Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 17 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 170

Onderwerp: Shooting range / guns / schieten

  1. Top | #101
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Shooting guns

    @Njit; dit was echt een gegoede buurt vergeleken bij die andere twee, neem dat maar aan :lol:

    Hier nog het verslag van die dag; http://www.floridaforum.nl/showpost....5&postcount=62
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #102
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Shooting guns

    K`ben zelf al 15 jaren lid van een schietvereniging en heb al met ontelbare wapens geschoten. Mij valt op dat sommigen hier aardig wat kennis hebben van (vuur)wapens, dat vind ik wel grappig. Ik had mezelf ook voorgenomen om in Florida een schietbaan te bezoeken maar dat is er helaas niet van gekomen.
    Wellicht de volgende keer.

  3. Top | #103
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Shooting guns

    Ik zie dit topic nu weer net, maar holy mother of god: Er hangt een FN PS90 aan de muur op die foto van Njit!!!

    Misschien over een paar weekjes even langs. Enige nadeel is dat m'n vriendin niet naar binnen wil en het wel zo leuk is om daar een videootje van te hebben. Hoe druk zijn die medewerkers daar?

  4. Top | #104
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Shooting guns

    Er hangt veel leuk speelgoed aan de wand daar inderdaad
    Maar waarom wil je vriendin daar niet naar binnen dan??
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  5. Top | #105
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Shooting guns

    Die krijgt er serieus hartkloppingen van. Of in elk geval gaat haar hart racen als een malle. Die wordt helemaal niet lekker, krijgt een heel raar gevoel. Die is gewoon doodsbang. Misschien in een vorig leven doodgeschoten ofzo... tuurlijk is er altijd een kans dat iemand zich omdraait en iedereen afschiet, en je tekent ook op de baan er voor dat je dood kan gaan en het bedrijf niet voor de rechter sleept (oid, zoiets heb ik getekend op 39th street), maar hoe groot is die kans... goed, 2 of 3 jaar terug was er een moeder die haar zoon mee nam naar Shoot Straight en 'm daar door z'n hoofd schoot, maar dat zijn kleine incidentjes en daarmee schoot de moeder alleen haar zoon dood, geen andere klanten.

  6. Top | #106
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Shooting guns

    Mailtje gestuurd of ze de PS90 nog hebben... ik mag het toch echt hopen. Elke keer pis ik gewoon naast de spreekwoordelijke pot. Het liefste eigenlijk een P90, maar de militaire versie ga je gewoon niet aantreffen op zo'n shootingrange.

    De Magpul PDR lijkt me ook een fijn wapen om mee te schieten, ik heb wel wat met die PDW's (personal defense weapons), maar dat is enkel nog een concept, benieuwd of ze die nog uit gaan brengen en wanneer.

  7. Top | #107
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Shooting guns

    Mag je daar als toerist schieten? In de range in Fort Myers mag dat niet meer, alleen US burgers mogen daar nog schieten...
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  8. Top | #108
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Shooting guns

    Voor zover mij bekend (en afgelopen Oktober gedaan) kan dat nog gewoon in Orlando.

    @JKG; deze (onder) is ook wel grappig >> website

    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #109

    Standaard Re: Shooting guns

    Hi,

    Nu dinsdag vertrekken wij op onze welverdiende vakantie, en een schietbaan staat ook op ons lijstje, adres is 6160 S. Orange Ave.
    De zaak noemt Oakridge Gunrange. Heb met deze firma al contact gehad en hieronder vindt je dan de info die ze mij hebben gegeven:

    We are an indoor gun range open to the public. We have been in business for almost 25 years and we’ve moved into our new 7 stall air-conditioned facility at 6160 S. Orange Ave. in the past two years.

    We charge $12.00 to shoot on the range (unlimited time) which includes your eye and ear protection. We allow up to two extra people to share the same stall for $10.00 each. We have over 50 firearms available for rent for $20.00. I have attached our gun rental list. You can shoot all of our rentals for the one fee; however, you can only take one at a time in on the range. We offer free basic firearm instruction when you rent a firearm from us. If you would prefer a one on one lesson with an NRA instructor, we also offer that for $20.00. Ammo ranges from $4.98 to $29.98 for a box of 50. Targets are .30 to $1.75 each. No reservations are needed but you do need to bring some form of I.D. with you. We welcome tourists. Anyone under 18 must be accompanied by a parent or guardian.

    We are located approx. 10 min. from Orlando International Airport, Florida Mall and the north end of International Dr. and about 25 min. from the Disney Area Hotels and Kissimmee. Our hours are Mon. – Sat. 9:00-9:00 and Sun. 11:00-6:00.

    It usually runs about $40.00 per person to shoot on the range when there are two or more depending upon how much ammo you use. We look forward to seeing you here in the range soon.

    Volgende wapens zijn ter beschikking:

    HANDGUN RENTAL LIST
    10MM: GLOCK MODEL 20
    .45A: SMITH & WESSON 1911, AUTO ORDNANCE, BERETTA PX4, GLOCK 21, RUGER P345, FN P45
    .40S&W: GLOCK 22, GLOCK 23, SMITH & WESSON M&P40, GLOCK 27, BERETTA MODEL 96, KHAR CW40
    9MM: BERETTA 92FS, BERETTA PX4 STORM, BERETTA PX4 COMPACT, SMITH & WESSON SD9, SMITH & WESSON M&P 9, GLOCK 19, GLOCK 26, SIG SAUER, 2022, FN X9, KHAR CW9
    .357MAG: RUGER GP100, RUGER SP101, SMITH & WESSON 640
    .38SPL: SMITH & WESSON 442, SMITH & WESSON 438
    .380ACP: BERSA THUNDER, KHAR P38, KEL TEC P3AT, SMITH & WESSON BODYGUARD
    .22LR: TAURUS MODEL 96, BERETTA NEO, RUGER 22/45 MK III, RUGER MK II, 10" BRL
    5.7x28: FN 5.7

    LONG GUN RENTAL LIST
    .30 CARBINE: AUTO ORDNANCE M-1 CARBINE
    .45ACP: BERETTA STORM CARBINE
    9MM: BERETTA STORM CARBINE
    .22LR: SMITH & WESSON M&P 15-22
    5.7x28: FN P90
    12GA: MOSSBERG MAVERICK 88
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-03-12 om 21:59.

  10. Top | #110
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Shooting guns

    Handig zo'n lijstje =D>
    Oak Ridge is verder prima. Zie onze ervaringen een paar pagina's terug.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •