Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 17 EersteEerste ... 7151617
Resultaten 161 tot 170 van de 170

Onderwerp: Shooting range / guns / schieten

  1. Top | #161
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Shooting range / guns / schieten

    Bedankt voor de leuke tip Anita - Tampa Bay Sporting Clays gaan we op het To Do lijstje zetten.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  2. Top | #162
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Shooting range / guns / schieten

    Zie dat ze regelmatig ladies nights hebben bij die schietbanen.
    Nu heb ik zelf al meerdere malen geschoten en sta niet meer te springen (van handmatig tot volautomatisch op een leger demonstratie in nevada ) maar mijn vrouw wil het graag meemaken (9mm bv).
    Zijn die ladies nights ook voor toeristen?
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  3. Top | #163
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Shooting range / guns / schieten

    Zou me niet kunnen voorstellen waarom niet. Maar bel ze eens op of mail ze eens.
    Ik ga de komende keer ook weer schieten, denk eens bij Riegs te kijken en bij Orlando Gun Club. Wellicht nog even naar de shooting range op de 39ste straat. Een beetje de skills bijhouden/verbeteren. In Nederland teveel moeite voor je ook maar met een proppenschieter mag schieten. Machine Gun America is best leuk, maar te toeristisch en te duur in vergelijking met andere schietbanen. Die moeten het echt hebben van toeristen.

    Mijn vrouw was best angstig er voor, maar die heb ik dus laten schieten met een 9mm met demper bij MGA. Al gaat ze nog steeds niet graag mee naar 39ste straat ivm missende gevoel van veiligheid daar.

  4. Top | #164
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Shooting range / guns / schieten

    Iemand ervaring met deze schiet accommodatie?
    http://www.shootersworld.com/
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  5. Top | #165
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Locatie
    Julianadorp
    Berichten
    54

    Standaard Re: Shooting range / guns / schieten

    Niet bekend mee, wat mij wel opvalt is dat er staat dat pas gehuurd kan worden vanaf 2 personen..? En dat de huurprijs voor een automatisch wapen $50,- p.p. is.. Dus 100 ex munitie? Heftig aan de prijs!
    Ben zelf al verschillende keren bij Oak Ridge Gun range geweest. Nee je kunt er niet met grote kalibers schieten maar zeer behulpzaam en redelijk ver weg van toeristen enz dus betere prijzen.
    Tot op heden 2 trips gemaakt naar Florida in July 2015 en in Juni 2017.
    Oktober mogen wij weer voor 3 weken lang!

  6. Top | #166
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard

    Ik ben zelf ook bij Oak Ridge geweest maar daar kun je gewoon met groot kaliber schieten, hoor. Ter info, alles boven .22 is groot kaliber!

    Even een ander vraagje: weet iemand ook nog een leuke en betaalbare gun-range in Fort Lauderdale en/of omstreken?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-02-18 om 23:34. Reden: 1+1
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  7. Top | #167
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Shooting range / guns / schieten

    Iemand nog ervaringen kortgeleden met Oak Ridge? Wil graag onze oudste een schietsessie (noem je dat zo?) kado geven voor zijn verjaardag in Florida begin mei. Op de exacte dag zitten we in Cape Coral, als iemand hier een fijn bedrijf weet hou ik me ook aanbevolen. (heb wel wat moederlijke vooroordelen, maar goed, met drie mannen "ïn da house" denk ik echt dat dit een topkado zal zijn)
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  8. Top | #168
    Regelmatige Bezoeker jimbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    45

    Standaard Re: Shooting range / guns / schieten

    Absoluut een top kado! Wij hebben dit jaar geschoten bij Rieg's gun shop in Orlando, was niet onze eerste keer maar uitleg was goed en verder overeenkomstig met onze ervaring in 2015 bij Oak Ridge! Rieg's gun shop had dit jaar een mooie deal bij livingsocial.
    groetjes Jimmy

    Florida 2012, 2013, 2014, 2015, 3x 2016, 2017, 2018 en 2x 2019

  9. Top | #169
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Shooting range / guns / schieten

    Bedankt Jimmy, ga ik noteren.
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  10. Top | #170
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Shooting range / guns / schieten

    Hier net terug, geschoten bij de Orlando Gun Club. Ze hadden pakketten maar toch gewoon voor "a la carte" gekozen. Kan je het zelf zo bont maken als je zelf wil. Meestal staan de prijzen gewoon op de site. Bepaald bedrag voor baan/gun huur en dan per doos kogels.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •