Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 14 EersteEerste ... 21011121314 LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 134

Onderwerp: Shopping: Malls & Outlets in Miami

  1. Top | #111
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    42

    Standaard Re: Warenhuis: Macy's

    hoy grote winkelfans

    geef me een hint

    net voor afreis terug naar belgie, gaan we nog een half dagje in miami vertoeven,
    dit zouden we goed willen gebruiken voor inkopen te doen
    inkopen die bestaan uit kleding, parfum, en dergelijke

    wie heeft de goede tip, waar we moeten zijn, waar is alles gegroepeerd, en betaalbaar,
    we hebben dan geen vervoer meer, en moeten per taxi naar de vluchthaven, we hadden gedacht de koffers in de luchthaven in bewaring te geven en dan er op uit te trekken
    of zijn er andere mogelijkheden
    we zijn benieuwd
    paull

  2. Top | #112
    Regelmatige Bezoeker LVO's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    35

    Standaard Re: Warenhuis: Macy's

    Aventura mall (north Miami). Reguliere mall, veel keuze en redelijk dichtbij. Of;
    Sawgrass mall in Ft. Lauderdale. Meer een echte outlet, supergroot. wel wat ver rijden misschien met taxi.

    Dadeland mall richting Coconut grove is ook een goede optie vanaf de luchthaven. Maar 't hangt een beetje er vanaf van waar jullie aanreizen.
    Laatst gewijzigd door LVO; 12-05-11 om 20:50.
    Laatste bezoek aan Florida is van 23-07-2013 t/m 08-08-2013.

  3. Top | #113
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    42

    Standaard Re: Malls & Outlets in Miami

    hoy teleton

    met een brigade van 7 mensen sterk moet het toch wel lukken, om wat handbagage in het vliegtuig te laten inschepen
    en wetende dag dit het einde van onze reis betreft, hoe diep kunnen we nog in onze geldbeurs duiken

    fijn dat je reageerd
    paull

  4. Top | #114
    Regelmatige Bezoeker ess's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    45

    Standaard Re: Malls & Outlets in Miami

    Oke jeetje wat een malls allemaal...
    En nou moeten we er een kiezen...uhhh
    Goed, Maart 2012 staat Florida op het menu, en natuurlijk ook miami.
    Wij zijn gek op Outlett malls, maar begreep dat de premium outlett mall geen goede keuze is in Miami.
    De keze moet denk ik gaan vallen tussen Dolphin Mall en Sawgrassmills Mall, zijn dit alle twee outlets?
    Groetjes Esther

  5. Top | #115
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Malls & Outlets in Miami

    Geen idee of dat outlets zijn. Ik denk het niet, ze zien er m.i. als "gewone" malls uit.

    Er zijn er veeeeel meer. Kijk maar eens hier: http://maps.google.nl/maps?q=miami+mall&fb=1&gl=nl&z=11

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #116
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Malls & Outlets in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ess Bekijk Berichten
    Wij zijn gek op Outlett malls, maar begreep dat de premium outlett mall geen goede keuze is in Miami. De keuze moet denk ik gaan vallen tussen Dolphin Mall en Sawgrassmills Mall, zijn dit alle twee outlets?
    De premium outlet in Miami ken ik niet. Of je moet die in Florida City bedoelen. Die kun je inderdaad gewoon links laten liggen. Sawgrass mill heeft goede factory stores (nagenoeg alle grote merken) evenals Dolphin Mall. De laatste ken ik overigens alleen van P.F. Changs. Erg goed restaurant. Moet je zeker eens proberen als je keuze op de Dolphin Mall valt. Als ik een keuze zou moeten maken dan zou ik overigens naar de Sawgrass mill gaan. Deze mall is een stuk groter dan de Dolphin Mall en de keuze is navenant ook ruimer.

  7. Top | #117
    Regelmatige Bezoeker LVO's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    35

    Standaard Re: Malls & Outlets in Miami

    Ik zou ook voor de Sawgrass gaan. Elke winkel die in de Dolphin zit, zit ook wel in de Sawgrass. Dolphin kwam ik eind mei dit jaar voor de 1e keer. Zag er iets minder leuk/mooi uit dan Sawgrass.

    Daarbij is de Sawgrass echt gigagroot! Nadeel van de Sawgrass is de reistijd vanuit Miami, het is minimaal een half uur rijden. De Dolphin mall is vanuit Miami sneller te bereiken. Hangt er natuurlijk wel af waar je zit....;-)

    Voor beide malls kun je via de websites coupons vinden voor extra korting of speciale acties.
    Laatste bezoek aan Florida is van 23-07-2013 t/m 08-08-2013.

  8. Top | #118
    Regelmatige Bezoeker ess's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    45

    Standaard Re: Malls & Outlets in Miami

    Super bedankt voor jullie reactie.
    Ik zet ze er slle twee op en het zal afhangen van de tijd.
    We hebben 1 volle dag in Miami, we willen met de ducktours mee en naar een mall.
    We zitten in Miami beach, dus we willen eigenlijk ook nog naar het strand.....
    Opzich is een half uur reistijd wel te doen, maar bij tijd te kort kunnen we voor de dolphin mall kiezen.

  9. Top | #119
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    24

    Standaard Re: Malls & Outlets in Miami

    Ik ben in beide Malls geweest van de week en de Dolphin Mall was onze eerste mall die wij bezochten. Erg leuk om rond te kijken en overweldigend maar in vergelijking met Sawgrass mills valt deze mall in het niet!
    Bij Sawgrass is een kortingsboekje te halen met een coupon (van een plattegrond ofzo) of met je anwbpas.
    Ook met de ducktours in Miami meegeweest. (hier geen kortingscoupon voor kunnen vinden)

  10. Top | #120
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Malls & Outlets in Miami

    Hoe kom je aan die coupon om zo'n boekje te halen?
    Ben wel nieuwsgierig
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •