Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Baseball: Florida Marlins (MLB) / Marlins Park

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    20

    Standaard Baseball: Florida Marlins (MLB) / Marlins Park

    HALLO,

    Wij gaan in mei weer naar Florida \\/en deze keer willen wij ook een wedstrijd van de Florida Marlins bijwonen.

    Mijn vraag:

    Wat is de meest praktische manier is om losse tickets te halen voor een baseball game van de Florida Marlins?
    Wie heeft er ervaring mee??

    Graag verneem ik jullie reactie....

    Groetjes,

    Marco

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Berichten
    43

    Standaard Re: tickets Florida Marlins

    Voor de Marlins hoef je niet van te voren kaartjes te bestellen.
    Wij zijn in 2008 naar 2 wedstrijden geweest.
    Het stadion is hooguit half gevuld.
    Laat je anders aan de kassa adviseren en neem een maximaal bedrag in gedachten of kijk van te voren al even op de plattegrond van het stadion.

    Als je flexibel bent met de dag, kan je proberen in de gaten te houden of Rick vd Hurk die dag gooit
    We gaan er even vanuit dat hij komend seizoen 1 van de startende werpers wordt!!

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    20

    Standaard Re: tickets Florida Marlins

    Bedankt voor je snelle reactie en informatie... We gaan de kaartjes kopen aan de kassa.
    We zijn we redelijk flexibel met dagen dus nu maar hopen dat Rick v/d Hurk een van die dagen gooit.


    Thnx en groetjes

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker Patrick#23's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Oosterhout NBR
    Berichten
    31

    Standaard Re: Tickets Florida Marlins

    Ik zat te denken; hebben de hotels niet de mogelijkheid om kaarten te verkopen.
    Wij willen op 20 augustus de Florida Marlins zien en zijn ook niet bang dat het uitverkocht is. Maar 28 augustus spelen de Rays thuis tegen de Red Sox, en die wedstrijd is iets meer populair. Hier wil ik wel kaartjes voor reserveren. Ik wil het hotel mailen of hun voor mij de kaarten willen reserveren.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Berichten
    43

    Standaard Re: Tickets Florida Marlins

    Rays - Red Sox is inderdaad drukker, maar afgelopen jaar in augustus waren er nog plekken zat te krijgen. Wij zijn afgelopen jaar ook naar die wedstrijd gegaan.
    Het online bestellen lukte mij vorig jaar niet omdat we geen us creditcard en us adress hadden.
    Ik heb toen telefonisch besteld (2 a 3 dagen voor de wedstrijd), ging heel makkelijk. Nr staat op de site.
    Het kan ook via een email waarin je uitlegt dat je geen us creditcard/us adress hebt. Ze leggen de kaartjes dan neer bij het will call loket.

  6. Top | #6
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Ik zag dat over 7 dagen ook de single game tickets van de Miami Marlins in de verkoop komen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-12-13 om 21:23.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  7. Top | #7
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Zojuist tickets besteld voor de Miami Marlins (pre-sale). Geen idee of het goede plaatsen zijn en ook geen idee waar we de parkeerplaats kunnen vinden die we hebben gekozen, maar het lijkt ons leuk genoeg !
    We hebben een gemiddelde prijs voor de tickets gekozen, dus het zijn vast niet de beste plaatsen, maar ook zeker niet de slechtste !
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker Lauya's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    51

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    Sanibel, thanks! Hoe heb je dat gevonden? En waar kan ik kaartjes kopen? Ik ben dan vooral geïnteresseerd in die van 30 april! Kan dat gewoon op de website van de Marlins?

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    De tickets van de Marlins gaan op 3-3-2012 in de verkoop.
    Kijk daarvoor even hier

    De Marlins betrekken volgens mij vanaf dit seizoen een geheel speciaal voor hun gebouwd nieuw stadion.
    In het verleden maakte ze gebruik van het Dolphins(NFL) stadion.

    Sjon, Bianca en Romy
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Lauya's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    51

    Standaard Re: Baseball / Honkbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties

    DANKDANKDANK! Ik ga morgen meteen zitten! Top!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •