Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 107

Onderwerp: Reisorganisatie: American Estates

  1. Top | #11

    Standaard Re: American estates

    Wij ook, goede ervaringen met AE.
    Maar dit jaar ergens anders geboekt, wij kijken gewoon waar het voor ons het voordeligst is, was dit keer direct bij de airline zelf.

  2. Top | #12
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: American estates

    Wij zijn inwoner van Frankrijk en hebben ook via AE een annulerings- en reisverzekering afgesloten. Ik had gebeld met Hans van AE en vroeger bleek dit inderdaad niet mogelijk te zijn, tegenwoordig gelukkig dus wel.
    Groetjes, Renée
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-10 om 13:08. Reden: full quote eruit


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  3. Top | #13
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard

    Wij hebben vorig jaar bij AE hotel, disneytickets en auto geboekt en niets bijzonders meegemaakt. Gewoon oké service dus.
    Dit jaar had ik echter een e-mail gestuurd en daar na een week nog steeds geen antwoord op ontvangen. Na een telefoontje van mijn kant bleek dat ze net terug waren van vakantie (?) en nog bezig waren met het beantwoorden van alle mailtjes. Tot op heden overigens nog steeds niets ontvangen.
    Maar ik heb inmiddels al geboekt bij usafunvacations, wat ik trouwens als prettiger heb ervaren. Zeer goede en snelle service!

    We gaan overigens waarschijnlijk wel weer onze Disney tickets bij AE boeken, aangezien ze die bij USAFV niet verkopen en AE duidelijk het goedkoopst is!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Welk hotel hebben jullie dit keer? En waar huren jullie de auto?
    De auto is ook gehuurd bij hen, we krijgen weer een economy (compact dus ) bij Alamo

    En we gaan naar het Country Inn & Suites, wederom in Lake Buena Vista.

    Dit hotel scoort een 4 op de schaal van 5 op Tripadvisor
    We hebben gratis ontbijt en draadloos internet op de kamer. En dat voor €42 per nacht!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 09:07. Reden: 1+1

  4. Top | #14

    Standaard Ervaring met American Estates

    Hebben mensen toevallig ervaringen met American Estates. Ik hoor zo hier en daar wat en krijg er een dubbel gevoel van.
    De één raad het aan, de ander raad het af, omdat ze b.v. problemen hebben gehad.

    We willen namelijk wel een goede organisatie hebben met vlucht + villa + autohuur. En natuurlijk betaalbaar.

    Ook qua vliegmaatschappijen, zie ik allemaal negativiteit over Martinair, slechte beenruimte, humeurig personeel, slecht eten etc...
    Mij lijkt het handig om non-stop te vliegen, maar als ik dit lees, dan denk ik ook hmmm kies liever een overstap.

    Alvast bedankt!

  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaringen met American Estates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sannehier Bekijk Berichten
    Hebben mensen toevallig ervaringen met American Estates. Ik hoor zo hier en daar wat en krijg er een dubbel gevoel van.
    De één raad het aan, de ander raad het af, omdat ze b.v. problemen hebben gehad.
    Zie hier: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2994

    Het is een bedrijf wat vaak genoemd wordt, net als de andere bekende aanbieders:

    AE = American Estates
    AV = Amercan Vacations
    ER = Exit Reizen
    USAFV = USA Fun Vacations

    Stuur gewoon bovenstaande aanbieders een lijstje met je wensen en zie waar ze mee komen. Vergelijken kan nooit kwaad.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sannehier Bekijk Berichten
    Ook qua vliegmaatschappijen, zie ik allemaal negativiteit over Martinair, slechte beenruimte, humeurig personeel, slecht eten etc...
    Er zijn ook zat positieve ervaringen te noemen. Zie bijvoorbeeld hier:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3390
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Ervaringen met American Estates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sannehier Bekijk Berichten
    Hebben mensen toevallig ervaringen met American Estates. Ik hoor zo hier en daar wat en krijg er een dubbel gevoel van.
    De één raad het aan, de ander raad het af, omdat ze b.v. problemen hebben gehad.

    We willen namelijk wel een goede organisatie hebben met vlucht + villa + autohuur. En natuurlijk betaalbaar.
    Wij hebben afgelopen jaar ons hotel, de auto en de Disneytickets geboekt en dat ging allemaal gewoon heel correct. Geen problemen ervaren.
    Toen we in juni echter informeerden (via de mail) of ze voor volgend jaar iets vergelijkbaars konden bieden, hoorden we niks van ze terug en hebben we uiteindelijk zelf gebeld. Ze zeiden toen dat ze op vakantie waren geweest en dat ze binnen een paar dagen een offerte zouden samenstellen. Tot op de dag van vandaag hebben we daar nog niets van vernomen. Inmiddels hebben we bij Usa Fun Vacations geboekt en daar was de service allemaal net iets beter en sneller.


    Ook qua vliegmaatschappijen, zie ik allemaal negativiteit over Martinair, slechte beenruimte, humeurig personeel, slecht eten etc...
    Mij lijkt het handig om non-stop te vliegen, maar als ik dit lees, dan denk ik ook hmmm kies liever een overstap.

    Alvast bedankt!
    Ik heb nog nooit met Martinair gevlogen en dat moet iedereen ook lekker voor zichzelf beslissen, maar ik zou ook niet snel met ze vliegen. Het merendeel van de mensen is er erg negatief over, je hoort heel vaak verhalen over gigantische vertragingen.
    In 2006 zijn we met United naar Amerika gevlogen en in 2007 met Continental. Hoewel je met beide maatschappijen moet overstappen, zijn ze mij prima bevallen. Totaal geen vertraging en uitstekende service!

  7. Top | #17
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Ervaringen met American Estates

    Van AE hebben ik gisteren avond een mailtje gestuurd met vragen en vanochtend had ik al antwoord terug.
    Heb al wel eerder een telefoontje met ze gepleegt maar dat vond ik iets minder.
    Wij hebben vorig jaar met Martinair gevlogen en vonden het eten, personeel en de vlucht zelf gewoon netjes en goed.
    Wel hadden wij 6 uur vertraging op de terug weg, ja dat is pech hebben denk ik dan!
    Maar desondanks gaan we dit jaar gewoon weer met ze omdat ze gelijk naar Orlando vliegen en dat vind ik wel erg fijn, plus dat we het personeel en het eten en drinken goed verzorgt vinden.
    Maar ja ieder voor zich en als je het niet probeert dan weet je het ook niet, toch??

    Succes met boeken enzo.....

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  8. Top | #18
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Ervaringen met American Estates

    Hoi allemaal,

    Wij hebben goede ervaringen met AE, begin dit jaar offerte laten doen bij AV, maar ging paar keer fout etc, dus toen weer op gevoel bij AE geboekt.

    Ook heeft AE mij goed geholpen vorig jaar toen ik na thuiskomst $ 1300,00 'naheffing' kreeg van ALAMO, en had mn geld in no-time terug.

    Inmiddels aan het rondkijken voor volgend jaar, maar nog niet besloten bij wie we gaan boeken, dus ze hebben allemaal weer gelijke kansen 8-[ en wie de mooiste aanbieding heeft....

    Wat Martinair betreft, het belangrijkste voor mij is dat ze rechtstreeks vliegen en ook de comfort-class aanbieden. En als ik zo af en toe de foto's zie van mede-forummers die in een toestel van United of Delta zijn gemaakt, heb ik niet het idee dat je daar echt nog meer beenruimte hebt.

    Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door PENPE; 08-08-07 om 01:15.
    At the moment on a roadtrip through Texas

  9. Top | #19
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Ervaringen met American Estates

    Ik vindt dat je bij AV iets meer keuze hebt (als je er naar vraagt) over de ligging van je villa. Bij AE kom je al snel in Haines City terecht. Buiten dat bijten ze elkaar niet erg. Al is het met Teo (AV) prettig overleggen.

    De beenruimte in de Martinair comfortklasse is inderdaad vergelijkbaar met Delta en United (gewone klasse), maar dan wel €98,- p/p goedkoper.
    Over de stopover (erg prettig:-\") ga ik het niet hebben, nuf said.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-10 om 13:10. Reden: full quote eruit
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #20
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Ervaringen met American Estates

    Wij hebben voor het eerst een reis vlucht + villa + auto geboekt via een organisatie en dus ook bij AE.
    Ik heb een keer telefonisch contact gehad met Hans van AE en toen was hij heel behulpzaam en kwam zijn afspraak ook na. Daarna heb ik nog Disney tickets besteld via hun, ook dat ging prima. Daarna nog 2 x een e-mail gestuurd en kreeg snel en netjes antwoord. Of het daadwerkelijk ook bevalt zien we in februari wel want dan gaan we pas.

    Wij vliegen ook met Martinair (wij moeten er zelfs vanuit Frankrijk een dag voor rijden) vanwege het grootste voordeel: rechtstreeks.
    We hebben al eerder met Martinair gevlogen en wij hebben GEEN vertraging gehad, het eten is niet slecht (er zijn ook mensen die altijd iets te klagen hebben, je moet niet vergeten dat je niet in de restaurant zit en dat alles al van te voren is bereid), en ook de service was helemaal niet slecht, veel beter dan KLM vonden wij. Beenruimte is ook niet slecht, ook economy niet als je tenminste niet erg lang bent, maar dan zit je volgens mij nergens echt lekker.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •