Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 40

Onderwerp: WDW voor Rollercoasterlover

  1. Top | #21
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Welk Disneypark voor Rollercoasterlover?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flufjuh Bekijk Berichten
    Qua achtbanen zou ik voor Busch Gardens gaan i.p.v. voor een Disneypark, de achtbanen die daar staan zijn echt superstoer.
    Kun je ook niet met elkaar vergelijken. Ik zou gewoon lekker EN EN doen..
    Zou zelf niet weten wat ik mooier vind: een perfect gethemede achtbaan als Expedition Everest of een Thrillride als Sheikra. Van beide kan ik intens genieten...



    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #22
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Welk Disneypark voor Rollercoasterlover?

    Ah, ik zie nu dat de topicstarter BG sowieso al gaat doen. Van Expedition Everest kon ik niet echt genieten door de pijn in m'n voeten na anderhalf uur in de rij te hebben gestaan. Volgende keer maar fastpasses halen haha.
    Eet nooit gele sneeuw.

  3. Top | #23
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Welk Disneypark voor Rollercoasterlover?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flufjuh Bekijk Berichten
    Het is mij echt een raadsel waarom veel mensen Epcot zo leuk vinden. Het is geen persoonlijke aanval ofzo, helemaal niet, maar wij zijn er ook geweest en het enige wat ik leuk vond waren Soarin' (ook al vond ik die ook vrij tegenvallen na de hype die gecreeerd werd door a.o. de castmembers) en Test Track. Verder zie je een hoop landen in het klein, maar ja of dat nou zo boeiend is? Voor mij niet in ieder geval.
    Ja, dus weer een persoonlijke keuze. De één houdt van coasters, de ander van shows. De één gaat graag naar een musical de ander kijkt liever een film.
    Ik vind persoonlijk de afwisseling in Epcot leuk, het is niet alleen maar thrillrides en de landen vind ik wel leuk, de meeste tenminste. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat vindt.
    Laatst gewijzigd door reneefrankrijk; 02-01-10 om 09:32.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker liesje1967's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    114

    Standaard Re: Welk Disneypark voor Rollercoasterlover?

    Mooie foto's Njit.

    En het Disneygevoel kan ik niet uit te leggen. Weet alleen dat mijn battery weer helemaal vol is als is ik er geweest ben. Voor mijn gevoel hebben alle parken wat dus ga er heen en laat je betoveren.

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    18

    Standaard Re: Welk Disneypark voor Rollercoasterlover?

    Dank je wel om jullie ervaringen te delen... Keep them coming :-D

    Is DW Magic Kingdom erg vergelijkbaar met Disneyland Parijs?

    Zo ja, dan zou ik misschien in Fl wat anders gaan doen en een keertje naar Parijs gaan. We zijn geen echte pretpark-addicts, met 3 parken gaan we ermee klaar zijn denk ik. daarom dat ik ze graag zorgvuldig wil uitkiezen.

    René, jij gaat ook in februari zie ik. Leuk zeg. Ga eens speuren naar meer info over je trip

  6. Top | #26

    Standaard Re: Welk Disneypark voor Rollercoasterlover?

    Als je echt voor de achtbanen gaat moet je niet in Disney zijn. Er staan er wel een paar leuke maar niet heel spectaculair op Expeditie Everest na.

    Dus als je voor Disney kiest is dat vooral voor de sfeer en de andere attracties met de paar achtbanen als bonus. De echte monsters van coasters staan in Busch Gardens,Seaworld en Universal(2x).

    Maar ik denk dat je met Busch Gardens,Seaworld en een Disneypark een goede combi hebt. Dit is een combi van actie,dieren en sfeer.

    Overigens word space Mountain nu verbouwd en als ik me niet vergis word ie ongeveer zoals in Parijs?

    Aan de ene kant lijkt MK in Orlando wel op MK in Parijs maar aan de andere kant niet. Moeilijk,moeilijk.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  7. Top | #27
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Welk Disneypark voor Rollercoasterlover?

    MK en Parijs lijken erg veel op elkaar, alleen is Space Mountian compleet anders. In Parijs vind ik hem vele malen beter. Wat wel heel erg leuk is, is Splash Mountian.

    Wil je de echte Disney sfeer proeven, dan mag je MK eigenlijk niet overslaan.

  8. Top | #28
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Welk Disneypark voor Rollercoasterlover?

    Vind het ook moeilijk kiezen. Zijn er maar één volle dag, en kunnen dus maar naar één park. Ik zelf neig om naar magic kingdom te gaan, omdat dat 'echt' het disney gevoel is. Alleen lees ik dat hij bijna hetzelfde is als disney in Parijs? Daar ben ik vorig jaar nog geweest....

    Animal kingdom hoor ik ook leuke verhalen over, maar is niet echt een attractiepark heb ik begrepen, meer een dierentuin achtig iets? En dan hebben we uiteraard geen parade, vuurwerk en veel disney figuren...

    lastig lastig lastig :-s

  9. Top | #29
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Welk Disneypark voor Rollercoasterlover?

    Animal Kingdom is een themapark met dieren Het is zeker geen dierentuin!
    Attracties als DINOSAUR, Expedition Everest™, Kali River Rapids® en de Kilimanjaro Safaris® zijn allemaal zeer de moeite waard.
    Laatst gewijzigd door Njit; 22-01-10 om 23:58.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #30
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Welk Disneypark voor Rollercoasterlover?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door axzel Bekijk Berichten
    Alleen lees ik dat hij bijna hetzelfde is als disney in Parijs?
    Een hardnekkig misverstand. Als je in de Bijenkorf in Breda bent, kan je die ook niet met die in Den Haag vergelijken, toch? Of de Earring in een sporthal of unplugged, of een Bossche Bol van Bakker Bart met die van Jan de Groot, de Basiliek van Oudenbosch met de Sint Pieter, een Mobylette met een Zundapp. Allemaal bijna hetzelfde....

    Het MK is overigens geen attractiepark. De parken van Disney laten zich nog het best omschrijven als een themapark met leuke attracties.....





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •