Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 17 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 170

Onderwerp: Shooting range / guns / schieten

  1. Top | #91
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Shooting guns

    Toch even maar deze omhoog bumpen. Ik wil in maart/april ook misschien gaan schieten. Nu heb ik naar die 2 plekken gekeken die hier genoemd worden (Riegs en 39 street) en ik moet zeggen dat ik niet echt bijzonder gemotiveer wordt door de sites om daar naar toe te gaan. Zeker die van Riegs vind ik echt amateuristisch. Zijn er in (omgeving) Orlando nog meer shooting ranges? Ja, ik weet dat ik kan googlen, maar ik hoor het liever van mensen die er ervaring mee hebben. Nu hebben we een auto, dus een klein stukje rijden om naar een goede baan te rijden is geen probleem.

  2. Top | #92
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Shooting guns

    Wij hebben vorig jaar oktober samen met Ta2Gerrit geschoten bij de Oak Ridge Gun Range. Dat was ook gelijk onze eerste ervaring Zie http://halloweenflorida2011.wordpres...dge-gun-range/

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #93
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Shooting guns

    Net als Daan had ik mijn twijfels bij de websites uit 1990, nu hebben veel amerikanen nog geen kaas gegeten van een website bouwen, dus daar moet je even doorheen kijken, maar bij een gun shop wil je wel dat het vertrouwen uitstraalt. Ik kwam toen redelijk snel uit bij Oak Ridge en zijn hier in april 2011 ook geweest. Prima locatie, wel wat weinig voorlichting, maar omdat mijn vader vroeger regelmatig schietoefeningen moest doen, kwamen we er wel uit. Naderhand lekker vette donuts eten bij de Dunkin Donuts er tegenover, en het plaatje is compleet ;-)
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  4. Top | #94
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Shooting guns

    Ik las net de recenties van Oak Ridge Gun Range (op de googlemaps pagina). Wel grappig hoe sommige mensen daar reageren. Jullie zijn daar dus goed geholpen. Dat is in ieder geval al een pre. Ik heb zelf in t leger al aardig wat geweren/pistolen in m'n handen gehad, dus ik ben niet echt een onbekende met een schietijzer. Maar een klein beetje begeleiding is wel handig. Is er veel keus qua wapens? En over welke bedragen heb je het als je even wilt schieten? Dat vind ik trouwens wel een gemis op alle pagina's. Er staan helemaal geen prijzen (geen idee of op die Oak Ridge prijzen staan, ik kom daar op m'n werk niet op).

  5. Top | #95
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Ik heb al diverse gunranges bezocht en vindt Oak Ridge ook een van de betere. Riegs ziet er ook zo uit als op de website, gedateerd, maar uiteindelijk gaat het om het schieten, en met de banen is niks mis. Dat geldt ook voor de Shooting Gallery.

    Maar Oak Ridge is wel de modernste, en ligt ook wat toeristenvriendelijker. Riegs ligt tussen de XXX-winkels en 5e hands autohandelaren, de Shooting Gallery tegenover de bajes.

    Baanhuur ±$10 p/u, 9mm wapen ±$15 (mag je in dat uur zo vaak wisselen al je wil), 50x9mm $19,95, targets vanaf 50 cent.
    Dat is zo'n beetje het gemiddelde. Bigger guns cost bigger money, bijv. .45 patronen zijn een keer zo duur.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 07-02-12 om 09:44. Reden: samengevoegd
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #96
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Shooting guns

    Er hang iig vanalles in de winkel. Ze hebben geen prijzen op de site staan.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #97
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Shooting guns

    Ik meen dat je naast de bedragen die Gerrit noemde ook nog een bedrag per persoon betaald, kan zo echter het bedrag dat wij hebben betaald niet vinden, maar volgens mij lag dit rond de 100 a 120 euro met 4 personen. Mede doordat mijn zwager ook nog met wat zwaarder wou schieten. Let wel op, ze berekenden ons bijna teveel, waardoor we bijna 60 euro teveel hadden betaald: http://tini.tikkie.net/orlando2011/d...-florida-mall/
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  8. Top | #98
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Shooting guns

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolandino Bekijk Berichten
    Ik meen dat je naast de bedragen die Gerrit noemde ook nog een bedrag per persoon betaald
    Dat is alleen het geval als je met meerdere personen 1 wapen gebruikt. Dan betaal je voor het gebruik van veiligheidsbril en koptelefoon een bijdrage. Althans, voor zover ik me nog kan herinneren.

    Edit; even opgezocht Oak Ridge baanhuur $13, extra schutter $10
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 07-02-12 om 10:37.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #99
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Shooting guns

    Gerrit, bedankt voor de prijzen. Rolandino/Njit, bedankt voor de blogjes, ik ga ze zo even doorlezen.

    Van wat ik zo zie, zal de keus ook naar die Oak Ridge gaan. Je hebt gelijk Gerrit, het gaat om het schieten. Maar hoe netter het uit ziet, hoe meer iets je aan trekt. Daarom hoor ik ook graag over de ervaringen van mensen, die het in t eggie gezien hebben. Dat het in een "slechte" buurt ligt zal mij niet zo snel tegenhouden om er niet naar toe te gaan.

  10. Top | #100
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Shooting guns

    Ik vond de buurt van Oak Ridge nou ook niet echt mijn ideale vakantiebestemming maar het kan nog een stukje erger zo te lezen Maar de zaak ziet er aan de buiten- en binnenkant netjes uit. Lijkt meer een sportschool dan een schietbaan.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •