Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: Reisschema A.Hofman: Nov.2010

  1. Top | #1
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Reisschema A.Hofman: Nov.2010

    Hallo allemaal,

    De kogel is door de kerk, we gaan weer naar Florida. En wel van 1 t/m 15 november 2010. Onze dochter van (dan) 4 gaat voor het eerst mee, wij zijn al 3 x eerder geweest (altijd in november).



    Het schema ziet er tot nu toe als volgt uit:

    1 november van Amsterdam(?) naar Orlando.

    -2 weken Villa + pool in Kissimmee area
    -Magic Kingdom
    -een waterpark (BB,TL of Aquatica, wij zijn rookies, dus tips zijn welkom!)
    -Seaworld
    -Airboat tour
    -Gatorland
    -Dagje strand
    -shoppen natuurlijk
    -....
    -15 november Orlando-AMS/...



    Wat we nog zoeken zijn leuke parken, plaatsen, activiteiten om met een meisje van 4 naar toe te gaan of te doen.

    Wie is eigenaar van, of weet een mooie, niet te grote, betaalbare villa in de Kissimmee area. Reclame maken mag niet, maar PB natuurlijk wel.

    We hebben nog bijna een jaar om alles te plannen en uit te werken, maar je kan niet vroeg genoeg beginnen.

    Autohuur- en ticket tips zijn natuurlijk ook van harte welkom, maar daar is al veel over te vinden op het forum.

    Groeten.
    Laatst gewijzigd door A.Hofman; 11-11-09 om 10:12.

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Reisschema A.Hofman Nov.2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.Hofman Bekijk Berichten
    -een waterpark (BB,TL of Aquatica, wij zijn rookies, dus tips zijn welkom!)
    Groeten.
    Na onze rookie tour van deze zomer hebben mijn dochters geoordeeld dat ze van de door jou genoemde waterparken TL met afstand de leukste vonden. Ze zijn wel wat ouder dan de jouw kleine (13 en 16). Ikzelf vond TL ook het leukste.

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema A.Hofman Nov.2010

    Hier nog een TL fan
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Reisschema A.Hofman Nov.2010

    Ik ben een groot Disney fan maar ik heb begrepen dat zeker voor de kleintjes Aquatica een erg leuk waterpark is.

    Wat misschien ook leuk is (maar mss is ze ook nog te jong) een keer gaan midget golfen (mini golf).

    Alle disney parken zijn leuk om te bezoeken maar met een kleintje is Epcot iets minder leuk.
    Sea World is ook een aanrader.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  5. Top | #5
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Reisschema A.Hofman Nov.2010

    Ik heb een aantal offertes aangevraagd bij verschillende internet reisbureaus. De vliegtarieven voor nov. 2010 zijn nog niet bekend, maar ik hoop voor €500,- pp toch wel naar Orlando te kunnen vliegen. Een offerte ontvangen van AmericanVacations, €2595,-
    gebaseerd op de vliegtarieven van nov. 2009. Tickets, Fullsize Alomo Gold, en een villa in Kissimmee. Mooie prijs, maar dat kan nog wel goedkoper denk ik. Alles zelf boeken kan natuurlijk ook.Volgens mij ben je dan met name voor de auto minder kwijt bij bijv. usareisen.de .

    wordt vervolgd.

  6. Top | #6
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Reisschema A.Hofman: Nov.2010

    Misschien willen we nog een Disney cruise naar de Bahama's doen 4d/3n. Afvaart is op donderdag, dus dat zou mooi kunnen op de 11e van de 11e. 's Zondags terug in Port Canaveral en dan maandag terug naar Amsterdam.

    Het voorlopige schema..

    1-11 Amsterdam?-Orlando
    2-11 Rustdag/rondje toeren
    3-11 Magic Kingdom
    4-11 Gatorland + shoppen?
    5-11 Seaworld of Bushgardens (combi-ticket)
    6-11 Strand
    7-11 Waterpark
    8-11 Bushgardens of Seaworld (combi-ticket)
    9-11 Airboat tour
    10-11 ½ dag Seaworld + Shoppen?
    11-11 Orlando-Port Canaveral Disneycruise
    12-11
    13-11
    14-11 Port Canaveral-Orlando
    15-11 Orlando -Amsterdam.



    Ik kreeg gisteren een mooi aanbod. Twee weken gratis gebruik maken van een villa op de Lakeside G&CC in Inverness. Wel een beetje ver van de actie in Orlando en Kissimmee, maar dit kunnen we toch niet laten schieten. Het vergt wel enige aanpassing op het schema en de planning, om dagelijks pendelen tussen Inverness en Orlando te vookomen. We zullen het vertier wat dichter bij de westkust gaan zoeken denk ik. Maar Seaworld ,Bush Gardens en Magic Kingdom gaan we zeker doen.
    Laatst gewijzigd door A.Hofman; 12-12-09 om 14:23.

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Reisschema A.Hofman: Nov.2010

    Magic Kingdom is inderdaad erg leuk voor de wat jongere kinderen. Bij mijn zoons (11, 14 en 15) is Typhoon Lagoon favoriet voor wat betreft de waterparken. Wij gaan zelf in augustus 2010 en ik heb net de villa geboekt. Dit keer alles gewoon zelf geboekt, zonder reisbureau. Op mijn weblog (zie handtekening) kun je zien waar we de tickets hebben gevonden en waar we de villa hebben geboekt. Ik ben tot nu toe erg tevreden. Vorig jaar heb ik via een internet organisatie geboekt en op zich ging dat allemaal wel goed, maar nadeel vind ik dat je de villa niet echt zelf kunt uitzoeken. Dit jaar had ik weer een offerte gevraagd, maar alleen al op de vliegtickets scheelde het € 700. Op de villahuur bespaar ik € 260 en op de autohuur ook nog eens € 250. Daar kun je toch best leuke dingen van doen dacht ik zo :grin:

  8. Top | #8
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Reisschema A.Hofman: Nov.2010

    Ik kreeg gisteren een mooi aanbod. Twee weken gratis gebruik maken van een villa op de Lakeside G&CC in Inverness. Wel een beetje ver van de actie in Orlando en Kissimmee, maar dit kunnen we toch niet laten schieten. Het vergt wel enige aanpassing op het schema en de planning, om dagelijks pendelen tussen Inverness en Orlando te vookomen. We zullen het vertier wat dichter bij de westkust gaan zoeken denk ik. Maar Seaworld ,Bush Gardens en Magic Kingdom gaan we zeker doen.

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema A.Hofman: Nov.2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.Hofman Bekijk Berichten
    Wel een beetje ver van de actie in Orlando en Kissimmee, maar dit kunnen we toch niet laten schieten. .
    Dat je ook in Inverness een fijne vakantiekunt hebben bewijst dit verslag wel. Misschien is het ook voor jullie leuk om te lezen.



  10. Top | #10
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Reisschema A.Hofman: Nov.2010

    Vanaf nu zijn de voorbereidingen voor onze vakantie te volgen op onze blog.

    Verdere vragen zal ik hier posten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •