Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 78 van de 78

Onderwerp: Ons buitenverblijf

  1. Top | #71

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    Stja dan kan ik niet achter blijven...

    Ons buiten verblijf hebben we aangeschaft in Mei 2011
    Daarvoor waren we al 2 keer (mijn ouders 3 keer) in Florida geweest.
    De eerste keer zaten wij in een wijk in Clermont waar gigantisch veel huizen te koop stonden en omdat wij wel erg benieuwd waren zijn we bij een makelaar naar binnen gestapt voor wat meer info.
    Bij thuiskomst bleef het maar kriebelen en ben ik verder in contact gekomen met een makelaar. Helaas is er toen niks van gekomen doordat de bank van mijn ouders ging fuseren en de aproval laat kwam, intussen was de dollar prijs gestegen en dat betekende op zo'n bedrag toch wel de kosten van je hele inrichting.
    Dus zijn we er verder niet mee door gegaan.
    Na 2 jaar kwam ik weer terug en weer waren in de wijk waar we zaten (dit keer High Grove) een aantal huizen in de verkoop...
    Bij thuiskomst toch weer het een en ander gaan uitzoeken en kwamen uit eindelijk weer bij onze eerdere makelaar uit, dit keer was het binnen 8 maanden gelukt een huis te kopen.

    Ons huis ligt in Davenport in een gated community (maar verder zonder community pool enz) aangezien dit de maandelijkse kosten vrij omhoog drijft..

    We hebben 5 slaapkamers ( 2 master bedrooms, een 2 pers slaapk (zie de blauwe op de foto) en 2 kinderkamers.
    4 badkamers waarvan de 2 kinderkamers hun badkamer moeten delen, een grote keuken met breakfast nook en een aparte eetkamer. dan een huiskamer en onze private pool. Waarvan ik zelf en iedereen die van ons huis gebruik maakt het uitzicht altijd spectaculair noemt..

    Had graag wat foto's toegevoegd maar ik heb echt geen flauw idee hoe dat in zijn werk gaat :-(

    Wel vast de site naar ons blog hier heb ik wel wat foto's op staan (vanmiddag volgen er meer) http://sunsetridgeflorida.blogspot.nl
    Laatst gewijzigd door San81; 17-04-14 om 11:43.

  2. Top | #72
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    ah... jullie uitzicht aan de achterkant, dat hebben wij aan de voorzijde... achter is ons bos. Mooi hoor. Welkom bij de club.

  3. Top | #73
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    De foto's die ik eerder geplaatst heb, zijn verdwenen nadat de fotohostingsite er mee is opgehouden.

    Tijd voor wat updates.

    N.B. Ik zie als ik terug blader in dit topic dat ik niet de enige ben waarvan de foto's zijn verdwenen... misschien kunnen de anderen ook eens een update plaatsen...

    Vooraanzicht


    Vanuit ons bos gezien


    Woonkamer - ja, met ikeameubeltjes, en met doorzicht naar de veranda


    een riante keuken


    een kleine showkamer, alleen voor het mooi

    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 27-01-16 om 20:33.

  4. Top | #74
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    Misschien een brutale vraag, maar wat kost zoiets ongeveer
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  5. Top | #75
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    De prijzen wisselen enorm. Orlando is stukken duurder dan buitengebied Sebring, vergelijk de Randstad met Oost-Groningen. Op dit moment tel je voor een 3/2 (3 bedroom 2 bathroom) huis in onze wijk $120.000-150.000 neer. Heel erg afhankelijk van de leeftijd en staat van onderhoud natuurlijk. De enorme percelen van 2000 m2 zijn typerend voor een deel van onze wijk, maar erg uniek - en ook de enorme ruimte doordat zoveel percelen nog leeg staan (en blijven staan). En de bijkomende kosten als belasting, die aanzienlijk lager zijn dan in Orlando.

    Heel veer meer in het huizenkoop topic
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 28-01-16 om 21:34. Reden: ruimte

  6. Top | #76
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    869

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    Ik kan uit ervaring spreken dat de foto's precies weergeven hoe het er uit ziet.
    Gewoon prachtig.
    Het verschil tussen Koen en mij is dat hij heel erg rijk is en zich zo'n villa kan veroorloven en ik maar een arme sloeber ben maar wel hier zes maanden kan verblijven.

    Is natuurlijk een geintje maar Koen weet dat wel.

  7. Top | #77
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    Ach Frans, ik weet niet wie beter af is jij omdat je er lekker lang kunt verblijven maar een iets minder groot huis hebt of Koen die een groot huis heeft maar er veel minder lang kan verblijven omdat hij weer moet werken om het huis te kunnen betalen.

  8. Top | #78
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    Nee hoor. Mijn tijd komt nog.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •