Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 38 van de 38

Onderwerp: Autohuur: Kinderen in de auto

  1. Top | #31
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Regels voor kinderzitjes

    Wij hebben vorig jaar de stoel gewoon in het vliegtuig meegenomen zodat onze dochter (toen 2.5) er gewoon in kon zitten. Voor dit jaar weten we het nog niet zeker of n koffer of als stoel voor in het vliegtuig.

    Gwenda

  2. Top | #32
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard Re: Regels voor kinderzitjes

    Wij nemen de complete stoel los mee en deze gaat als special in de bagage. Wordt dus niks extra voor geregeld.
    En het is bijzonder handig om met rugleuing mee te nemen, omdat je kind dan ook lekker kan slapen in de auto.
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  3. Top | #33

    Standaard Autohuur: Kinderen in de auto

    Weet iemand tot welke leeftijd een kinderzitje verplicht is in de auto in de VS.
    Het valt me trouwens op hoe duur deze zijn bij huur van auto... (79 USD voor 1 week)

  4. Top | #34
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: kinderen in huurwagen

    Je kunt ze veel goedkoper kopen bij de eerste Walmart die je tegenkomt. Een booster seat meenemen (afhankelijk van de leeftijd/lengte van je kids) vanuit NL kan natuurlijk ook.

  5. Top | #35
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: kinderen in huurwagen

    Even uit een ander topic gehaald:

    Veiligheidsgordels
    Iedere inzittende van een auto vanaf 6 jaar is verplicht een gordel te gebruiken. De bestuurder is verantwoordelijk voor het gebruik door de inzittenden t/m 15 jaar, vanaf 16 jaar is de inzittende zelf verantwoordelijk. Bij overtreding krijgt de verantwoordelijke de bekeuring.

    Kinderen < 6 jaar
    Kinderen t/m 3 jaar moeten in een door de (officieel: Amerikaanse) overheid goedgekeurd kinderzitje worden vervoerd. Dit mag een los zitje zijn of een in de auto geïntegreerd zitje zijn. Zelf je zitje uit Nederland meenemen? Gewoon doen!
    Kinderen van 4 en 5 jaar mogen in een los zitje, een geïntegreerd zitje of gewoon in de veiligheidsgordels.
    Uiteraard blijft het uiteindelijk je eigen verantwoording, maar je kan als special item een verhoger meenemen in het vliegtuig en dan daar gebruiken in de auto.


  6. Top | #36
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard

    Niet elke verhoger schijnt in het vliegtuig gebruikt te mogen worden, er dient een extra keurmerk op te staan is ooit op het forum besproken, maar waar?

    Zal ook nog even rondkijken op het forum.

    De keuring is FAA proved.

    Meer gegevens op www.iihs.org/laws/childrestraint.aspx deze is afkomstig van Njit.

    Groetjes Henke.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-11-09 om 04:32.

  7. Top | #37
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: kinderen in huurwagen

    Ik bedoelde ook niet dat je ze mag gebruiken in het vliegtuig, want tijdens de start en bij het landen mogen de stoelverhogers niet gebruikt worden.

    Verder mag je ze tijdens de vlucht wel gebruiken.

    Ik bedoelde dat je per persoon een special item mee mag nemen en dan neemt onze zoon zijn stoelverhoger mee in het vliegtuig, dit scheelt je nml. weer ruim bagage.


  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    21

    Standaard Re: kinderen in huurwagen

    op Orlando airport kregen wij een kinderzitje voor circa 70$ mee voor 3 weken (Alamo). Ik was er ook op voorbereid om er eentje bij Wallmart te kopen maar dat hoefde dus niet. Achteraf wel blij want die waren kwalitatief toch ook een stuk minder.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •