Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 17 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 170

Onderwerp: Shooting range / guns / schieten

  1. Top | #61
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: Shooting guns

    JKG: binnen de city limit BIG no no, als je op de vlakte woont geen probleem.

    In Georgia en Tennessee zijn er shooting ranges die door de staat onderhouden worden (weet eigenlijk niet of die hier zijn zal eens kijken).
    Laatst gewijzigd door vondutchga; 06-09-09 om 04:03.
    01010010011010010110001101101000011000010111001001 10010001000000010100100110111101101110011001000110 0101001011100101010101010011

  2. Top | #62
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Shooting guns

    Wou al zeggen, in de stad zelf is gevaarlijk. Zelfs in de lucht schieten levert altijd wel weer doden of gewonden op als je een beetje pech hebt.

    Ben benieuwd wat Riegs zegt. Maar met die FFL ranges mag je dus als buitenlander helemaal niet je kop op de range laten zien (in elk geval niet met een vuurwapen in je handen). Zal allemaal wel te maken hebben met 11 sept 2001... straks mag je niet eens meer een hamburger bij de Wendy's bestellen als toerist. :mrgreen:
    Ik krijg er bijna spijt van niet bij The Gunstore in Las Vegas even lekker te hebben geschoten. Maarja bij schieten horen ook foto's en m'n vriendin krijg je écht niet naar binnen daar... met je Glock 30 eventueel ergens gaan schieten vind ze dan ook al helemaal geen goed idee. Vrouwen..... :mrgreen:

  3. Top | #63
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Shooting guns

    Het antwoord van Riegs;

    "you may still shoot however there must be a minimum of 2 people renting guns.

    thanks
    Rieg's"


    Mooi dus, en dat van die 2 personen was al bekend, dus we gaan zeker even, in Oktober.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #64
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Shooting guns

    Met z'n 2en.. ja wellicht is dat ook zo bij die schiettent op 39th street.
    Nou, dat wordt één van de dames heel lief aankijken... want mijn vriendin wil écht niet. Eens zien hoe ik die ander kan paaien.... ik denk dat het eerder de angst voor ze is dat een ander zich omdraait en de rest op de baan doodschiet, waar ze bang voor zijn... niet voor het wapen zelf.


    edit; ik heb eens zitten Googlen, in juli heeft een Canadees bij Rieg's nog een kogel door z'n eigen hoofd gejaagd en dat was al de 2e bij Rieg's dit jaar... als ik ze dat zeg (of ze lezen het hier), dan gaan ze denk ik niet eens door de voordeur heen...

  5. Top | #65
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    19

    Standaard Re: Shooting guns

    Het lijkt mij ook erg leuk om dit eens een keer te zien/doen..heb het tussen mijn favorieten gezet in mijn blog en wie weet..denk dat ik mijn vent wel kan paaien hiervoor haha..Alleen die laatste bericht, van die Canadees, lekker zeg...dat is dan weer minder zulke acties..

  6. Top | #66
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Shooting guns

    Ach girly1980, dat gebeurd dus wel vaker daar. Vandaar sommige maatregelen. Lekker met z'n 2en op de baan staan... Rieg's heeft alleen handvuurwapens, misschien vind je het ook leuk om met grote mitrailleurs, submachineguns, shotguns en ander spul te schieten. Dan moet je naar 39th street gaan, waar ik vorig jaar ben geweest.

  7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker Wiepster's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Brevard County
    Berichten
    19

    Standaard Re: Shooting guns

    http://www.goshootingirc.com/
    Hier boven een link naar de shootingrange in Fellsmore, in de regio rond Vero Beach. Hier kan je terecht met wat zwaarder spul. Manlief gaat er regelmatig naartoe, vooral als we bezoek uit Nederland hebben.

  8. Top | #68
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Shooting guns

    Dat is wel lekker buiten schieten daar! Benieuwd wat je daar allemaal kan huren.
    Bij die op 39th in Orlando, heb je in elk geval AK47's, M16's, Uzi's, Desert Eagles,MP5's volgens mij nog Tec9's en natuurlijk wat kleinere handvuurwapens. Maar die kleintjes geven de grootste klappen. :mrgreen:

    Ik wil nog wel eens met een FN P90 schieten, maar ik moet nog ontdekken welke baan zoiets verhuurd. Volgens mij kan ik beter naar Belgie gaan, waar het wapen is ontwikkeld.

  9. Top | #69
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Shooting guns

    Ik wil graag ook een keer een shooting ranch bezoeken met mijn vriend. Het is voor ons de eerste keer dat we gaan schieten. Welke kunnen we dan beste bezoeken. Wil natuurlijk wel duidelijk uitleg enz krijgen. Iemand tips?

    Greetzz

  10. Top | #70
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Shooting guns

    Probeer Rieg's eens of die op 39th street waar ik het over had.
    Shooting Straight kan je op je buik schrijven, die mogen van de wet geen buitenlanders meer met de vinger aan de trekker hebben.

    Ik wilde naar Riegs, maar had in mn navigatie een heel ander adres ingevuld dus kwam er niet. Toen ik uiteindelijk wel wist waar hij zat (net iets ten noorden van de Florida Mall), paste het al niet meer in mijn planning. Stuur ze vooraf anders een email met de vraag of buitenlanders nog mogen schieten... ik baal er goed van, want toen we bij Shooting Straight binnen waren, kan ik niets anders zeggen dan dat het een zeer mooie en goed georganiseerd bedrijf was. Grote winkel met veel verschillende wapens, nette toiletten en de range achter glas, goed overzichtelijk en met airco.. helaas pindakaas dat er dus niet geschoten mag worden door ons Hollanders. Althans, niet in Florida...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •