Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 112

Onderwerp: Zwemparken: Typhoon Lagoon en Blizzard Beach

  1. Top | #91
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Zwemparken: Typhoon Lagoon en Blizzard Beach

    Meestal loop ik met Crocs rond in de waterparken, lekker makkelijk.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  2. Top | #92
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Zwemparken: Typhoon Lagoon en Blizzard Beach

    Uit ervaring weet ik dat de paden en het zand best heet kunnen zijn maar het is te doen zonder waterschoenen. Als je een beetje doorloopt, kom je al snel op een plek waar water over het pad wordt gespoten of waar schaduw is. Als je veel gaat wandelen kan je altijd nog slippers oid aandoen. Wel heb ik een keer mijn teen opengehaald aan de vloer toen ik een beetje ongelukkig van een matje (die worden gebruikt op sommige glijbanen) probeerde te komen. Ik draag dus nooit waterschoenen maar ze zijn best handig in de waterparken. En ja dan kan je overal wel waterschoenen dragen maar er zijn dan ook genoeg mensen die dat doen.

  3. Top | #93
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Zwemparken: Typhoon Lagoon en Blizzard Beach

    Dank jullie voor de reactie's.Vandaag een paar waterschoenen voor dochterlief en mezelf gekocht. Ik heb heb dezelfde maat als zooneman dan kijken we wel wie ze draagt (ik dus) hij vond ze niet zo stoer. Ze kosten $5,00 bij de wallmart dus heb ze maar meegenomen. In het waterpark zul je waarschijnlijk wel de hoofdprijs betalen.

  4. Top | #94
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Zwemparken: Typhoon Lagoon en Blizzard Beach

    Naar aanleiding van de vragen mbt de jaarkaarten voor de Disney waterparken: hieronder een foto van het bord met de toegangsprijzen, gisteren zelf gekiekt bij Typhoon Lagoon.


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #95
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Zwemparken: Typhoon Lagoon en Blizzard Beach

    Ah mooi, die prijzen

    Was trouwens ook bevestigd door een disney werknemer

    http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post189686

    Echt helemaal top, kan je gewoon lekker vaak naar Typhoon Lagoon en Blizzard Beach!

  6. Top | #96
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Zwemparken: Typhoon Lagoon en Blizzard Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    Maar stel nu dat we zo'n jaarkaart nemen. Kan ik dan de sleutel van de locker de hele vakantie houden en deze inleveren na het laatste bezoek aan BB en TL?
    En dan dus je locker gedurende je hele vakantie bezet houden, ook al ben je niet in het park?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #97
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Zwemparken: Typhoon Lagoon en Blizzard Beach

    Dat gaat waarschijnlijk niet lukken: A $5 refundable deposit is required for the locker key. Keys must be turned in within an hour of park closing. Deze info is te vinden op de Disney site: https://disneyworld.disney.go.com/gu...ocker-rentals/

  8. Top | #98
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Zwemparken: Typhoon Lagoon en Blizzard Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    Ik kreeg ineens een ingeving. Dat gebeurt me zo heel af en toe. Ik vraag me alleen af of het wel mag: de vorige keer dat we naar Typhoon Lagoon en Blizzard Beach zijn geweest hebben we een locker gehuurd. Dat kostte volgens mij $ 15 waarvan je bij het inleveren van de sleutel weer $ 5 terug kreeg. Maar stel nu dat we zo'n jaarkaart nemen. Kan ik dan de sleutel van de locker de hele vakantie houden en deze inleveren na het laatste bezoek aan BB en TL?
    Wat denk je zelf?

  9. Top | #99
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Zwemparken: Typhoon Lagoon en Blizzard Beach

    @Meh: het hoofddoel zal geld besparen zijn neem ik aan. Maar het gevolg daarvan is dus dat je een kluisje continue bezet houd..
    Ik kan nergens vinden wat de Policy is voor lockers die niet leeggemaakt worden aan het einde van de dag. Maar ik neem aan dat ze wel ergens hebben staan dat ze het recht hebben om die leeg te ruimen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #100
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Zwemparken: Typhoon Lagoon en Blizzard Beach

    Nou of t nu geld bespaard of niet, het lijkt me niet zo netjes voor de andere gasten. Als iedereen dat gaat doen hebben de dagjes gasten nauwelijks meer n locker.
    Dat lijkt me zeker niet de bedoeling.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •