Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Reisschema Dungin: Huwelijksreis feb. 2010

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema Dungin: Huwelijksreis feb. 2010

    Hallo allemaal

    Wij willen naar miami gaan als huwelijksreis. (16 tot 28 februari). Maar ik vroeg me af of het een leuke plek is voor huwelijksreis. Wat wij zoeken is zon zee strand maar ook weer niet elke dag luieren.

    Hotel waar wij willen verblijven is het trump international beach resort aan de collins aveneu omdat het direct aan het strand ligt.

    Wat kan je allemaal doen in de omgeving? Of is het verstandiger om auto te huren een deel in de trump hotel te verblijven en een deel in een andere stad.
    Bijvoorbeeld miami combineren met nassau? of een 4-5 daags cruise nemen?

  2. Top | #2
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Huwelijksreis

    Hallo Dungin! Wat een keuze om naar Florida te gaan. Geweldig! Lekker romantisch. Ik ben bijna 25 jaar getrouwd. Huwelijksreis zat er toen niet in, dus volgend jaar gaan we ons 25 jarig huwelijk vieren op Barefoot Beach, voor ons het meest romantische plekje op aarde. Jij zit dus aan de andere kant, in Miami?
    Ik kan natuurlijk niet in je knip kijken, maar het fijnste en mooiste hotel voor mij ligt op Isla Morada. Een van de Key eilanden. Een uur rijden vanuit Miami. Het hotel heet Cheeca Lodge. Via internet kun je leuke aanbiedingen krijgen. Mooie site om te bekijken, even lekker wegdromen! Je kunt luieren aan het zwembad of strand, maar er hotel biedt veel superleuke excursies: duiken, snorkelen etc. Key West is een uur rijden en Miami dus ook.
    Fijne dagen! Merry Christmas Francien
    Floridian Francien

  3. Top | #3

    Standaard Re: Huwelijksreis

    Heb een beetje uitgezocht en heb het volgende schema:
    16 tot 22 feb Trump Hotel
    22 tot 26 feb 4-night Cruise Bahama's

    Is het handig om een auto te huren tijdens verblijf in trump hotel? Wil toch een aantal dingen zien zoals het art deco, venetian pool etc

    Hoe zit het in de VS met auto huren onder 25 jaar?

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Dundin: Huwelijksreis feb. 2009

    Hoi Dungin,
    Ik heb je onderwerp hierheen verplaatst, aangezien het hier beter tot z'n recht komt met alle vragen die je hebt over het samenstellen van je trip.

    Het lijkt me het handigst als je je eerst wat meer verdiept in de mogelijkheden in/van Miami en de rest van Florida, en voor jezelf bepaalt wat er bij jullie interesses past en binnen jullie tijdschema haalbaar zou kunnen zijn. Er is namelijk zo ontzettend veel mogelijk; voor iedereen is er wel wat te doen en te zien.

    Miami? Heel leuk om te doen, als je daar van houdt. Kijk eens in de onderwerpen die er al over volgeschreven zijn op het forum: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=9148

    De Keys zijn ook leuk, zie http://floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=13

    Over trips naar de bahama's is ook een onderwerp beschikbaar: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3632

    En over autohuur .... da's één van de meest gevraagde en beschreven onderwerpen, zoals je hier kunt zien. Specifiek over het huren van een auto op jonge leeftijd (<25 jr): http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5238

    Zo, behoorlijk wat leesvoer.

    En heb je verder nog vragen? We horen het graag van je!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5

    Standaard Re: Reisschema Dundin: Huwelijksreis feb. 2009

    Bedankt voor je reactie.
    Ik denk dat het slimste is om auto te huren tijdens je verblijf in miami en voor je in de cruise stapt inleveren? Vervolgens met openbaar vervoer richting cruise en miami airport?

    Ik twijfel tussen 2 hotels The Besty Hotel (Ocean Drive) en de Trump International (Collins Aveneu). Trump heeft geen kingbed tenzij je een Junior Suite neemt.

    De bahama's tripje gaan we i.i.g wel doen

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker Peter en Cindy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    35

    Standaard Re: Reisschema Dundin: Huwelijksreis feb. 2009

    Vervolgens met openbaar vervoer richting cruise en miami airport?


    Veel verhuurbedrijven hebben een shuttle tussen verhuurlokatie en cruise teminal zo gaan wij in februarie ook 5 dagen cruisen en leveren wij ook de huurauto in voor de cruise en na de cruise halen we hem weer op scheelde weer 6 dagen auto huur.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 25-12-09 om 18:25. Reden: quote gefixed

  7. Top | #7

    Standaard Re: Reisschema Dundin: Huwelijksreis feb. 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter en Cindy Bekijk Berichten
    Veel verhuurbedrijven hebben een shuttle tussen verhuurlokatie en cruise teminal zo gaan wij in februarie ook 5 dagen cruisen en leveren wij ook de huurauto in voor de cruise en na de cruise halen we hem weer op scheelde weer 6 dagen auto huur.

    Kunnen we dat in nederland al regelen? welke site of reisbureau?
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 25-12-09 om 18:26. Reden: quote gefixed

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker Peter en Cindy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    35

    Standaard Re: Reisschema Dundin: Huwelijksreis feb. 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dungin Bekijk Berichten
    Kunnen we dat in nederland al regelen? welke site of reisbureau?

    Volgens AV waar wij hebben geboekt hoef je dat niet tereserveren van tevoren verder heb ik daar ook nog geen ervaring mee.
    Maar als je me het eind februarie vraagt weet ik het want dan zijn we weer terug. Is voor mij ook nog even spannend :shock:.

    Met welk schip gaan jullie ?

  9. Top | #9

    Standaard Re: Reisschema Dundin: Huwelijksreis feb. 2010

    ik heb nog niks geboekt. Wij dachten aan Majesty of the Seas vertrekt 22 febr.
    via waar hebben jullie geboekt?

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker Peter en Cindy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    35

    Standaard Re: Reisschema Dundin: Huwelijksreis feb. 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dungin Bekijk Berichten
    ik heb nog niks geboekt. Wij dachten aan Majesty of the Seas vertrekt 22 febr.
    via waar hebben jullie geboekt?
    Wij vertrekken 8 februarie met the navigator of the seas een iets nieuwer en groter schip volgens american vacations waar wij tevens alles geboekt hebben heb een hele tijd zitten dubben om alles zelf tegaan boeken en zo maar het verschil was echt maar heel klein.
    Dus vandaar dat we daar alles hebben geboekt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •