Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 107

Onderwerp: Reisorganisatie: American Estates

  1. Top | #31
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Ervaringen met American Estates

    ervaringen american estates: als je pas bij aankomst te horen krijgt waar je verblijft wat geef je dan op als verblijf adres bij het invullen van de papieren in het vliegtuig?

  2. Top | #32
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Ervaringen met American Estates

    Wat is eigenlijk het verschil tussen een AE superior en luxury villa?

  3. Top | #33
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Ervaringen met American Estates

    Volgens hun eigen website liggen de superior villa's dichter bij Disney dan de luxury. Wij hebben ook een superior geboekt (feb 2008) dus we zijn erg benieuwd.
    Het meest vervelende vinden wij inderdaad ook dat we niet weten waar de villa ligt die wij krijgen. De volgende keer gaan we waarschijnlijk particulier huren dan weet je tenminste precies wat je krijgt en waar.
    Kan iemand zeggen of de villa's ook een bbq hebben, het staat nl. nergens op de site.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  4. Top | #34
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Ervaringen met American Estates

    Hoi hoi,

    De 'superior-villas' liggen meestal op de nieuwere communities langs de Hwy 27, dat is echter iets verder rijden van Disney.
    Het feit dat je vantevoren niet weet op welk adres je komt te zitten vonden/vinden wij ook vervelend want het hoort bij de 'voorpret'.
    Maar het zijn stuk voor stuk mooie woningen :

    http://jaydonovan.point2agent.com/Li...&TabID=1868394
    (Bij een eerder bericht heb ik deze link ook al gegeven) Een superior-villa zal ongetwijfeld een bbq hebben staan, wij hebben die altijd in onze luxury-villa's ook gehad.

    Groetjes,
    Pieter & Petra
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-10 om 12:13. Reden: full quote eruit
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #35
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Ervaringen met American Estates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Een superior-villa zal ongetwijfeld een bbq hebben staan, wij hebben die altijd in onze luxury-villa's ook gehad.
    Geen garantie dat'ie er staat. Meestal wel erbij te bestellen via het beheerbedrijf ter plaatse, kost dan meestal iets van $25 per week en $25 voor het gas. Kwestie van AE even bellen en vragen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    33

    Standaard Villa American Estates

    hoi!!!!
    Ik heb vandaag toch maar mijn accomodatie omgegooid van een villa ipv een appartement nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen van een villa bij American estates groetjes allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Top | #37
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: villa american estates

    Tot op heden altijd prima villa's gehad van American Estates. Ook dit jaar hebben we weer een villa via hun geboekt.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #38

    Standaard

    Een keer in een villa gezeten en was allemaal prima in orde!
    Het was bij southern dunes golf course en heel dicht bij een walmart die 24 uur per dag open was, heel handig!:-D
    Wij waren er in 2000, of de weg toen opgebroken was weet ik niet meer, maar we zaten elke dag wel redelijk lang in de auto naar de pretparken inderdaad. Maarja als je een auto tot beschikking hebt, maakt dat niet heel veel uit.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-05-10 om 15:28. Reden: samengevoegd

  9. Top | #39
    Seca
    Guest

    Standaard Re: villa american estates

    hi,

    Wij hebben verschillende villa's via AE geboekt. Een paar keer op southern dunes. Gemak van Walmart bij de poort. Inderdaad het ligt niet erg dichtbij de parken en ja met de auto ben je er zo... mits de I4 klaar is. Dit jaar hebben dan ook een villa in Kissimee geboekt omdat volgens mij de I4 nog steeds niet klaar is bij de afslag. Verder hebben we de laatste keer best pech gehad met de villa (2406 st Augustine blvd). Zag er allemaal erg gebruikt uit. Voorheen super villas gehad. In Davenpoort volgens mij een hele nieuwe comleet met intercom systeem met radio in alle kamers.

    GRoeten,

    Danny

  10. Top | #40
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: villa american estates

    Hallo Belinda,

    wij hebben dec 2006 een villa geboekt voor Orlando via AE
    dit is prima bevallen.
    De villa zag er heel netjes uit niets op aan te merken.
    Dit jaar hebben wij voor het eerste deel van onze vakantie (zomer 2008)
    weer geboekt bij AE.
    Wel zaten wij ook iets afgelegen van de parken maar heb nu gevraagd of
    wij dit jaar iets dichterbij de parken kunnen verblijven.
    Opzich is het niet erg om een stukje te rijden is eigenlijk best heel leuk maar
    met 4 kids is het sávonds terug lastig omdat ze na een half uur in slaap vallen
    en krijg ze dan nog maar eens wakker.

    Gr Angelique



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •