Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: Grootste McDonalds Orlando

  1. Top | #11
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: McDonalds

    He die heb ik volgens mij gezien. Die frietjes zag ik langs de weg toen ik op weg was naar Universal/Seaworld of de Florida Mall.. effe vergeten
    Ben zelf maar 1x naar de Mac geweest, bij Downtown Disney... de big mac was net zo groot als in Nederland.. en ik maar mensen horen praten dat de hamburgers veel groter zijn....

  2. Top | #12
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: McDonalds

    Ik heb ook in het verleden maar weinig positiefs gehoord over deze grootste McDonalds. Groter is niet altijd beter dus, misschien toch even doorrijden naar de Burger King ?

    McDonalds vergeeft het je wel


  3. Top | #13

    Standaard Re: McDonalds

    Waarom zou je in amerika iedere keer naar de Mac of de Burgerking gaan als je die hier ook hebt? De hamburgers zijn precies hetzelfde.....hooguit wat goedkoper.

    Wij maken er altijd een sport van om juist naar de family diners te gaan. Daar zijn ze meestal toch net even wat groter en smakelijker. Maar ik geeft toe....soms zitten daar ook mislukkingen bij .....dus dat is de gok die je dan neemt.....en die neem je bij de Mac natuurlijk niet :razz: Daar krijg je de vertrouwde smaak die je ook in Nederland hebt.

    Als ze nu eens een keer de hamburger uitvinden die lekker smaakt en geen calorieën zou bevatten......dat zou pas perfect zijn:-P

    Grtz Henk

  4. Top | #14
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: McDonalds

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mafo Bekijk Berichten
    Ik heb ook in het verleden maar weinig positiefs gehoord over deze grootste McDonalds. Groter is niet altijd beter dus, misschien toch even doorrijden naar de Burger King ?

    McDonalds vergeeft het je wel

    Als je gaat, pak dan Wendy's ofzo.. dat kennen ze hier in NL niet.
    Een heerlijke Triple Cheeseburger gegeten. En ik moet je zeggen, dan zit je ook echt vol na eentje. Staat trouwens in Amerika ook hogerop de ladder dan de Burger King (qua inkomsten enz.) Mc D. staat bovenaan, daaronder Wendy's.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    63

    Standaard Re: McDonalds

    vorig jaar een keer geweest de kinderen konden daar goed spelen.

    en het eten was net als in een andere mc.

  6. Top | #16
    Seca
    Guest

    Standaard Re: McDonalds

    McDonalds, nee niet in Amerika, het is daar totaal anders wc's vies slechte bediening tew vee zout..... En ja je kan ook mac-en in Nederland. Er zijn zoveel andere ketens waar je lekkerder kan eten. Wat betreft de "BIG" Mac zoals op de foto's hieronder....toen wij er waren erg druk ( vooral Europeanen)

  7. Top | #17
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: McDonalds

    Niemand houd mij weg van mijn BK Quad Stackers!

    Voor de rest van die Olive Garden, T.G.I. Friday, Mulligans, Stake & Shake en Outback.
    Laatst gewijzigd door AlexFL; 21-03-08 om 11:45.

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114
    Mvg,
    Roy.


  9. Top | #19
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: McDonalds

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolthof Bekijk Berichten
    Jep, het blijft lekker... ook al moet je er niet teveel van eten met 1000 calorieën per burger.

  10. Top | #20

    Standaard Re: McDonalds

    Wij zijn er pas geweest en vonden het verschrikkelijk!. Lawaaierig, ongezellig, viezig... Het personeel was onvriendelijk en niet erg behulpzaam. En het eten was niet lekker.....Bovendien kregen de kids geen kadootje bij het happymeal, omdat er twee soorten zijn (een goedkopere en een duurdere, wist ik veel....). Ook dat was achteraf niet meer te regelen. Kortom, hier gaan wij nooit meer heen....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •