Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen: Hama61 (harry)

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Hama61 (harry)

    Even voorstellen. Wij een familie van 5 personen 2 volw en 3 kinderen 12 -9 en 7 jaar oud.

    Wij vliegen 17 juli naar Orlando en zullen 7 augustus weer huiswaarts keren. In 1990 en 1992 zijn wij in Florida(rondreizen) geweest, maar zoals de meeste onder ons kunnen beamen zijn de vakantiedoelstellingen anders als je met kinderen op vakantie gaat.

    Na de afgelopen 3 zomervakanties de italiaanse regio's Puglia, Abbruzzen, Marken, Toscane, Calabrie, Campania en Sicilie bezocht te hebben willen we iets totaal anders doen.

    Leuke tips/opmerkingen/waarschuwingen etc. zijn dan ook van harte welkom :grin:

    Groetjes,
    Harry

  2. Top | #2
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: even voorstellen hama 61 = harry

    Welkom,

    zoals ik al uit je woorden kan halen, heb je al veel rondgeneusd op dit forum.
    Bijna al je vragen over Florida zullen hier hun antwoord vinden. Zijn er toch onopgeloste probleemkes, zullen de ervaren Florida gangers graag meehelpen je een antwoord te bezorgen.

    Je bent al 2 maal in Florida geweest, dus onbekend terrein is het niet. Het doet me een beetje denken aan mijn situatie. In '93 en '96 een rondreis gemaakt en in '08 met de kids vooral de parken van Orlando bezocht. Tijdens onze zomervakantie '10 zullen we wederom 3 weken in Orlando verblijven.
    Hier bestaat een reisverslag van maar ik ben niet bij machte om hier een link aan te koppelen.

    Veel plezier en succes met je zoektocht op dit forum, want de vakantiepret begint toch echt met de voorbereidingen.
    Laatst gewijzigd door belgske; 26-12-09 om 12:05.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  3. Top | #3
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: even voorstellen hama 61 = harry

    Hallo Harry,

    Welkom op dit leuke en informatieve forum, het is niet moeilijk om hier ideeen op te doen, wel om te schiften!! Wij hebben ook 3 kinderen en gaan in mei de tweede keer naar Florida met z'n vijfjes, nadat we afgelopen zomer echt besmet geraakt zijn met het 'florida-virus'!!\\/
    Veel plezier met voorbereidingen, ik zou zeggen...lees vooral veel reisverslagen:razz:

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Even voorstellen: Hama61 (harry)

    Hoi Harry,

    Hier nog een gezin met drie kids! (nu nog 11, 14 en 15 jaar) Wij zijn in 2008 voor 't eerst naar Florida (Orlando) geweest en de kinderen willen uiteraard niets anders meer :lol: Wij huren een heerlijke villa met zwembad (klinkt decadent, maar is goedkoper dan een midweekje Center Parcs) en van daaruit bezoeken we de bekende (Disney) parken, maar we willen dit keer ook wat meer van de natuur genieten. Nou ja, de kinderen niet, die willen zo vaak mogelijk in de meest verschrikkelijke achtbanen, maar ik houd meer van lekker zwemmen en natuurlijk shoppen. Als enige vrouw in ons gezelschap is vooral dat laatste weleens lastig :-( Vorig jaar zijn we naar Discovery Cove geweest. Dat was echt geweldig, maar best prijzig. Op mijn site kun je mijn reisverslag van 2008 vinden en het begin van onze 2010 reis. Misschien vind je er nog wat tips. Veel plezier gewenst!

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Hama61 (harry)

    Ga lekker met de kids tuben in Kelly Park. Natuur en vermaak in 1
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen: Hama61 (harry)

    De welbekende kogel is door de kerk

    De tickets zijn binnen en wij hebben voor drie weken een villa gehuurd.

    @ Belgske Ik heb jullie reisverslag met veel plezier gelezen en vanzelfsprekend ook wat ideeen opgedaan. Het is best wel moeilijk om keuzes te maken je hebt ook nog zoiets als een budget. Wij hebben ook een jaarpas voor Disneyland Parijs dus misschien moeten soortgelijke attracties wel sneuvelen.

    @ aggie leuk idee om een blog bij te houden. Ik neem in ieder geval zoals met elke vakantie een notebook mee.

    @ Lady-M Bij het rondneuzen bleek, dat Discovery Cove wel heel erg vaak positief wordt genoemd dus we gaan eens kijken hoe dit in valt te passen, omdat het best prijzig is.

    @ Njit wij hebben Kelly park al in de planning opgenomen en ga eens kijken, welke parken er nog meer in de buurt zijn.

    p.s Bij wie hebben jullie goede ervaringen met het boeken van een auto ?


    Harry

  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: Hama61 (harry)

    Usareisen.de is een favoriete verhuurder/bemiddelaar op dit forum, maar ook eautohuur, uscarhire en de websites van de verschillende verhuurders zelf komen regelmatig voorbij.

    Er zijn al veel bladzijden over volgeschreven op dit forum, en o.a. in dit topic http://www.floridaforum.nl/showthrea...ght=auto+huren vind je veel ervaringen.
    Wij huren, als vele Florummers, de laatste jaren bij onze Deutsche Freunde, maar op dit moment zie je dat het de moeite loont om te shoppen.

    Met de prijs van usareisen in de hand zijn andere aanbieders bereidt om daar, veel na telefonisch contact, net even onder te gaan zitten. Dat was ook ergens op het forum (vraag me niet waar) te lezen, en naar aanleiding daarvan hebben we dat ook , met succes, geprobeerd.
    Scheelde maar ruim twee tientjes, maar dat is toch weer een tank benzine (in de US ;-) )
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Even voorstellen: Hama61 (harry)

    Hoi Harry,

    Welkom op dit prachtige FLorum. Heel herkenbaar: zonder kids naar USA/ Florida en als de kids groter zijn, terug naar de States. Na in de 90's meerdere keren naar de USA geweest te zijn, gaan we sinds 2008 weer nu de kids groter zijn. Daar hebben we nog geen seconde spijt van gehad. Op deze leeftijd (vergelijkbaar met jullie kids) vinden ze deze bestemming fantastisch en hebben wij het USA/ Florida-virus inmiddels doorgegeven aan onze kids.
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •