Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: (The Inn at) the oak plantation? Ervaring?

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    24

    Standaard (The Inn at) the oak plantation? Ervaring?

    Van 20 juli tot 11 augustus gaan mijn vriendin en ik voor de eerste keer naar Orlando! We zijn nu nog even aan het kijken voor ons verblijf.

    Het reisbureau had bijna The Inn at the oak plantation geboekt maar ik wil eerst zeker zijn van de kwaliteit. Iemand ervaring met het domein aub?

    Alvast bedankt!

    en nog een kleine domme vraag... als er sprake is van een 'kitchenette', gaat dat dan ook om een kookvuur of is dat enkel microgolf, koelkast en wasbak? want op de foto's is dat precies niet duidelijk.

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: (The Inn at) the oak plantation? Ervaring?

    Hallo Yftie, als je op Tripadvisor kijkt zijn de meningen (zoals gewoonlijk) heel wisselend, maar de algemene tendens is dat je krijgt voor wat je betaald.
    Het kost niet veel, en dus kun je ook niet veel verwachten

    De kitchenette heeft een koffiemaker, microwave en koelkast, en dan houdt het op.
    Ook geen borden en bestek etc., dus een echte kitchenette.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    24

    Standaard Re: (The Inn at) the oak plantation? Ervaring?

    Bedankt voor de snelle reactie.

    We zoeken echt wel iets met op z'n minst een kookvuur. Iemand ervaring met iets?
    Iemand ervaring met Windsor Palms?

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: (The Inn at) the oak plantation? Ervaring?

    Dan kun je het beste kijken voor een condo (appartement) of een suitehotel met full kitchen.
    Volgens mij heeft Extended Stay zo iets, maar mijn voorkeur zou uit gaan voor de condo.

    Die vindt je o.a. ook bij Windsor Palms, maar ook Cane Island is hier populair.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    24

    Standaard Re: (The Inn at) the oak plantation? Ervaring?

    excuses dat ik opnieuw om jullie mening vraag maar zijn er mensen die ervaring hebben met de volgende verblijven?

    - parc corniche
    - tuscana

    deze verblijven zien er wel goed uit en er is een keuken met kookfornuis aanwezig!

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: (The Inn at) the oak plantation? Ervaring?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yftie Bekijk Berichten
    excuses dat ik opnieuw om jullie mening vraag maar zijn er mensen die ervaring hebben met de volgende verblijven?

    - parc corniche
    - tuscana
    Excuses zijn echt niet nodig als je een vraag stelt hoor. Maar weet je ook dat dit forum een handige zoekfunctie heeft? Klik op zoeken in de blauwe balk die je boven aan iedere pagina vindt. Als je bijvoorbeeld op Parc Corniche zoekt op berichten tonen, dan krijg je al 8 berichten waarin over deze locatie wordt besproken. Je zou de discussie dan ook in dat topic kunnen voortzetten, zo blijft de informatie op het forum nog overzichtelijk ook.

    Bij 1 forumlid staat Tuscana in de planning, maar wie weet zijn er meer leden die hier zijn geweest en je er meer van kunnen vertellen. Zoals ta2 gerrit ook al aangeeft, vind je op Tripadvisor ook veel info. Net als op dit Forum zullen er altijd mensen zijn die het er fantastisch vinden en mensen die er niets aan vinden. Hoe hoger een lokatie op de populariteitsindes scoort, hoe meer tevreden klanten er gereageerd hebben.

    Zo scoort Corniche een 201ste plaats van meer dan 350 lokaties in Kissimmee. Cane Island, vaak genoemd, scoort in deze categorie op de 7e plaats en is nog vaak nog voordeliger ook. Tuscana scoort 2 van 7 in Davenport. Niet iedereen wil echter in Davenport verblijven, de lokatie is wat minder centraal gelegen. Anderen vinden een autoritje van een half uurtje weer heerlijk.



  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker flevogirl's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    19

    Standaard Re: (The Inn at) the oak plantation? Ervaring?

    Hoi,

    Bij expedia kun je uitgebreide info lezen over oak plantation
    http://www.expedia.nl/pub/agent.dll/...ti=2/hotelinfo

    Er is volgens expedia wel een keuken met keukengerei....de laatste recencies zijn wisselend, wij hebben daar ook geboekt en hopen dat het wel meevalt...het blijft toch maar 2 en halve ster...gelukkig ben je toch meer op pad ....

    groetjes




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •