Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 17 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 170

Onderwerp: Shooting range / guns / schieten

  1. Top | #11
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Ik heb begin dit jaar met een M16 en een 9mm Glock geschoten, beiden uiteraard gehuurd op de range. Dat is dus geen probleem. Ik moest wel een formulier invullen met allerlei gegeven (paspoort mee!). Verder moet je ong. rekenen op $30-$50 afhankelijk van hoe lang en welke wapens/munitie je wil verbruiken. Ik vond het een leuke ervaring in ieder geval!

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Ja, dat mag, en is zeker als buitenlander geen enkel probleem, ze weten heus wel, dat je geen "gun" mee mag nemen naar Nederland.
    Amerikanen kennende, vinden ze het juist leuk, om eens een buitenlander van advies te dienen en te helpen.
    Dus als het je leuk lijkt: zeker doen.
    Eric
    Ik heb niet in Florida geschoten, maar wel in Nevada, Colorado en Californie.
    Daar was het zo dat je een wapen kon huren voor zo'n $ 5 a $ 10 en je munitie en kaarten (doelen) bij moest kopen. Meestal alleen pistolen en revolvers, maar in Colorado ook hagelgeweren. Je kon gezichts- en gehoorbescherming lenen. Daarna kreeg je een baan toegewezen. Het komt voor dat je daar voor ook huur moet betalen, maar meestal zit dat in de prijzen verdisconteerd.
    Let wel: Het kan leuk zijn, maar neem geen risico's als je de wapens niet kent en geen schutterservaring hebt. Vraag evt. om hulp en/of instructie.
    Het is geen speelgoed.

    Groeten
    Knaapje

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Als ik in USA ben ga ik altijd ff knalle...

    In Florida heb ik geschoten bij Knight Shooting Sports te Clearwater, ik moest daar wel wat papieren rompslomp invullen, met een Clock 9 mm. Bij deze Toko krijg je ook goede schiet instructies.

    In Las Vegas heb ik met een M16 geschoten, daar hoefde ik alleen maar te betalen, geen papieren rompslomp! www.thegunstorelasvegas.com
    Voordat ik het wist stond ik met een M16 in mijn handen zonder dat er ff een schiet instructie werd gegeven! Zeer slecht, ik zou dan ook nooit meer naar deze Toko toe gaan.

    Je huurt het wapen, gehoorbescherming en de baan, koopt de munitie en je gaat (onder begeleiding) ff schieten...

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    19

    Standaard

    Ik heb zelf in 1999 geschoten bij:

    Shooting sports of Orlando
    6811 visitors Circle
    363-5000

    met een HK machine geweer!

    Enzo Buscemi.

  5. Top | #15
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Dit is degene die ik ook bedoelde.
    Aan Visitors circle, maar nu zoeken of die nog bestaat.
    Ze worden in een adreslijst 2005 in www.shootingtimes.com met telefoonnummer nog genoemd....
    Shooting Sports of Orlando (indoor range sales), 6811-13 Visitors Circle, Orlando, FL 32819; (407) 363-9000 ......

    Proberen of langs rijden.

    Groeten
    Knaapje.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 15:27. Reden: full quotes eruit

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker MR. T's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    43

    Standaard

    Hoi,

    ik heb inmiddels een emailtje verstuurd Rieg's Gunshop en het is geen enkel probleem om daar een baan te huren.

    >No problem. Come in on for a quick lesson. Any time 10am-4pm
    >
    >Look forward to having you.
    >
    >Regards,
    >Rieg's


    Groeten,

    Thijs

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    Hier ben ik geweest in maart:

    Universal Weapons Inc
    Shooting Gallery:
    2911 W. 39th Street #800
    Orlando, FL 32839
    Tel: 407-428-6225

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    19

    Standaard

    Ben bij Reigs geweest. Heeft alleen handwapens te huur. Ze hebben wel een schietschijf van Osama :lol: . De andere bij I-drive bestaat niet meer.

    Enzo

  9. Top | #19
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    5

    Standaard Rieg's gunshop Orlando

    WOW, we zijn gisteren bij Rieg's gunshop geweest en hebben ECHT geschoten met ECHTE pistolen. Een ONVERGETELIJKE ervaring. Klik voor foto's en een uitgebreid verslag over het schieten in deze gunshop op onze de volgende link http://florida2006.punt.nl/?id=262531&r=1&tbl_archief

  10. Top | #20
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Rieg's gunshop Orlando

    Don.

    Fijn dat je zo'n je je eerste keer schieten zo ervaren hebt.
    Overigens een kleine opmerking:
    Volgens de foto's heb je niet geschoten met een pistool, maar met een revolver.
    Een revolver heeft een ronddraaiende trommel met patronen en een pistool een langwerpig magazijn en de techniek van de wapens zit anders in elkaar.

    Overigens, wist je dat in Nederland meer dan 500 erkende schietverenigingen zijn met zo'n 36000 enthousiaste leden ?

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 15:28. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •