Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 38

Onderwerp: Autohuur: Kinderen in de auto

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard Ervaring gevraagd: kinderen met een huurauto of niet??

    Hallo

    Wij zijn onze vakantie aan het voorbereiden 4 weken orlando.
    We twijfelen nu of we een auro huren, de eerdere 2 keren hebben we het niet gedaan. Dat is ons prima bevallen, we hebben toen veel met taxi's, shuttel busjes en i-ride gedaan, dat was naar de parken toe geen enkel probleem, zelfs met de taxi boodschappen doen is prima.

    We zijn thuis al geen auto gewent, die hebben al 3 jaar niet meer.
    Wij lopen veel( km of 10 is geen enkel probleem) dus langs winkels aan de 192 lopen is te doen.

    We gaan alleen deze keer voor het eerst met een kleine, die ovegerens ook heel veel loopt/rent.
    Mijn vraag is aan mensen met kinderen op reis ervaring.


    Ik hoop nuttige tips enz.... binnen te krijgen

    Groetjes Lies

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard

    Ik lees net dat jullie in december willen gaan. Ik weet niet hoe warm het dan is. Maar in de zomer zou ik het zeker aanraden om een auto te nemen. De hitte en vochtigheid is dan ovoorstelbaar en lopen langs een autoweg is dan zwaar.
    In de parken loop je al veel

    En het voordeel van een auto is ook dat je minder tijd kwijt bent dan met openbaar vervoer. Zeker met kinderen, ik weet niet of ie nog in de buggy wil slapen. Maar als je, zoals wij vorig jaar deden en dit jaar gaan doen, in de middag terug naar je hotel wilt om te rusten/zwemmen en in de avond weer terug naar de parken voor de avondshows ben je met de auto veel minder tijd kwijt.
    En je bent wat flexibeler met een auto. En volgens mij is een auto onmisbaar als je in een villa of appartement zit. Maar misschien hebben anderen hier meer ervaring mee.

    Groet Joost
    weer aan het werk

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard shuttle busjes

    Hoi Joost

    Bedankt voor je reactie, de temperatuur ligt ongeveer rond de 20 a 22 graden heb ik gelezen, dus dat is nog te doen.

    Het resort/villa waar we zitten bied shuttel service aan dus dat zou ook nog een goede optie zijn, zijn auto stoeltjes in een taxi of shuttelbus verplicht?

    Groetjes Lies

  4. Top | #4
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard

    Het ligt er natuurlijk ook aan wat je in die 4 weken wilt gaan doen. Op 1 plek blijven of rondtrekken. Persoonlijk vinden wij het erg prettig om een auto erbij te huren. Wij hebben ook een kleine. Het lijkt mij vooral lastig als je steeds moet wachten bij een bushalte ed. Als de kleine moe is dan is het een kwestie van inpakken en wegwezen....lekker met je eigen auto.

    meisje

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Tsja, dit is een lastige.

    Normaal zou ik zeggen: neem een auto.
    Maar zoals jij beschrijft ben je gewend om met het openbaar vervoer te gaan en veel te lopen, met de daarbij behorende wachttijden en tijden dat het duurt om ergens te komen. Vanuit die gedachte en ervaring kun je er best voor kiezen geen auto te nemen. Of maar een gedeelte van de periode een auto te nemen.

    Ik denk dat je het beste zelf de ervaring op kunt gaan doen en dan beslissen wat het best bij jullie past. Wat dacht je er van om de eerste (of tweede) week een auto te huren, nu alvast te regelen. Als dat bevalt - of juist niet - kun je daarna beslissen wat je dan doet. Is ter plaate goed te regelen, eventueel zelfs via een nederlandse touroperator (is vaak goedkoper).

    Succes bij jullie keuzes.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Ben het met Michael66 eens.
    Het blijft natuurlijk een zelfstandige keuze.

    Het grote voordeel met auto is dat je snel overal bent.
    En veel meer dingen kunt doen, daar je niet afhankelijk bent van openbaar vervoer.Ik persoonlijk zou niet anders willen.

    En en auto huren en Fl is zo duur nog niet, en per slot van rekening kost openbaar vervoer ook geld.

    Ja de benenwagen is natuurlijk ook een optie.
    Voor mij niet weggelegd,vakantie is vakantie en lopen doen we in de parken al genoeg :wink:



    Wij hebben een dochtertje van 5 jaar oud.
    Kinderen moeten wel in een kinderstoeltje zitten, ook dit kun je natuurlijk huren.
    Kost +/- 5 dollar per dag.
    Wij nemen het mee van thuis.

    Succes met en keuze maken.
    pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #7
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wij wandelen ook veel maar ik vond het toch best tegen vallen vorig jaar, die 10 kilometer is voor ons ook een eitje maar dit was toch wel erg heet in juli/aug.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Wij wandelen ook veel maar ik vond het toch best tegen vallen vorig jaar, die 10 kilometer is voor ons ook een eitje maar dit was toch wel erg heet in juli/aug.
    Ik wandel me te pletter, en zeker in de parken, maar hoogzomer wandel ik niet verder dan de drive way... om in de auto te stappen... :lol: :lol: :lol:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Toledo , Ohio
    Berichten
    43

    Standaard

    Geen auto in Nederland is niet te vergelijken met geen auto in de USA. Het land is niet ingesteld op openbaar vervoer zoals in Nederland. Bij een vakantie in Amerika zou ik haast denken hoort een auto.

  10. Top | #10
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Ik zou absoluut ook voor een auto gaan!!!!!! Ik zie hier alleen maar voordelen in. Misschien is het in jullie geval een optie om een gedeelte van de vakantie een auto te nemen????
    De laatste keer dat wij in Florida waren zijn we 3 weken geweest.
    De eerste week een auto, de tweede week niet omdat we toen in een disney resort zaten en dachten geen auto nodig te hebben, en de derde week weer een auto. Ik kan je melden dat wij erg blij waren toen we de auto weer terug hadden. Zelfs als je alleen bij disney verblijft is het erg handig en scheelt het je erg veel tijd en is het erg makkelijk. Wat is voor jou de reden om geen auto te nemen? Veel geld kost een vakantie toch al en de prijs voor een huurauto is in Floria relatief laag.

    Nicole :lol:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •