Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 134

Onderwerp: Shopping: Malls & Outlets in Miami

  1. Top | #101
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Welke mall?

    Abercrombie outlet heb ik nog niet gespot, ik ben nagenoeg in elke outlet in en rondom de Orlando area geweest. Gap outlet ben ik in elke outlet tegengekomen om maar enkele te noemen: Lake Buena Vista, Prime en Premium outlet etc.

  2. Top | #102

    Standaard Re: Shoppen in Miami en omgeving

    M'n vriend draagt vaak t-shirts van o.a : Bruce Springsteen, Eagles, Pink Floyd enz...
    Iemand een idee welke winkels in Miami deze verkopen ?

  3. Top | #103
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Shoppen in Miami en omgeving

    Da's wel wat oudere muziek. Er zijn wel winkels zoals Hot Topic die muziek-shirts verkopen maar dat is meestal wat actuelere muziek. Zit in de Dolphin Mall in Miami.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #104

    Standaard Re: Shoppen in Miami en omgeving

    Aventura Mall is echt supermooi! En ik weet dat er in Lincoln Road aan de rechter kant vanaf de Mc Donalds op de hoek een paar winkeltjes zitten met veel O'neill en andere surfmerken

  5. Top | #105
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Shoppen in Miami en omgeving

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door usabrucefan Bekijk Berichten
    M'n vriend draagt vaak t-shirts van o.a : Bruce Springsteen, Eagles, Pink Floyd enz...
    Iemand een idee welke winkels in Miami deze verkopen ?
    Ook de Wal*Mart heeft zo'n afdeling. Ik heb daar regelmatig T-shirts gevonden.
    JImi Hendrix, Led Zeppelin, AC/DC etc., en allemaal voor weinig :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #106
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    57

    Standaard

    Weet iemand in de directe omgeving van de American Airlines Arena een goede shopping mall? We gaan daar op zondag 27 maart een NBA wedstrijd bekijken, zou leuk zijn als we vanwege de drukte op tijd de auto kunnen parkeren bij de Arena en dan nog even wat gaan shoppen voorafgaand aan de wedstrijd.

    Tja, je kunt natuurlijk ook altijd ZELF even zoeken.. [-X
    Dat dus gedaan en zo zie ik recht tegenover de AA Arena de de Bayside Marketplace liggen. Ziet er op de foto's erg leuk en gezellig uit, zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben? Is het groot genoeg om een middagje door te brengen? En is er voldoende parkeergelegenheid of is het slimmer om de auto bij de AA Arena te parkeren?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-01-11 om 13:38. Reden: 1+1

  7. Top | #107
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Miami: Malls & Shoppen

    Bayside Marketplace kun je wel meer dan een middagje doorbrengen. Wij vonden het erg gezellig. Het ligt aan het water. Eventueel kun je daar ook een boottocht maken.

  8. Top | #108
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Miami: Malls & Shoppen

    De Bayside Market Place heeft een eigen parkeergarage, de Bayside Parking Garage
    Betaal je wel de hoofdprijs voor..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #109
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    57

    Standaard Re: Miami: Malls & Shoppen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hrjhaan Bekijk Berichten
    Bayside Marketplace kun je wel meer dan een middagje doorbrengen. Wij vonden het erg gezellig. Het ligt aan het water. Eventueel kun je daar ook een boottocht maken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    De Bayside Market Place heeft een eigen parkeergarage, de Bayside Parking Garage
    Betaal je wel de hoofdprijs voor..
    Hartelijk dank voor de info!
    Ik betaal voor de NBA tickets al de hoofdprijs dus ik denk dat we de auto maar op één van de AA Arena parkeerplaatsen zetten. Kost volgens mij trouwens ook al tussen de $20.- en $ 40.- dus echt goedkoop kun je dat niet noemen maar volgens mij is het parkeren in Miami altijd een dure grap.

  10. Top | #110
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: Miami: Malls & Shoppen

    ik weet natuurlijk niet hoe druk het is in die periode en wanneer er een nba wedstrijd is, maar wij konden voor maar 10 dollar de hele dag parkeren bij bayside marketplace, de parkeerlots achter de marketplace bij het water, betaalde je gewoon bij een mannetje
    vonden wij erg goed te doen en beide keren, zowel overdag als 's avonds plaats.
    veel plezier
    ook wij hebben erg van bayside genoten!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •