Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 67

Onderwerp: Openbaar vervoer Florida

  1. Top | #31

    Standaard Re: openbaar vervoer orlando

    Ik ben zojuist teruggekomen van twee weken Orlando en het vervoer per I-ride is me ondanks alle negatieve verhalen op de forums absoluut niet tegengevallen. Ik denk dat het belangrijk is te beseffen wat je van plan te gaan doen. Blijf je in Orlando en doe je (net als ik deze eerste keer Orlando) vooral de themeparks is er helemaal niks mis met de I-ride als je hotel over een goede shuttleverbinding beschikt richting die parken. Uiteraard besef ik dat je met de auto sneller zult zijn maar om dan meteen te komen met "tijd is geld"? Ik heb de parken bezocht en de malls Prime, Premium, Florida en Millenia icm I-ride en bus en dat was geen probleem. Als je elke dag uren in de bus zou moeten zijn heb je een punt maar om eens een keer een dag te gaan shoppen zijn er echt alternatieven zonder auto. En over de restaurants struikel je zowat langs de I-drive, Lake Buena Vista en Old Town.

    Wanneer een volgende bezoek wat meer in de omgeving zou worden is een auto uiteraard aan te raden maar zelfs dan zal ik overwegen om dat niet voor het gehele verblijf te doen maar wellicht voor een kortere periode.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-08-11 om 15:45.

  2. Top | #32
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    brussel
    Berichten
    7

    Standaard Goedkoop vervoer naar MCO

    hallo,

    ik ken iemand die vanuit kissimee hway 192 uitrit 12/13 naar de luchthaven moet. Zij heeft zelf geinformeerd en ookal is het met de wagen maar 20 minuten rijden. Ze heeft alleen taxi's gevonden aan 80 $ enkele reis.

    Zijn er goedkopere alternatieven ?
    (dan bedoel ik niet een gewone bus)

  3. Top | #33

    Standaard Re: goedkoop vervoer naar de luchthaven

    Je kan bij mears een shuttle regellen.Die vragen voor een roundtrip $30.Dat kan je laten regellen vanaf het vliegveld.

    henry

  4. Top | #34

    Standaard Openbaar vervoer

    Halllo .is er misschien iemand ,die mij kan vertellen of het een beetje te doen is met het openbaar vervoer naar bush gardens.ik zelf verblijf op de international drive. alvast bedankt. grotjes van wesley

  5. Top | #35
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: openbaar vervoer

    Welkom op dit prachtige forum.
    Al eens aan de zoekfunctie van dit forum gedacht?
    Als je op bush garden zoekt krijgt je o.a. een posting met een link naar....
    https://secure.mearstransportation.c...schGardens.asp

    volgens mij 100% wat je zoekt.
    Succes
    Knaapje

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    32

    Standaard Van Orlando naar de Gulf Coast: Openbaar vervoer

    Graag zou ik wat advies krijgen inzake vervoer van Orlando naar Clearwater-St Pete.

    In de zomervakantie willen we graag een week naar de kust. Het probleem is alleen dat ik door mijn handicap geen auto kan huren.
    Het probleem is dus: hoe komen we daar op een gemakkelijke manier zonder honderden dollars kwijt te zijn?

    Zelf had ik het zo bedacht: we gaan met de Mears shuttlebus naar Bush Gardens bv op 1 augustus en pakken daar een taxi.
    Op 8 augustus weer terug met de taxi en BG bezoeken (eerste dag Flexticket plus). Op vertoon van dit kaartje de bus weer
    pakken naar Seaworld.
    Is dat mogelijk: mag het retourtje gespreid worden? Hoeveel zou een taxirit van BG naar St Pete Beach of Clearwater Beach kosten?

    Wat zijn de andere opties?

    In de voorjaarsvakantie gaan we ook naar Clearwater Beach. Het hotel heeft voor het ophalen door een town car geregeld. Dit kost ongeveer 45 dollar vanaf Tampa airport. Dit vond ik zeer schappelijk.

    Alvast bedankt voor het meedenken!

  7. Top | #37
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Van Orlando naar de Gulf Coast: hoe?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door addict Bekijk Berichten
    Is dat mogelijk: mag het retourtje gespreid worden? Hoeveel zou een taxirit van BG naar St Pete Beach of Clearwater Beach kosten?
    Of het mag? Wat het kost? Dit is zo'n uitzonderlijk idee dat het mij verbazen zal als iemand er ervaring mee heeft. Navragen dus bij BG; ze zijn erg klantvriendelijk, dus wie weet? Ik neem aan dat je ook wat bagage meeneemt? Ook maar gelijk vragen, want voor de dagtochtjes rekent men waarschijnlijk alleen op wat handbagage.

    Je moet er in ieder geval op rekenen dat de bus in die periode vol kan zijn, zonder reservering kom je er dan niet in. De chauffeur heeft een lijst met namen, vergeet je dus in ieder geval niet af te melden voor de terugreis op de eerste dag.

    Overigens lijkt het me wel een omslachtige manier van reizen. Heb je al wel eens naar de prijs van een vliegticket naar de Gulf Coast gezocht? Kost vast geen honderden dollars, zeker niet als je op de 'stille uurtjes' vliegt. En waarom vraag je geen offerte bij Mears voor taxivervoer? Dan weet je gelijk precies waar je aan toe bent! Succes met de zoektocht, d'r komt vast een leuke, betaalbare oplossing.



  8. Top | #38
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Van Orlando naar de Gulf Coast: hoe?

    Voor $22 p.p. kun je op deze manier van Orlando naar St. Petersburg: http://tickets.amtrak.com/itd/amtrak...dule&x=21&y=12

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #39
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Van Orlando naar de Gulf Coast: hoe?

    ...en voor $13 p.p.e.r. reis je met de Greyhoundbus www.greyhound.com. Goekoop is het wel, maar of dat echt gemakkelijk is, kan je alleen zelf bepalen.

    De voordeligste vlucht die ik tot nu toe vond is $159 pp voor een retourtje Gulf Coast; Tampa, Ft Meyers of Naples. Valt dat in de categorie "honderden dollars" kwijt zijn?

    Misschien dat de vluchten vanaf de regionale vliegvelden nog wel iets voordeliger zijn.....



  10. Top | #40
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Van Orlando naar de Gulf Coast: hoe?

    Tja, wat is veel. Ga je vriegen dan ben je met z'n tweetjes al ruim $ 300 kwijt en met z'n vieren ruim $ 600. Dat vind ik best wel veel geld, en dan komt er nog de kosten van vervoer van vliegveld naar hotel bij.

    De goedkoopste opties blijven voornoemde bus en trein.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •