Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 17 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 170

Onderwerp: Shooting range / guns / schieten

  1. Top | #121
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Shooting guns

    Iemand die op meerdere plekken heeft geschoten in Orlando? Wat is het beste voor iemand die nog niks van schieten heeft gedaan?
    En prijs kwaliteit is natuurlijk ook belangrijk! Wat moet je ongeveer rekenen als je een leuke dag wil hebben op de schietbaan, hoeveel dollars?

  2. Top | #122
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Shooting guns

    Ja hoor, schiet me helemaal een slag in de rondte. Riegs, Gallery, en ook de Oak Ridge Gun Range. Die laatste zou ik de nieuwelingen aanraden.
    Baan, gear en gun zijn overal even betaalbaar. En hoeveel je kwijt bent ligt aan het aantal patronen wat je wegknalt.
    9mm is het goedkoopst, ik dacht rond de $20 per 50, baan en wapen/bril/oordoppen rond de 15 p/u. Targets rond de dollar.

    Lees het bovenstaande topic maar eens door voor adressen/websites en hier en daar ook prijzen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #123
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Shooting guns

    Bedankt, ik ga binnenkort inderdaad even doorlezen wat er allemaal voor leuks te beleven valt.
    Ik wil uiteraard wel wat meerdere dingen uitproberen, om toch gelijk een leuk aandenken te hebben

    Indien er nog iemand wat tips heeft welke wapens je zeker moet proberen hoor ik het graag!

  4. Top | #124
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Shooting guns

    Oak Gun range ben ik ook tegengekomen in mijn zoektocht naar een plek om te schieten in september

    Mooi dat je die aanbeveelt voor nieuwelingen dan komt hij zeker op het programma!

  5. Top | #125
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Shooting guns

    Er ligt van alles wat, revolvers, pistolen in diverse kalibers, maar ga maar gewoon op safe, 9mm Glock 17 of 19, of voor de chauvinistsche zuiderburen de FN FNX-9 (hoewel gefabriekt in de US), mijn persoonlijke favoriet, en waarschijnlijk intussen wel weer ge-upgrade.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #126

    Standaard Re: Shooting guns

    Wij, mijn zoon en ik zijn ook op Oak Ridge geweest. Geweldig, hier een filmpje van mij met een Magnum. Schitterend om mee te schieten, denk er wel aan de kogels kosten $ 2,- het stuk ! (voor andere wapens veel goedkoper).
    Prima baan, je krijgt uitleg zoveel al je maar wilt, maar wel vragen. Kan dit iedereen aanraden.
    Ook mijn vrouw vond dit mooi om eens te doen.
    Baan huur is trouwens voor de hele dag, we zijn 's middags terug geweest en moesten alleen kogels een gun huur betalen.



    Hier nog een waar mijn zoon schiet.

    Laatst gewijzigd door jarjarbinks; 05-02-13 om 23:36.

  7. Top | #127
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Shooting guns

    Geopend in TAMPA: Shooters World, 62.000 square feet met 27stuks 25 yards pistol lanes en 7 stuks 100 yards rifle range, informatie gelezen in Herald Tribune, de grootste en modernste zaak van zuid/oost Noord Amerika. Voor de liefhebbers misschien leuk om te weten.

    Groetjes Henke.

  8. Top | #128
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Shooting guns

    Ziet er erg goed uit. Dit is niet je standaard Range.. http://www.shootersworld.com/video-tour.aspx
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #129
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Shooting guns

    @Nijt
    Ik hou helemaal niet van wapens en schieten maar las dit en dacht misschien leuk voor de liefhebbers.

    Groetjes Henke.
    Laatst gewijzigd door Riverwood; 13-02-13 om 06:02.

  10. Top | #130
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Shooting guns

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Baanhuur ±$10 p/u, 9mm wapen ±$15 (mag je in dat uur zo vaak wisselen al je wil), 50x9mm $19,95, targets vanaf 50 cent.
    Dat is zo'n beetje het gemiddelde. Bigger guns cost bigger money, bijv. .45 patronen zijn een keer zo duur.
    Hoe werkt dat dan? Je kan ombeperkt het handvuurwapen omwisselen gedurende het uur voor een ander? Moet je het wapen na afloop ook schoonmaken?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •