Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Tickets voor sportwedstrijden via Seatwave

  1. Top | #11
    Newbie BobbyK's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Netherlands, Zuid-Holland
    Berichten
    9

    Standaard Tickets via Seatwave

    Hallo beste FF-ers,

    Ik ga zaterdagochtend a.s. mijn Floridatrip maken. Ook ga ik wat NBA wedstrijden bezoeken. Maar voor één van die wedstrijden heb ik een vreemd probleem:
    Heb een kaartje besteld in augustus bij Seatwave voor Miami Heat - Cleveland Cavaliers.
    2 maanden geleden via Fedex een Ticketmaster:? ticket gekregen (TicketFast print).
    Echter na wat mailcontact met seatwave, belde zojuist iemand (zonder nummerweergave) namens seatwave dat ik het ticket bij mijn verblijf in Miami moet ophalen:? Ik dus vertellen dat ik al iets binnen had gehad van Ticketmaster maar daar wist seatwave niets vanaf.

    Conclusie: ik bespeur onraad...

    A: Heeft een bepaald contactpersoon i.s.m. seatwave op eigen houtje zitten handelen? (met ticketmaster).
    B: Heb ik straks 2 tickets voor hetzelfde stoeltje?
    C: Worden de tickets ongeldig verklaard, sta ik wellicht helemaal met lege handen?

    Nogal dodgy allemaal...

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Seatwave: raar probleem

    Gewoon naar het kantoor toegaan om je ticket op te halen en daar zien hoe of wat. Als je dubbel betaald zou hebben had je dat neem ik aan inmiddels op je CC afschrift of bankafschrift al gezien.

    Of toch maar weer via de mail of telefonisch vragen hoe of het nu zit.


  3. Top | #13

    Standaard Re: Seatwave: raar probleem

    BobbyK,

    Ik lees nou dat je morgen al vertrekt! Zorg dat je alle info omtrent het aanschaffen van je kaartjes bij je hebt als je richting de AA Arena gaat! Je moet je dan melden bij de WILL CALL balie! Zorg ook dat je je PASPOORT meeneemt en de CREDITCARD waarmee je de betaling gedaan hebt!

    VEEL PLEZIER!!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •