Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 11 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 107

Onderwerp: Reisorganisatie: American Estates

  1. Top | #51
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Villa American Estates

    Wij hadden nu geboekt via AE en voor de volgende reis hebben we bij een particulier geboekt (een Brit, goeie pondkoers \\/).
    We willen niet meer via een organisatie omdat we dan niet zelf kunnen kiezen waar en wat we willen.
    Wij hadden nu b.v. een erg klein terras op het noorden terwijl we in februari gingen. We waren met 7 personen in een 10 p. villa en we konden maar met vieren tegelijk op het terras zitten. Zon hadden we nooit op het terras en dat was nogal balen.
    We hopen dat we de goede keuze hebben gemaakt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-10 om 12:17. Reden: full quote eruit


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #52
    Regelmatige Bezoeker yviera24's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Zandvoort aan Zee
    Berichten
    21

    Standaard Re: Villa American Estates

    Wij hebben ook een villa geboekt bij AE, we vertrekken 3 oktober, alleen heb ik een vraag, hoe weet je nou of je echt een suprior/luxe villa krijgt en niet in een standaart villa wordt geplaatst, want als je nieuw bent met villa's huren, weet je natuurlijk niet het verschil !

    Groetjes yviera

  3. Top | #53
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Villa American Estates

    Dat weet je dus niet.... de laatste keer had ik ook niet echt het gevoel dat het een superior was terwijl we daar wel extra voor betaalden..

    ze garanderen niks van faciliteiten dus is het echt geluk hebben..

  4. Top | #54
    Regelmatige Bezoeker Fr@nk's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: Villa American Estates

    Wij boeken altijd een villa en ticket en Auto bij AE altijd goed volgend jaar (mrt 2009) voor de 2 de maal Lindfields geboekt welke villa? je kan wel een lokatie doorgeven aan AE.
    We zijn al eerder naar southern dunes geweest vinden wij te ver van alle aktiviteit (aan de 27 haines city)
    Kortom AE een prima idee (voor ons al 7 keer goed geweest)

  5. Top | #55

    Standaard Re: Villa American Estates

    Wij hebben voor 2 weken een hotel geboekt bij AE.
    Nou vraag ik me af of een villa net zo duur is.
    Wij gaan met 2 kids van 7 en 9 jaar.
    En vind het fijn om zelf te koken. Wie kan me een prijs indicatie geven voor een villa of een appartement?[-o<

  6. Top | #56
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa American Estates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandraparagh Bekijk Berichten
    Wij hebben voor 2 weken een hotel geboekt bij AE. Nou vraag ik me af of een villa net zo duur is.[-o<
    Zoals je het beschrijft, zou een villa of appartement uitstekend bij jullie passen. maar ja, je hebt al geboekt.......toch? Of een villa duurder is dan een hotel, hangt af van welk hotel je hebt geboekt.

    Om de prijzen te vergelijken, kan je inderdaad het best het offerteformulier op de site van AE invullen. Krijg je een prachtig overzicht dat je kunt uitprinten. En...bewaren voor de volgende reis! Want annuleren omdat je later op een ander idee komt, zal waarschijnlijk niet lukken. Een betere reden om nog eens een keer naar Florida te gaan, kan je niet verzinnen.



  7. Top | #57
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Villa American Estates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Zoals je het beschrijft, zou een villa of appartement uitstekend bij jullie passen. maar ja, je hebt al geboekt.......toch? Of een villa duurder is dan een hotel, hangt af van welk hotel je hebt geboekt.
    Zou geen probleem moeten zijn om te switchen toch?
    Bij USAFV wel eens een hotel geboekt in Miami Beach, achteraf durfde ik dat hotel toch niet aan ivm best veel slechte recensies op Tripadvisor (wat ik eigenlijk eerst had moeten checken voor reserveren) en kon toen zonder problemen een ander hotel krijgen naar keuze (ze hielpen zelfs direct telefonisch actief mee met het zoeken naar een geschikter hotel!!). Daar zat volgens mij ook wel 2 weken of langer tussen.

    Mag hopen dat je bij AE ook van hotel toch nog kan switchen naar een villa van AE? Niet geschoten is altijd mis!

    Persoonlijk denk ik dat een villa goedkoper is dan een hotel en is dat niet zo, dan meestal nog wel qua alle extra die je in een villa hebt.

  8. Top | #58
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa American Estates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Mag hopen dat je bij AE ook van hotel toch nog kan switchen naar een villa van AE?
    Je mag het inderdaad hopen, maar als je geboekt hebt, zijn ze niet verplicht om dat gratis te doen. Ik had dan ook beter kunnen schrijven:
    "Gratis annuleren omdat je later op een ander idee komt, zal waarschijnlijk niet lukken".

    Annuleren kan in principe natuurlijk altijd, maar er zijn kosten aan verbonden. De Annuleringsclausule in de Algemene Voorwaarden van AE is duidelijk : tot 42 dagen voor vertrek 10% van de reissom. van 42 dagen tot 30 dagen voor vertrek 30% van de reissom.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Niet geschoten is altijd mis !

    Dat laatste ben ik natuurlijk helmaal met je eens. Sandra zou een beroep op de coulance van AE kunnen doen, dat betekent Bel ze morgen op en probeer zo snel mogelijk persoonlijk te overleggen.

    Ben wel benieuwd wat er uit komt.



  9. Top | #59
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Villa American Estates

    Zo lang ze bij AE ook de villa nemen, heb je natuurlijk wel meer kans op goedkeuring.
    Bij een normale annulering snap ik dat er kosten aan zijn verbonden indien je niet op tijd bent met melden. Maar inderdaad even bellen.... al is een hotel in Florida natuurlijk ook helemaal niet erg!!!

  10. Top | #60
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    8

    Standaard Re: Villa American Estates

    Een villa is uitstekend particulier te huren. Het grote voordeel is de zeer grote keus die je hebt. Wij huren altijd een villa die net even wat luxer is. Bijvoorbeeld met een grote plasma televisie, dikke kabelaansluiting met bijvoorbeeld een flink aantal HD zenders. Natuurlijk een zo snel mogelijk draadloze internetaansluiting in de Villa en de laatste drie keer hadden wij een zeer grote gameroom (voorheen garage) met biljart, pingpongtafel, airhockey etc.

    Het directe contact met de eigenaars, eventuele extra wensen kan je allemaal soepelere regelen.
    Maar zoals geroepen in een ander topic, wij hebben geen ervaring met enig reisburo dus mijn reactie is wellicht wat gekleurd :shock:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •