Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 46 van de 46

Onderwerp: Reisschema Louis: 7 dagen Florida

  1. Top | #41
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    17

    Standaard Re: Reisschema Louis: 7 dagen Route Florida

    Vraagje, Koen, heb jij misschien een exacte locatie van een leuke visstek aan het meer istokpoga ? Anders zoek en vraag ik me weer suf :-k

  2. Top | #42
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Reisschema Louis: 7 dagen Route Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Louis Bekijk Berichten
    Vraagje, Koen, heb jij misschien een exacte locatie van een leuke visstek aan het meer istokpoga ? Anders zoek en vraag ik me weer suf :-k
    Zie post #30 van deze discussie, met link naar de kaart erbij. Je zit nu ten zuiden ter hoogte van Miami, begrijp ik.

    US 27: een paar mijl na Lake Placid rechtsaf US 98 south. Net voorbij de brug over Arbucle Creek.

    US 98: Vanuit Palm Beach 98 east, deze gaat later 98 north melden (is niet logisch). Blijf 98 volgen tot voorbij Okeechobee, een mijl of twee na Lorida voor de brug over Arbucle Creek linksaf de access road op.

    't Is dat we er niet zijn anders had je na het vissen nog even op de koffie kunnen komen bij ons in Spring Lake \\/
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 07-12-09 om 08:12.

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    17

    Standaard Re: Reisschema Louis: 7 dagen Route Florida

    Kom net uit Key west, we zijn vanmorgen in 1 keer van key west naar Orlando gereden en hebben het visstekkie over moeten slaan helaas, was misschien wel te doen geweest maar las vanmorgen deze reactie pas. Internetten viel steeds tegen in Key West.


    Key west was trouwens erg leuk en gezellig, rondje key west geweest met de jet ski, pa achterop ( 66 jaar ) en met 52 mph over het water stuiteren. haha dat was echt gaaf, af en toe stoppen voor wat info over de keys. Heerlijk op een warme zandbank rondkijken, de rest vertel ik nog wel uitgebreid. morgen misschien nog even met een airboat over het water bij kissimmee. En om 8pm vliegen we terug,.

  4. Top | #44

    Standaard Re: December Florida 8 dagen (wil geen stad zien)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Louis Bekijk Berichten
    Hey Mensen,

    Pa en ik gaan in December weer een roadtrip doen van 8 dagen.
    Vorig jaar zijn we in Californie geweest.

    http://www.vimeo.com/7309700

    Dit was super.

    Alleen in December is het in die omgeving een stuk kouder en hetzelfde rondje doen we liever ook niet.

    Nu zat ik te denken aan Florida vanwege de temperatuur die rond de 23gr moet liggen in December.
    Maar wij houden niet van steden, pretparken, boel gebouwen. Het Liefst heb ik geen gsm bereik, uitgestrekte wegen met veel natuur met zo nu en dan een dorpje op de route.

    Maar een dagje kitesurfen langs de kust lijkt me ook niet verkeerd.

    Ik dacht zelf eerst om in Orlando te landen, dan naar Tampa Bay (kitesurfen) dan via de kust omhoog en via een grote omweg terug naar Orlando, maar ik zie op google earth net dat die kust omhoog vanaf Tampa Bay allemaal moeras is, verlaten en geen gsm gaat dan vast wel lukken \\/ maar beetje asfalt is ook niet verkeerd.

    Iemand nog ideeen ? Of moet ik zelfs helemaal niet Florida wezen ?

    Hoeft trouwens niet perse Orlando te zijn, ik noem zomaar iets.

    Ik heb misschien een tip.Vlieg met airberlin vanuit duitslad naar fort meyers.Je hoeft dan niet lang te rijden en je bent dan al an de westkust.
    ina

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    17

    Standaard Re: Reisschema Louis: 7 dagen Route Florida

    Ik ben inmiddels alweer een tijdje terug, het was erg leuk, en zal binnenkort even een verslagje maken, een video heb ik inmiddels wel. Alleen nog even online zetten.

    Iedereen hartelijk dank voor de tips !

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Reisschema Louis: 7 dagen Route Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Louis Bekijk Berichten
    Staan de offroadwegen eigenlijk wel op de Tomtom ?
    Jazeker. In ieder geval wel in mijn TomTom (als je Loop Rd. als offroad weg bestempelt).
    Volgens mij kun je in TT aangeven of je zandwegen wilt toestaan/vermijden, evenals tolwegen en veerpontjes.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •