Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 14 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 134

Onderwerp: Shopping: Malls & Outlets in Miami

  1. Top | #91
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Welke mall?

    De auto naar de Aventura Mall is makkelijker (en veel sneller), je moet ook nog terug met al je aankopen!

  2. Top | #92
    Regelmatige Bezoeker JvG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    22

    Standaard Re: Welke mall?

    Aventura Mall is de absolute favoriet van mijn vriendin en mij. Groot, netjes, schoon en vooral veel mooie winkels! Dolphin Mall is ook wel een aanrader vind ik.

  3. Top | #93
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Welke mall?

    In de Coconutgrove is niks te beleven. Zou is skippen.
    De echte super Outlet is te vinden op1,5 uur rijden (met de auto de Alligator Alley over) vanaf Fort Lauderdale. http://www.miromaroutlets.com/
    Floridian Francien

  4. Top | #94
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Welke mall?

    SawGrass Mills in Fort Lauderdale is zeker een aanrader (wel enorm groot, ben je minstens een volle dag aan kwijt en dat ook nog op een snelle tempo) en Dolphin Mall in Miami zelf ook. Ik denk dat deze 2 de goedkoopste malls zijn in omgeving. De anderen die hier boven genoemd zijn geen outlet dus dan ook wat duurder.

  5. Top | #95
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Welke mall?

    Ik heb de Aventura Mall boven aan mijn lijstje staan. Om de enige reden dat dit in 1992 de eerste mall was welke ik ooit in mijn leven bezocht! Ik vond dit toen bijzonder indrukwekkend. Zooo groot, ik ben er toen 3/ 4 keer geweest om uberhaupt een indruk te krijgen van het aanbod. Ik wist niet was ik zag. Alleen daarom wil ik er (nu met kids) terug! Zie op het FF, maar ook op hun website (duh!) dat het er nog steeds leuk is. Zijn er nog andere (leuke) malls?? (geen outlets, die kennen we al)
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  6. Top | #96

    Standaard Re: Welke mall?

    Ik wil graag naar Saw grass mills in Juni! Is het in het weekend extreem drukker dan doordeweeks? of is het te doen? In ons reisschema kan ik namelijk kiezen voor of za, zondag of di, woe ?

  7. Top | #97
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    29

    Standaard Re: Welke mall?

    Hallo ik ben in bijna alle malls geweest in miami
    Maar de gene met de beste uitverkoop en groot en mooi vind ik de sawgrass mill..
    Ik ben daar 2 dagen geweest..

  8. Top | #98
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7

    Standaard Re: Shoppen met entertainment?

    Sawgrass Mills heeft inmiddels een wannado city waar kinderen zich denk ik wel even bezig kunnen houden. www.wannadocity.com

  9. Top | #99

    Standaard Re: Welke mall?

    Ik ben op zoek naar een overzichtje van de outlet malls of stores in Florida, kan iemand mij helpen? Zoek bv een GAP en Abercrombie outlet bvk

    Andere handige overzichten van Malls zijn ook van harte welkom, we willen onze shoppingtime zo goed mogelijk benutten!

    Bedankt alvast

  10. Top | #100
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Welke mall?

    Misschien is dit een handige link van alle outlet centers in Amerika,
    http://www.outletbound.com/usa50.html

    succes,
    Anita



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •