Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 78

Onderwerp: Ons buitenverblijf

  1. Top | #11
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    Hallo Florida gangers,

    Sinds vorig jaar zijn wij, Remco en Inge, met onze twee kinderen de trotse eigenaars geworden van een leuke Villa in Kissimmee. Wij zijn een lange tijd op zoek geweest naar de ultieme lokatie en uiteindelijk hebben wij die ook gevonden. De Villa ligt precies in de hoek van de straat zodat wij geen 'last' hebben van eventuele buren. (en de buren niet van ons ;-))
    Wij kunnen volkomen vrij zitten bij ons zwembad..... heerlijk genieten!!
    Onze Villa Florida, zoals wij hem zelf noemen, heeft vier slaapkamers en twee badkamers, de dubbele garage is ingericht als 'speelkamer' voor de kids, met pooltafel, tafelvoetbal, muziek installatie en een lekker relaxed bankstel. Uiteraard ontbreken de TV en DVD speler niet in de garage.
    Kortom 'ons' ideale plekje voor een heerlijke vakantie!!







    Groetjes, Remco en Inge

  2. Top | #12

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Er de reigers die over je property waken.
    Deze reactie heb ik vaker gelezen op het forum, (als de vogels tenminste echt zijn die in de tuin staan,het lijken ook wel een beetje plastic vogels op de foto:grin. Maar in ieder geval zijn dit dus geen reigers! Dit zijn kraanvogels, 'sandhill cranes' om precies te zijn.

    Koppels blijven levenslang samen en blijven ook het hele jaar bij elkaar. De kraanvogel kan in het wild een leeftijd van 25 jaar bereiken; in gevangenschap kunnen ze twee keer zo lang leven. Ze zijn omnivoor en voeden zich met onder meer insecten, waterplanten en -dieren, knaagdieren, zaden en bessen.

    Groet, Karin88

  3. Top | #13
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    Hoi Koen Kamphuys,

    Dit zijn kraanvogels, en ze zijn inderdaad echt, dus geen plastic vogels, 'sandhill cranes' om precies te zijn. (met dank aan Karin88 ;-))

    Hoi Mictomar,

    Er is heel veel ruime om ons huis heen, en er mag niets meer bij gebouwd worden ;-)
    Dus daar zijn wij heel blij mee!! Heerlijke vrijheid, ons huis ligt precies in de hoek van de straat en daardoor hebben wij een groter 'lot'..... lekker op het terras zitten zonder inkijk van de buren.

    Hoi Ekkie50,

    Ja, het is al in de verhuur, maar wil hier geen reclame maken, stuur evt. een PB dan stuur ik je de link waar je meer info kunt verkrijgen. Ik wil mij aan de regels van het forum houden, die gelden tenslotte voor een ieder!!

    Hoi Bosevents,

    Ik ga er vanuit dat je reactie voor Kentcourt is?
    Wij zijn in ieder geval NIET van plan om onze woning te verkopen, zo'n huis op zo'n lokatie kom je maar één keer in je leven tegen, en dan wil je het niet meer kwijt, maar in de (verre) toekomst daar 'oud' worden.....

    Hoi Karin88,

    Ja, het zijn inderdaad prachtige vogels en er is heel veel meer flora en fauna daar aan het meertje, dat maakt het ook zo mooi!!

    Dank jullie allen voor de leuke reactie's!!!

    Groetjes, Remco en Inge.

  4. Top | #14
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    Ik wist niet van het bestaan van dit topic af tot ik het vandaag in een ander topic las.
    Natuurlijk mag ons buitenverblijf niet achterblijven.

    Wij hebben dit jaar onze grote droom in vervulling zien gaan en hebben een nieuwe villa in Watersong in Davenport gekocht.
    In februari van dit jaar hebben we tijdens een "shop till you drop" werkvakantie het huis anders dan andere villas ingericht en kunnen nu dus genieten van ons eigen stulpje.


    Wij voor Villa Waterlily


    het heerlijke zwembad met jacuzzi


    fun in the games room


    de zonnige living
    Laatst gewijzigd door Njit; 11-10-12 om 09:39.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    duffel , Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    Hierbij enkele foto's van ons stulpje in Aviana














  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    Zoals in een andere post toegezegd, hierbij een paar foto's van ons stukje Amerika in Glenbrook Resort:














    Laatst gewijzigd door jastsali; 24-02-11 om 19:31. Reden: Foto's eerst te groot, nu gecorrigeerd

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    Wauw, dit is een topic om jaloers op te worden!
    Iemand een idee of ze in Florida nog seksuologen nodig hebben? Ik zie een migratie wel zitten

  8. Top | #18
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Zele, Oost-Vlaanderen
    Berichten
    6

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    waaaw, hier ben ik ook wel jaloers op.
    Ik vraag me af hoe je daar aan begint, een huis kopen in Florida. Gaat dat daar zo gemakkelijk om daar iets te kopen? En hoe liggen die prijzen daar?
    Verhuren jullie die allemaal, of is het louter voor eigen gebruik?
    Sorry voor de vragen.

  9. Top | #19
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    Moderator Michael66:
    - over het kopen van een huis is een aparte topic beschikbaat op het forum: Huis kopen in Florida
    - of de huizen voor verhuur zijn blijft hier op het forum onvermeld, aangezien dat hier wordt gezien als reclame en dat is niet toegestaan op het Florida Forum.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #20
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Ons buitenverblijf

    bij deze ook maar eens wat fotos van ons buiten huisje plaatsen.









    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-11 om 22:35.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •