: www.shopthefalls.com

  2. Top | #12

    Standaard Winkelcentrum Miami

    Hallo! even een vraagje ik ben op zoek naar een winkelcentrum in Miami wat op de weg ligt van Miami naar de luchthaven.
    Moet erg groot zijn...weet geen naam en wil graag informatie over openingstijden en dergelijke.

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    Groetjes Rianne

  3. Top | #13
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Winkelcentrum Miami

    Er liggen verscheidene winkelcentra in de buurt van de luchthaven, het ligt er een beetje aan van welke kant je komt.
    Een ervan is de Dolphin Mall, die lgt zo'n beetje waar je van de interstate de 836 opdraait.
    De meeste malls zijn open van half tien tot negen uur 's-avonds.
    Er liggen nog zeker twee grote malls ook dichtbij de luchthaven, dus al je me even vetrelt uit welke richtibg je komt, krijg je van mij de beste door.
    Eric

  4. Top | #14
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    De grootste en bekendste mall is m.i. de Aventura Mall. Die vind je door hier te klikken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #15
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Volkomen waar, aleen ligt de Aventura Mall veel meer naar het noorden, halverwege Fort Lauderdale.
    De Aventura Mall is wel mooier en uitgebrteider dan de andere Malls.
    Ik kreeg de indruk dat ze een mall zocht in de buurt van de airport om de laatste paar uren door te brengen.
    De al eerder genoemde Dolphin Mall heeft trouwens een gratis shuttlebus naar de luchthaven.
    Een andere grote Mall in de buurt is de International Mall, en iets meer naar het zuiden ligt de ook grote Dadeland Mall met de grootste Macy's vab Miami.
    Eric

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker floridagek's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    22

    Standaard

    Kijk wel uit waar je de auto parkeert,Als het druk is ben je gauw vergeten waar hij ook alweer stond.

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    21

    Standaard

    Wij zijn hier vorig jaar ook geweest en aangezien het de eerste Mall was die we zagen, waren we totaal verrast door de omvang en het aantal winkels. :shock:

    Omdat we die dag nog geen auto hadden, ivm cruise, zijn we heel avontuurlijk in de bus gesprongen vanaf Collins Av. (surf side) die ons er in een kwartiertje naar toe bracht. Onderweg nog met een aardige oudere dame gesproken die ons ook het busgeld had geleend omdat we (nog) geen muntjes hadden. Bijkomend voordeel was dat we ook wat van de stad hebben kunnen zien.

    Mijn vrouw heeft daar nog een prachtige promdress gekocht voor de gala avond op de cruise voor slechts $50,00 bij JC Penney. Waarschijnlijk was het uitverkoop..........

  8. Top | #18
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank
    Omdat we die dag nog geen auto hadden, ivm cruise, zijn we heel avontuurlijk in de bus gesprongen vanaf Collins Av. (surf side) die ons er in een kwartiertje naar toe bracht.
    Hoi Frank, dit had ik eigenlijk zelf net bedacht om te doen toen ik je stukje las hier, wij hebben ook één dag in Miami voordat de cruise begint en hoopte dat we met een bus naar een shoppingmall konden gaan. Is dit te doen met de bus? We zitten ook op Collins Av. en het leek ons toch wel leuk om de eerste dag "even" wat te shoppen, maar misschien zijn we zo gesloopt van de reis dat een oversteek van de straat naar het strand al te veel is maar je weet maar nooit.
    Hoop dat je nog wat tips voor me hebt.
    gr. Paula

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    21

    Standaard

    Hoi Paula,

    Met de bus is zeker te doen, ook als je een jetlag zou hebben. Op Collins Avenue heb je diverse bushaltes waar je gewoon kan opstappen. Op de voorkant van onze bus stond AVENTURA MALL dus dat kon niet missen. Check wel even voor de zekerheid het informatie bord of vraag het even aan de buschauffeur.

    Oh ja en vergeet geen losse muntjes mee te nemen en onthoud het busnummer voor de terugreis :wink:

    Welke cruise gaan jullie maken?

  10. Top | #20
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank
    Oh ja en vergeet geen losse muntjes mee te nemen en onthoud het busnummer voor de terugreis
    Goede tip van het busnummer, zou zo maar eens kunnen gebeuren dat we daar niet aan denken en dan aan de andere kant van Miami terechtkomen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank
    Welke cruise gaan jullie maken?
    Wij gaan 8 dagen met de Carnival Triumph, Westelijk Caribisch gebied, dus langs Cozumel, Jamaica, Kaaiman eilanden en dan weer terug naar Miami. Heb jij dezelfde gedaan?
    Ben je ook al eerder in deze hotels geweest?
    Paula



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •