Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 44

Onderwerp: Autohuur: Creditcard

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Zwaag
    Berichten
    44

    Standaard Autohuur: Creditcard

    Goeie dag allemaal,

    Heb een vraag over de Creditcard bij het huren van een auto.
    Heb nu met veel moeite een cc kunnen krijgen, ivm mijn te lagen inkomen kwam ik niet in aanmerking om een cc te krijgen bij mijn bank (ook andere banken).

    Nu heb ik een cc kunnen krijgen via mijn ouders, de cc staat op mijn naam maar de rekening is van mijn ouders. Heb dus een cc op hun rekening maar op mijn naam.
    Nu ben ik gaan twijfelen of dit wel kan qua auto huren, de gegevens van je cc en je rijbewijs moeten toch overeenkomen. Ook ga ik er vanuit dat ik daar bij het ophalen van de auto mijn gegevens moet invullen en deze zijn dus anders dan de rekening achter de cc (of krijgen die verhuurders die informatie van je cc helemaal niet te zien).
    Misschien denk ik alweer veel te ver maar ik voorzie hier alweer problemen.

    Hoop dat de vraag duidelijk is zo.
    Alvast bedankt.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur & Creditcard

    Van de Alamo site (maar zo werkt het overal):

    Renter Requirements

    What are the general rental requirements?


    All drivers must meet the renting location's minimum age requirements, have a valid driver's license, and present a major credit card (credit card is not required to rent in the state of New York) in his/her own name at the time of rental.
    Zolang jouw naam daar maar op staat is het prima. Dat je ouders daar garant voor staan maakt niet uit.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Zwaag
    Berichten
    44

    Standaard Re: Autohuur & Creditcard

    Oké das mooi.
    Maar mijn ouders staan er niet garant voor, dat is wat anders. Mijn ouders hadden al een cc en hebben er nu eentje extra, voor mij dus (alleen een extra kaart dus op hun bestaande rekening).
    Als er iemand voor je garant staat dan staat alles op jouw naam maar wil de bank dat er iemand is die je kosten zouden kunnen dekken.

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur & Creditcard

    Zolang jouw naam er maar op staat. Hoe het verder financieel geregeld is maakt niet uit.
    Zorg er wel voor dat de bestedingslimiet voldoende is. De borg wordt op je kaart geblokkeert. Die kun je dus de rest van je vakantie niet gebruiken. Hotel hebben meestal ook een soort borg.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Zwaag
    Berichten
    44

    Standaard Re: Autohuur & Creditcard

    oké bedankt voor je snelle reactie.

    Hoeveel is zo'n borg eigenlijk?
    Op de Hertz site zie ik het namelijk niet staan.
    Kan toch niet al te hoog zijn?
    De cc is ook alleen voor de auto en het hotel, verder ga ik hem niet gebruiken.

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur & Creditcard

    Meestal $500 voor je auto. En hotel is verschillend.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Zwaag
    Berichten
    44

    Standaard Re: Autohuur & Creditcard

    Ja zoiets dacht ik al.
    Heb net op de site van Hertz gevonden dat ze er meestal $200 bij doen bij de totale huur rekening.
    Laatst gewijzigd door USAfan; 04-12-09 om 22:32.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Autohuur & Creditcard

    Ze belasten je cc niet voor het borg bedrag maar ze reserveren een gedeelte van je bestedingslimiet voor het geval het nodig is om het geld te innen. Je bestedingslimiet wordt wel lager. Zoals eerder gezegd zorg dat je bestedingslimiet hoog genoeg is of stort eventueel al geld op je cc zodat hiermee automatisch je bestedingslimiet omhoog brengt.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    maasdijk
    Berichten
    15

    Standaard

    Beste allemaal,

    wij willen in 2012 graag met ons gezin naar florida voor 3 weken, met verblijf in een villa en huurauto. Maar nu lees ik eigenlijk overal dat je voor de borg van de auto een creditkaart nodig hebt en wellicht voor de eventuele borg van de villa ook.
    Maar wat als je nou geen creditkaart hebt en er geen krijgt??? je hebt de zogeheten debitcards maar daar schijnen ze geen genoegen mee te nemen. Heeft iemand hier ervaring mee of gewoon een antwoord???
    alvast bedankt voor het lezen.

    Ohja en niet te vergeten, de esta kosten van 14 dollar ook moet betaald worden met creditcard...
    Laatst gewijzigd door Njit; 03-11-11 om 06:51.

  10. Top | #10
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vandelaar Bekijk Berichten
    je hebt de zogeheten debitcards maar daar schijnen ze geen genoegen mee te nemen.
    De autoverhuurbedrijven in de USA accepteren deze kaarten beslist niet.
    En steeds meer autoverhuurders accepteren geen cash meer.

    En ESTA??
    Daar zal je dan een buurman / vriend / kennis / collega voor moeten vragen of je diens Credit Card kunt gebruiken.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •