Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 52

Onderwerp: Sneeuwstormen in het oosten van de US

  1. Top | #11
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Sneeuwstormen in het oosten van de US

    Mijn collega ging gisteren naar NY, ben benieuwd of dat allemaal wel goed is gegaan. Zie wel hele (relatief) lage temperaturen voor Orlando voor de komende dagen, lijkt me een rare gewaarwording. Mijn kids zijn intussen in de hollandse sneeuwstorm aan het buitenspelen!

  2. Top | #12
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Sneeuwstormen in het oosten van de US

    Er is gisteren bij ons in Great Falls, VA, 55,5 cm sneeuw gevallen. Het was prachtig om te zien. Alles werd hier stilgelegd, zoals de winkels (mall) die gesloten werd, benzinestations waren dicht, vluchten werden geannuleerd...het was één grote chaos! Vandaag is het sneeuwruimen, want we kunnen de garage niet uit. Het is een heel karwei! Hieronder een impressie hoe het er uit zag:





    EVEN DE POST HALEN....



    ONS UITZICHT VANAF ONS HUIS...



    WITTE WERELD...



    HAVING FUN....



    ICE COLD!



    Kortom, het was a whole lot of fun!!
    Laatst gewijzigd door Natasja L.; 20-12-09 om 21:33.

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    19

    Standaard Re: Sneeuwstormen in het oosten van de US

    Ik moet vrijdag van Amsterdam naar Philadelphia vliegen en vanuit daar naar Miami.

    Ik heb gezien dat vandaag de vluchten van en naar Philadelphia zijn geannuleerd.

    Ik hoop niet dat dit vrijdag ook gaat gebeuren. Ben echt bang dat alles mis gaat.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Sneeuwstormen in het oosten van de US

    Aardig pak sneeuw Natasja! Toch ligt er hier in Nederland ook aardig wat (al valt het in het niets bij Amerikaanse maatstaven). Ik heb iets van 25-30cm in de tuin liggen. Zo heb ik het in jaren niet gezien.

    Sneeuw is best leuk, maar je moet nergens heen hoeven.

  5. Top | #15

    Standaard Re: Sneeuwstormen in het oosten van de US

    Hier een bericht van een gestrande familie. Wij zijn zaterdag omgeboekt omdat Washington gecanceld was. Zondagmorgen vroeg met de KLM naar Madrid en daarvandaan door naar Philadelphia. Aangekomen in Madrid hoorde we dat ook deze vlucht gecanceld was en we moesten de volgende dag maar een nummer bellen om te kijken of we weg konden komen. Verder moesten we het maat uitzoeken. Ik heb er geen genoegen mee genomen en omdat we kinderen meehadden en we ook nog businessclass vlogen hebben ze ons op het nippertje op een vlucht naar New Ark kunnen zetten. Op de valreep hebben we onze bagage kunnen onderscheppen omdat de vlucht vertraging had en kon nog net mee in het vliegtuig. De vlogen heerlijk luxe, dat moet ik toegeven, maar een tafelkleedje met eten is wel heel decadent.
    In new Ark aangekomen bleek dat er geen plek meer was om deze week naar Florida te gaan. Alles is vol!!! We hebben aan de trein gedacht, maar ook die blijkt volgeboekt. Desnoods 2 a 3 dagen met de auto rijden, maar dat werd heel kostbaar.
    Gelukkig heeft American Vacations ons heel erg geholpen en hebben ze vanuit Nederland door United een vlucht voor de 24e kunnen regelen. We moetsen alleen zelf hier op he vliegveld de tickets laten printen. Nou, dat was niet makkelijk, want de medewerker was niet van plan ons businessclass te laten vliegen. Ze hadden ons dat in Nederland nooit mogen geven en hij heeft zonder het ons te zeggen de reservering gecanceld. Ondertussen zaten wij weer met AV te bellen en kwamen ze er bij UA 'dam achter dat alles gecanceld was. Diboos op Amerika, maar een hoge pief heeft Amerika gedwongen om ons die tickets te geven. Na 1.5 uur hadden we ze dan. Nu maar hopen dat de vlucht donderdag doorgaat.
    Ondertussen zitten wij hier in een hotel en hebben we onverwacht 2 dagen New york op het programma staan. Net even mutsen, handschoenen en een jas ingeslagen, maar nu zijn we er klaar voor. Gelukkig dat we de laptop meehebben, kunnen we ons een beetje voorbereiden wat er te doen is.
    Nu we de tickets hebben heerst hier wat meer rust, die onzekerheid was niet goed voor de kids, maar verheugen zich nu op de Big Apple.
    Ik heb gehoord dat er veel mensen zaterdag niet weg konden en dat een deel daarvan nog in Nederland is. Ook zijn er veel mensen gestrand zonder bagage, dus wij boffen nog.

    Groeten vanuit een wit New York and happy christmass!!
    Marian, Fred, Bjorn en Suzan

  6. Top | #16
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Sneeuwstormen in het oosten van de US

    Dat is nog al een avontuur, en ik denk dat jullie niet de enige zijn die een wereldreis nodig hebben om bij de, inmiddels wat afgekoelde, zon te komen.

    Maar zo te zien, zien jullie het in ieder geval zonnig in, en heb je er onverwacht een vakantieadres bij, en ruim de tijd om het Florum door te spitten, zodat je je toch een beetje in Florida waant.
    Prettiger Feest/Vakantiedagen en geniet er ten volste van in de Big Apple op weg naar de Big Orange.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #17

    Standaard Re: Sneeuwstormen in het oosten van de US

    Ja, het voelt alsof we op de bonnefooi aan een wereldreis bezig zijn. We slepen al 3 dagen met al onze bagage van hier naar daar. En heel veel wachten in rijen en regelen. Hier in New Ark zijn de rijen zooo lang. Voor de Continental balie meer dan 4 uur wachten. Daar vliegen wij ook mee, maar geboekt door United en dat scheelde wel.
    We zouden deze eerste week rondreizen langs de Golfcoast en donderdag naar de villa in Davenport gaan. Die rondreis doen we op een andere locatie en ach, het was waarschijnlijk toch te koud om aan het strand te liggen.
    Ik hoop dat we donderdag idd in de villa aankomen, ons optimisme is wat gedaald de afgelopen dagen...maar straks eerst New York verkennen.
    Als iemand nog leuke tips heeft, we hebben 2 kinderen bij ons, 5 en 9 jaar, dus daar moeten we wel rekening meehouden.

    Groeten,
    Marian

  8. Top | #18
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Sneeuwstormen in het oosten van de US

    IK zou i.i.g. een tour doen met Grayline tours o.i.d.. Hop-on/hop-off bussen die je langs alle toeristische attracties en meer van Manhattan en Brooklyn brengen.
    Zo kun je in korte tijd toch een beetje van New York proeven. En je hoeft niet te lopen :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #19
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Sneeuwstormen in het oosten van de US

    M&M's World New York
    Disney Store New York
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #20
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Sneeuwstormen in het oosten van de US

    Wij zijn gelukkig wel op de plaats van bestemming aangekomen. Het was wel een hele wereldreis met veel vertragingen. Iedere vlucht had wel vertraging en we hebben heel Amerika van Oost naar West en weer terug naar Oost overgevlogen. Maar we zitten nu in Florida. En als ik zo hoor hebben wij ondanks de wereldreis geluk gehad.

    Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2010.

    Sjon, Bianca en Romy



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •