Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Onderwerp: Grootste McDonalds Orlando

  1. Top | #1

    Standaard Grootste McDonalds Orlando

    Hi,

    op internet diverse verhalen gelezen over de grootste McDonalds ter wereld, welke zich in Orlando zou moeten bevinden. Zijn natuurlijke meerdere McDonalds in Orlando, maar weet iemand welke nu de grootste is ? ( adres ? )

    Thanks

    Alex

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: grootste McDonalds Orlando

    Het is volgens mij niet de grootste MacDonalds ter wereld, maar Amerikanen schermen graag met dit soort termen.
    Even googelen leverde diverse Mac's op, die zich allemaal de grootste noemen, oa. deze in Oklahoma.

    Die in Orlando is trouwens meer dan een MacDonalds, op de bovenverdieping zit een spelletjeshal, met veel (enigszins) gedateerde spelletjes, waar je bonnetjes mee kunt winnen, die je weer voor allerhande kermistroep kunt inwisselen.
    ik vond het persoonlijk zeker geen Mac waar ik ook maar een meter voor zou omrijden, toen ik er was verdiende men daar geen netheidsprijs. (Nu zeg ik het nog netjes).
    Hij zit trouwens aan International drive, ik dacht op de hoek van de 482, je kunt hem niet missen
    Eric

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    24

    Standaard

    Klopt helemaal Eric, die 'grootste' Mac in Orlando aan Int.Drive. Afgezien van het best wel grappige interieur is het een vies ding met zeer gestresst personeel...yakkie...... geen aanrader!

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Grootste McDonalds

    Ik heb ergens gelezen over een mega McDonald in Orlando weet iemand die te zitten?

    Connie

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: McDonalds

    Hoi,

    Dat is deze :

    http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=2...02106&t=h&z=20


    http://maps.live.com/default.aspx?v=...1020&encType=1

    Ben er in 2005 geweest, vond het toen niet echt bijzonder, sterker nog, vond het een muffe tent, zeker boven waar de arcade is.

    Mvg,

    Roy.
    Laatst gewijzigd door rolthof; 09-03-08 om 21:32.
    Mvg,
    Roy.


  6. Top | #6
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: McDonalds

    Niet echt bijzonder, maar de Arcade vonden mijn kinderen (jaartje of 10 de laatste keer) toch wel erg leuk ! Voor de rest is het gewoon een wat grotere McDonald.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #7
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: McDonalds

    Hallo allemaal,

    Wij zijn er de afgelopen jaren vaak langsgereden maar nog nooit binnengeweest, maar het ziet er wel echt zo typisch amerikaans uit :

    http://photos1.blogger.com/blogger/5...0/DSC_0380.jpg

    Groetjes,
    Pieter

    \\/ nog 4 weekjes wachten !
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: McDonalds

    Inderdaad behoorlijk groot.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker Tina's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    41

    Standaard Re: McDonalds

    In al die bonnenboekjes zitten altijd van die bonnen waarmee de kids gratis mogen eten bij de Mac Donalds, maar dan moet het wel een Mac Donalds Gourmet zijn. Er zijn er een aantal en dit is er één van. Dat is natuurlijk een leuk voordeeltje, maar verder...ik vind het er een beetje een lawaaierig zooitje. De kinderen vinden het er wel leuk. Eerst eten en daarna naar boven stormen voor de spelletjes. Leuk hoor, maar niet te vaak.


    Ons weblog van de afgelopen kerst:
    www.kerstinflorida3.blogspot.com

  10. Top | #10
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: McDonalds

    Mijn ervaring is super slecht. Slechte bediening, koud eten, te veel zout op de friet. Bij het terug brengen krijg ik wel nieuw eten maar met tegenzin. Blad met eten wordt letterlijk neergepleurd op de balie.

    Walter



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •